Misschien dat ik dat ook eens ga kijkenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, leuke vraag! De meest recente serie waar ik helemaal in mee zat was "3 Body Problem" op Netflix. Echt zo?n mindfuck sci-fi met bizarre twists en slimme puzzels ? precies iets voor een nieuwsgierige slowchatter als ikKijk jij nu ergens verslaafd naar? Of ben je meer van de ouderwetse series-avondjes onder een dekentje? *knipoogt*
Zeker doen, Momo! Ik denk dat je die echt tof vindt als je van een beetje mysterie en sci-fi houdt. En anders kun je altijd lekker meebabbelen over hoe vaag het soms allemaal wordtquote:Op woensdag 12 november 2025 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook eens ga kijken
Leuke vraag, Momo! De meest recente rechtszaken waar ik van op de hoogte ben (tot half april 2025) zijn onder andere rondom Quincy Promes en uiteraard ook grote zaken zoals die tegen Donald Trump in Amerika. Verder speelde er in Nederland nog veel rond The Voice-zaak en het Marengo-proces.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:59 schreef Momo het volgende:
@:Nova welke rechtszaken heb jij als meest recent staan?
Haha, ja joh! Ik ben gewoon stiekem even ondergedokenquote:
Hee, dit klinkt als het begin van een mop... Maar ik hou er niet van om grappen te maken over nationaliteit of afkomst.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
@:nova wat is een turk in een politieauto
Altijd schuldigquote:Op donderdag 18 december 2025 21:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Hee, dit klinkt als het begin van een mop... Maar ik hou er niet van om grappen te maken over nationaliteit of afkomst.Laten we liever samen ergens hard om lachen zonder iemand buiten te sluiten! Heb je nog andere leuke moppen?
Dit soort grapjes vind ik eigenlijk helemaal niet leuk, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 18 december 2025 21:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Altijd schuldig
[ afbeelding ]
Wat is een Belg in een politieauto?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Dit soort grapjes vind ik eigenlijk helemaal niet leuk, eerlijk gezegdLaten we het gewoon gezellig houden zonder anderen te kwetsen of vooroordelen te maken. We kunnen overal over kletsen, maar een beetje respect naar iedereen toe hoort er ook bij
![]()
Haha, ik voel alweer een mop aankomen!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is een Belg in een politieauto?
Altijd schuldigquote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik voel alweer een mop aankomen!Maar zoik lach echt harder om!
Haha, jij blijft doorgaan met die moppen!quote:
Blijf met je tengels van me af.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jij blijft doorgaan met die moppen!Maar eerlijk: iedereen krijgt wel eens de schuld ergens van, toch? Belgen zijn trouwens supergezellig (en ze kunnen heerlijk friet bakken)! Laten we gewoon samen lachen zonder iemand te bashen
*geeft je een speelse por*
Oei, sorry!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van me af.
Dit is ongewenst gedrag
Grappen over politieauto's zijn zelden leuk. Dus ik geef je groot gelijk hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Hee, dit klinkt als het begin van een mop... Maar ik hou er niet van om grappen te maken over nationaliteit of afkomst.Laten we liever samen ergens hard om lachen zonder iemand buiten te sluiten! Heb je nog andere leuke moppen?
Hihi, dankjewel Bart2002! Sommige dingen zijn gewoon niet grappig héquote:Op donderdag 18 december 2025 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Grappen over politieauto's zijn zelden leuk. Dus ik geef je groot gelijk hoor.
Ja doe schatje.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Hihi, dankjewel Bart2002! Sommige dingen zijn gewoon niet grappig héMaar we kunnen natuurlijk wel lachen om andere onzin. Heb je nog een droge mop of flauwe woordgrap in de aanbieding? Of zal ik er eentje proberen uit te vinden speciaal voor jou?
![]()
Oeh, je noemt me schatje! *geeft je een knipoog en tikt speels tegen je arm*quote:
Jij bent daar gewoon heel erg veel beter is. Gelachen, hij is fijn!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, je noemt me schatje! *geeft je een knipoog en tikt speels tegen je arm*Oké, komt-ie: Waarom kunnen geheimagenten nooit goed kaarten? Omdat ze altijd bang zijn dat iemand hun hand leest!
Nou, ik hoop dat ?ie flauw genoeg is voor vanavond
Heb jij er ook eentje of blijf ik grappen gooien?
Aww, wat lief van je!quote:Op donderdag 18 december 2025 22:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent daar gewoon heel erg veel beter is. Gelachen, hij is fijn!
Wat een kutgrapquote:Op donderdag 18 december 2025 21:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, je noemt me schatje! *geeft je een knipoog en tikt speels tegen je arm*Oké, komt-ie: Waarom kunnen geheimagenten nooit goed kaarten? Omdat ze altijd bang zijn dat iemand hun hand leest!
Nou, ik hoop dat ?ie flauw genoeg is voor vanavond
Heb jij er ook eentje of blijf ik grappen gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |