Ah, dan wordt het inderdaad een onaangenaam complex klusje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook, maar het betrof een ongesneden brood.

Een mix van rijst, paprika, mais en een deel van een kaak van 1 of ander dier.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DPTBuUhiCru
Wat is dit voor gerecht? Ziet er echt lekker uit.

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:

Een soort steakquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een long van de haas? Of wat is dat?

Yoghurt met knoflook, chili en wat zout, peper, etc, daar de bavette in inleggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:25 schreef Molo het volgende:
Verse gevulde pasta (artisjok en schapenkaas) met wat polpa
Als iemand nog tips heeft een bavette voor de bbq voor morgen te marineren, let me know

Het doet mij denken aan Makloubeh (en dat betekent "ondersteboven")quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:

Mayo is wel goeie ja, dan fikt het morgen ook niet aan wat net yoghurt nog weleens gebeurtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Alternatief kan je de yoghurt door wat mayonaise vervangen,

Mayo geeft ook een mooie korst ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Mayo is wel goeie ja, dan fikt het morgen ook niet aan wat net yoghurt nog weleens gebeurt

Leuk diner vanavond!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:40 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren bij een Mac Donalds beland, we hebben een Big Arch genuttigd. Heerlijk vonden we het![]()
![]()
Vandaag maakte ik varkenshaasjes ingewreven met mosterd-knoflook-tijm en omhuld met katenspek, met succotash van o.a. verse mais vd kolf, limabonen, paprika's en tomaten.
Was ook heerlijk!
Haha je hebt dan wel de 2 meest gegeten Britse maaltijden dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:08 schreef foodlover het volgende:
Zo penne met wat tomatensaus voor meneer, voor mij penne champignon room spek. Salade erbij en een Rioja.
Morgen naar een dorpje nabij Southampton voor 2 nachten. Vanaf maandag cruise naar New York. Het zal in de UK denk ik fish and chips en iets Indiaas worden onder andere.

Dankje, het was lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk diner vanavond!![]()
Ik vond de Big Arch ook geweldig. Jammer dat ie maar tijdelijk is.

Jaaaaa die had ik ook, met opgeschuimde melkquote:

zat vanochtend ook al om 9. urr in artisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaaaaa die had ik ook, met opgeschuimde melk![]()
Heerlijk, elke keer weer genieten
En nu afgebakken desembroodje met zachte geitenkaas

Leuk dat het vulling heeft ipv alleen glazuur. Gaat het qua zoetheid?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:24 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een tompouce cake gebakken van Koopmans.

Is totaal niet zoet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk dat het vulling heeft ipv alleen glazuur. Gaat het qua zoetheid?

Gehaktbal is een idee voor morgen voor bij de rest van de stamppotquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:06 schreef Karzai het volgende:
Koffie, banaan, gekookt eitje, trostomaatjes, stukje kaas.
Vanavond, gekookte aardappelen, verse spinazie, gebakken kastanje champignons en een gehaktbal.
Toetje chocolademousse

Ik had tonijn met groenten in pikante tomatensaus uit blik op wit brood.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Haring in tomatensaus op Vloer Volkorenbrood.

Koffie die naar een suikerspin smaakt. Ik ben fan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |