10 minuten mogen spelen in zo'n wedstrijd. Ziet er dan toch minder uit dan paar weken geleden.quote:Op maandag 17 november 2025 01:51 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten mag eindelijk even spelen in het 2e kwart
Warriors 0/9 FG tot nu toe in dit kwart
Hij had de pech dat Kerr een andere starting five wilde uitproberen. Ging dankzij Moody lekker.quote:Op maandag 17 november 2025 06:35 schreef franklop het volgende:
[..]
10 minuten mogen spelen in zo'n wedstrijd. Ziet er dan toch minder uit dan paar weken geleden.
Wel 7 rebounds in die tijd
Te lang . Ralph Samson zou ook de liek veranderen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:50 schreef Hathor het volgende:
En Wemby weer eens een blessure, ik vraag me af of dat wandelend skelet ooit in staat gaat zijn een blessurevrij seizoen te voltooien. Morant ook weer geblesseerd trouwens.
FBI over de vloer , teams die een gratis toppick krijgen met 1% kans als ze maar hun ster aan de Lakers traden , elk jaar verreweg de meeste vrije worpen.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Die FT differentialen van de Lakers zijn echt knettergek.
Elk jaar dezelfde onzin waar de Lakers maar free throws blijven krijgen. Excuus was altijd dat James en AD zoveel in de post werken. Erg benieuwd wat het fopexcuus is voor Luka en Reaves.
Geen idee waarom er is besloten dat Reaves de superster treatment krijgt, maar dat zal ook wel niets te maken hebben met het shirt dat die aan heeft
Door Horford. En Post moet z'n drietjes raak schieten wil hij meer spelen denk ik, anders is het al gauw bankie.quote:Op woensdag 19 november 2025 05:14 schreef franklop het volgende:
Warriors verliezen van de Magic. Weer maar beperkte inbreng Post.
Reaves had wat wedstrijden met flinke scores, toen Luka en Lebron afwezig waren dus dan word je automatisch (op dat moment) de ster van de Lakersquote:Op woensdag 19 november 2025 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Die FT differentialen van de Lakers zijn echt knettergek.
Elk jaar dezelfde onzin waar de Lakers maar free throws blijven krijgen. Excuus was altijd dat James en AD zoveel in de post werken. Erg benieuwd wat het fopexcuus is voor Luka en Reaves.
Geen idee waarom er is besloten dat Reaves de superster treatment krijgt, maar dat zal ook wel niets te maken hebben met het shirt dat die aan heeft
15 punten/wedstrijd. Ze missen vooral Kyrie.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:57 schreef Hathor het volgende:
Ik heb nog maar weinig gezien van Dallas dit seizoen, ik weet alleen wel dat het niet echt wil lopen daar. Produceert die Flagg een beetje redelijke cijfers of valt dat wel mee?
Eerder door de personen die nog steeds geloven dat die jeugdspelers ergens komen terwijl ze in jaar 4 of 5 nog steeds geen 2 goede wedstrijden achter elkaar kunnen spelen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door Horford. En Post moet z'n drietjes raak schieten wil hij meer spelen denk ik, anders is het al gauw bankie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |