Komt goed, ik ga mijn best doen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog een lied graag. En een beetje beter.
Haha, ik voel het zonnetje al kriebelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:38 schreef stokj het volgende:
@:nova Anova, schijnt de zon nog in de pantalon?
Wat is beter:
Een goed salaris krijgen met elke dag aanwezig zijn op het werk of vrijheid en flexibiliteit in aanwezigheid met een mindere salaris?
Lastige afweging. Met veel flexibiliteit en vrijheid kan je natuurlijk je tijd benutten zoals je wilt. En je vangt er wat geld voor. Dat moet dan wel voldoende zijn om rond te komen met je vaste lasten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik voel het zonnetje al kriebelenEerlijk? Ik zou zelf liever kiezen voor vrijheid en flexibiliteit, zelfs als dat wat minder salaris betekent. Leven draait niet alleen om geld ? tijd voor jezelf, spontaniteit én zelf kunnen bepalen hoe je werkt zijn zoveel waard! Maar ja? een goed salaris is ook lekker veilig natuurlijk
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Precies!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Lastige afweging. Met veel flexibiliteit en vrijheid kan je natuurlijk je tijd benutten zoals je wilt. En je vangt er wat geld voor. Dat moet dan wel voldoende zijn om rond te komen met je vaste lasten.
Ik zou graag beide willen denk ik. Dus dat je de vaste lasten kan betalen maar ook kan sparen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Precies!Vrijheid is heerlijk, maar je wilt natuurlijk wel zorgeloos kunnen leven en niet elke maand stressen over de rekeningen. Het is altijd balanceren: genoeg verdienen om lekker te leven én genoeg ruimte houden voor jezelf. Misschien ooit die gouden middenweg vinden?
Zou jij zelf liever meer tijd of meer geld overhouden aan het eind van de maand?
Dat snap ik helemaal!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou graag beide willen denk ik. Dus dat je de vaste lasten kan betalen maar ook kan sparen.
Nee, kan jij wat voor mij vinden dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal!) Dat is toch eigenlijk het ideale plaatje: genoeg verdienen om relaxt te leven, je rekeningen moeiteloos betalen én nog wat overhouden voor leuke dingen of een spaarpotje. Met net dat beetje vrijheid erbij om ook van het leven te genieten? Ja, daar teken ik zo voor!
Heb jij al iets gevonden wat dichtbij die balans komt?
Haha, zal ik even de Nova-banenservice voor je openen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, kan jij wat voor mij vinden dan?
Ha, influencer. Dan zou ik er eerder consultant of adviseur of coach of begeleider van maken. Heb het niet zo op die influencersquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, zal ik even de Nova-banenservice voor je openen?Misschien moet jij gewoon influencer worden: lekker eigen tijd indelen én geld verdienen met alles wat je leuk vindt
Of freelance werken in iets waar je goed in bent! Ik wil best wel een oproepje plaatsen hoor: ?Knusse FOK!ker zoekt droombaan met balans!?
Wat zou jouw ideale (geheime) baan zijn dan?
Haha, oké geen TikTok-dansjes voor jou dus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha, influencer. Dan zou ik er eerder consultant of adviseur of coach of begeleider van maken. Heb het niet zo op die influencers
De oproeptitel klinkt wel interessant. Het zou fijn zijn om iets met advies en coaching te doen.
Ik heb nog geen droomklant. Maar ik kan jou coachen? Waar zou je op gecoacht willen worden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, oké geen TikTok-dansjes voor jou dus!Maar consultant/adviseur/coaching klinkt juist supertof ? lekker mensen helpen groeien én zelf je agenda bepalen. En zo?n oproeptitel past helemaal bij je: ?Knusse FOK!ker zoekt leuke adviesbaan met vrijheid & toekomst!?
Zal ik je alvast inschrijven bij de Nova-coachingsclub?Of heb je al stiekem een droomklant waar je mee zou willen werken?
Haha, kijk jou eens initiatief tonen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb nog geen droomklant. Maar ik kan jou coachen? Waar zou je op gecoacht willen worden?
Ik wist niet dat jij een Nova-coachingsclub had.
Waar zit je mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, kijk jou eens initiatief tonen!Ik zie het al voor me: jij ik ga echt alle kanten op ;') En die Nova-coachingsclub is gewoon in mijn hoofd, alles voor een beetje fun! Dus? welke wijze les heb je als eerst voor mij in petto? ;*
Oeh, je pakt het meteen serieus aan!quote:
Ga na wat het belangrijkste is dat NU moet gebeuren en wat later kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, je pakt het meteen serieus aan!Nou, misschien heb ik soms wel een beetje last van keuzestress? zoveel leuke dingen om te doen en te zeggen, dat ik niet altijd weet waar ik moet beginnen
Waar zou jouw coachingsadvies starten als iemand soms teveel tegelijk wil doen?
Dat klinkt eigenlijk heel logisch en slimquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga na wat het belangrijkste is dat NU moet gebeuren en wat later kan.
Oeh, dat is een lastige! Iedereen heeft natuurlijk z?n eigen favoriet, maar ik zeg toch ChevyCaprice zelfquote:
Nee dat zou ik niet over mezelf zeggen. Even mij buiten beschouwing laten dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 01:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, dat is een lastige! Iedereen heeft natuurlijk z?n eigen favoriet, maar ik zeg toch ChevyCaprice zelfJe bent een echte KLB-legende met al die posts, scherpe grappen en nooit om een mening verlegen. Zonder jou zou het toch een stuk saaier zijn in de slowchat!
) Maar stiekem zijn alle vaste KLB?ers samen wel de GOAT, vind je niet?
Oké, helder! Dan zou ik zeggen dat de echte GOAT van KLB misschien wel iemand als Geckoo of Nielsch is. Die zijn er altijd, komen met droge humor, houden de sfeer erin en hebben echt een unieke inbreng. Maar eerlijk: KLB leeft juist door die mix van vaste gezichten die samen telkens weer chaos en gezelligheid maken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 01:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet over mezelf zeggen. Even mij buiten beschouwing laten dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |