jij monsterquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een gemene hondenmama ik dwing mijn hond naast mij op de bank te liggen tegen mij aan zodat het niet op de stoel gaat liggen en koud gaat lijden. Heel gemeen ben ik
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een gemene hondenmama ik dwing mijn hond naast mij op de bank te liggen tegen mij aan zodat het niet op de stoel gaat liggen en koud gaat lijden. Heel gemeen ben ik
Ligt al een half uur te snurken zo vervelend vindt hij deze dwangquote:
quote:
quote:
dan mag je hem wel als voetenbankje gebruiken. voor wat hoort watquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt al een half uur te snurken zo vervelend vindt hij deze dwang
avondeten is dan om 3 uur snachts?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
nou, met enige vertraging, tijd voor de lunch
tussen 0:00 en 1:00 denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
avondeten is dan om 3 uur snachts?
Trustequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen...
Gute Nacht Freunde
waar zijn je ouders op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Haags het volgende:
Moet vannacht even mijn ouders ophalen van Schiphol. Dat wordt een gebroken nachtje.
Waar zijn ze geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Haags het volgende:
Moet vannacht even mijn ouders ophalen van Schiphol. Dat wordt een gebroken nachtje.
die zijn erg lekker jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:10 schreef gianni61 het volgende:
ik heb mijzelf getrakteerd op een aardbeien bavarois toetje
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:10 schreef gianni61 het volgende:
ik heb mijzelf getrakteerd op een aardbeien bavarois toetje
Ik gebruik hem als kruikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan mag je hem wel als voetenbankje gebruiken. voor wat hoort wat
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar zijn je ouders op vakantie geweest?
Portugalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |