Ik hou hiervan, alleen al om te lezenquote:Op maandag 20 oktober 2025 08:28 schreef foodlover het volgende:
Laatste paar uren in UK voordat we inschepen op de cruise. Zo ontbijten met een English muffin egg sandwich en koffie.
Ik wil tussendoor nog een sausage roll 🙂
Gisterenavond chicken tikka tandoori met naan, rijst en een samosa. Weggespoeld met bier.
Dit klinkt echt extreem belabberdquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:12 schreef volkorensoepstengel het volgende:
[..]
Koffie die naar een suikerspin smaakt. Ik ben fan!
Had nul zoetjes of suiker nodig om koffie lekker te vinden![]()
Had er ook nog nooit van gehoord maar het grietje voor me in de rij was zo erg enthousiast dat er Barbie-koffie was en toen moest ik het ook bestellen natuurlijk![]()
Als een echte FOK!ker betaamd stond ik natuurlijk in de rij met een blikje bier
Ik was bij La Piazza Verde, zo dat was lekker manquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkere dingen gehaald bij Jumbo foodmarket en dat vanavond gegeten.
Onigiri omelet, pokébowl zalm, rainbow roll en flamed salmonroll en gezouten edamame.
Toe mango met een bol ijs (Baratollino).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was bij La Piazza Verde, zo dat was lekker man![]()
Zowel de pizza's (die met guanciale en die met courgette) als de tiramisu met pistache
![]()
Dank nog voor de tip
Blij dat je er ook van hebt genoten, ziet er echt lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |