Die kan dan mooi richting Atlanta, want de Pelicans hebben hun pick van dit jaar unprotected weggetrade voor pick 13 van afgelopen draft.quote:
Sad.quote:Singler's arrest comes nearly a year after alarming social media posts raised concerns about his personal well-being.
Kyle Singler, a former NBA player and Duke standout, was arrested in Whitefield, Oklahoma, on allegations of domestic violence, according to authorities. Deputies said Singler, who retired from professional basketball in 2019, allegedly assaulted his girlfriend at an Airbnb where they were staying with their child.
According to the probable cause affidavit, the victim told police that Singler attempted to rape her and physically pushed her to the ground. Investigators said the woman displayed hand-shaped marks on her face consistent with an assault.
( )
Singler's post-retirement struggles are part of a pattern that surfaced last November, when he posted disturbing videos on social media in which he appeared shirtless and disoriented, claiming he feared for his life and describing experiences of mistreatment and abuse. The posts drew support from former NBA teammates and peers, including Kevin Love, Andre Drummond and Isaiah Thomas, who urged fans to offer Singler support.
Ging puur om de wedstrijd van afgelopen nacht, niet een algemene constatering. Maar zelfs 1 uitschieter op een avond zit er voor Bronny niet in tegen Wemby denk ik.quote:
Oh dat schiet niet op dan neequote:Op maandag 3 november 2025 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die kan dan mooi richting Atlanta, want de Pelicans hebben hun pick van dit jaar unprotected weggetrade voor pick 13 van afgelopen draft.
Heeft al langer problemen geloof ik ja, raar verhaal. Zal wel flink aan de drugs zitten ook, helaas.quote:Op maandag 3 november 2025 12:39 schreef Salina het volgende:
BREAKING NEWS Speler wordt gek na gespeeld te hebben bij OKC Thunder @:GotenSSJ
[..]
Sad.
Hoe zou het met die andere gek gaan tegenwoordig, die ook shirtloos rondliep door de straten van Washington? Voormalig vriendje van Lebron. Kreeg een bipolair stempel als ik me niet vergis.
Delonte West.
Zijn immers geen basketbalteam .quote:Op woensdag 5 november 2025 05:52 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten doet het weer prima vandaag
Overigens zat Lacob bij de Warriors commentatoren crew, zei dat de NBA Cup hem niet boeit
Wordt een lastigere avond voor GSW zoquote:Stephen Curry has been ruled out with illness, Jimmy Butler III is questionable due to lower back soreness, and Draymond Green likely will be rested.
Je krijgt natuurlijk ook minder gemakkelijke schoten zonder grote jongens om je heen.quote:Op donderdag 6 november 2025 06:01 schreef franklop het volgende:
Vandaag gaat het dan weer minder met Post; 0/4 qua schieten, met wel wat rebounds en ass/stl/blk
Staan ook achter in laatste kwart tegen Kings
3 starters (Dub, Dort en Chet) en je 6de/7de man (Caruso) missen was er teveel aan op een tweede avond van een b2b. Verlies je alsnog maar met 2 punten nadat je 20+ voor stond. Kan slechter, maar kijk er wel naar uit wanneer Dub terug komt, heerlijke speler.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |