ik zou me ook niet willen verslikken in het beleg van Jusquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had niks speciaals in gedachten momenteel. Zelfs niet verslikken.
Het is geen kaas in elk geval. Of vis.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou me ook niet willen verslikken in het beleg van Jus![]()
uit eigen zakquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is geen kaas in elk geval. Of vis.
t Hof gonst zacht, de wind fluistert zin,quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg de koningin op visite
Alles moet tip top in orde zijn
Uw nederige page staat voor u klaar @:Kissingbird
Zeg het maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
wie heeft toch ooit bedacht
blaffende honden bijten niet
Hij zit zich te plezierenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
De zon schijnt bij jou
Je hebt plezier
En bent ondeugend
koning keizer admiraaalquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
t Hof gonst zacht, de wind fluistert zin,
de troon glanst klaar, de lucht vol min.
En tussen glim en gouden tint,
fluistert Kissingbird met koninklijk grijnsje in het lint:
“Voor mij is zij de keizerin.” 💋
De mijne heeft mij wel eens gebeten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
wie heeft toch ooit bedacht
blaffende honden bijten niet
1 van de mijne ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mijne heeft mij wel eens gebeten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jus z'n beleg willen we allemaal niet
Ja, het gebeurt. En de mijne was behoorlijk voorspelbaar, ik wist precies wanneer hij zou gaan happen.quote:
We hebben gewoon een rare buurmanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gebeurt. En de mijne was behoorlijk voorspelbaar, ik wist precies wanneer hij zou gaan happen.
Maar het was even een een samenloop van omstandigheden. Een tetanusprik halen en het leed was geleden.
Was dit onder dwang?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
t Hof gonst zacht, de wind fluistert zin,
de troon glanst klaar, de lucht vol min.
En tussen glim en gouden tint,
fluistert Kissingbird met koninklijk grijnsje in het lint:
“Voor mij is zij de keizerin.” 💋
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |