Als straks Lebron weer terug is krijgt hij lang zo veel schoten niet meer, we gaan weer een seizoen lang statpadding krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:46 schreef DrMarten het volgende:
Luka moet het zowat in zijn eentje doen zo te zien
Dat was wel vreemd ja, dat geen een scheids zag dat hij om een timeout vroeg. Leek meer op 'we weten dat jullie er geen meer hebben dus we gaan er niet voor fluiten'.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo, dat was me een pot. De Rockets 2x gematst, eerste keer einde reguliere tijd geen travel gecalled en in 1OT vraagt Durant om een timeout (die de Rockets niet hadden), maar heel toevallig hadden de refs het weer niet gezien natuurlijk.
Poetic justice dat SGA de fout meekrijgt waardoor Durant uit de game is, en dan de 2 FTs verzilvert voor de win.
Mounjaro fool!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:15 schreef 3rr0r het volgende:
Barkley ook aan de ozempic zo te zien. Niet horen zeggen dus zal wel net als veel van die dikkerds doen alsof ze opeens heel gedisciplineerd hun dieet hebben aangepast en naar de gym gaan.
PRESENTED BY FANDUELquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
https://x.com/ShamsCharania/status/1981336829547975078
Silvers NBAgenot , JailBlazersgoden.
Rozier ook mee in de vroachtwagen.
Laat iedereen maar gokken daar , de COMMISSIONER bedondert ook bij het leven met oa het uitdelen van nr 1 picks voor teams met niet eens 1% kans .quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:16 schreef mitt het volgende:
[..]
PRESENTED BY FANDUEL
Mijn god wat haat ik die goksponsoring.
Goede prestatie maar ik werd wel wat moe van de ESPN commentatoren. Wemby springt 2 cm en dunkt: what a ridiculously awesome move!! Sommige moves zijn wel tof om te zien ook al is hij zo lang, maar om nou bij elk dingetje vergelijkbaar met dat de gemiddelde man op een speelgoedkleuterbasketbalring zou dunken uit je dak te gaan...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:51 schreef franklop het volgende:
WHAT A STATEMENT from Wemby to open Year 3!
40 PTS
15-21 FGM
15 REB
3 BLK
W
The first player with 40+ PTS, 15+ REB and 0 TO while shooting 70+ FG% since TOs have been tracked (1977-78)
Moet het volgende gezicht van de league worden he, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goede prestatie maar ik werd wel wat moe van de ESPN commentatoren. Wemby springt 2 cm en dunkt: what a ridiculously awesome move!! Sommige moves zijn wel tof om te zien ook al is hij zo lang, maar om nou bij elk dingetje vergelijkbaar met dat de gemiddelde man op een speelgoedkleuterbasketbalring zou dunken uit je dak te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |