Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Verwachten jullie over een maandje kinderen aan de deur? Want hier lopen ze wel maar komen ze nooit bij mij.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die tweebenige wezens die je soms buiten ziet. Beetje aperig.
Nee, wel een paar dagen laterquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Verwachten jullie over een maandje kinderen aan de deur? Want hier lopen ze wel maar komen ze nooit bij mij.
In de afgelopen tien minuten bedoel je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf twee keer een optater gegeven met zo'n elektrische vliegenmepper.
en expres waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de afgelopen tien minuten bedoel je?
Had je even een oppepper nodig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf twee keer een optater gegeven met zo'n elektrische vliegenmepper.
na gisteren kan ik me dat wel voorstellen.quote:
wat speel jij?quote:
voor mijn huis staat een lamp aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Was trouwens iemand vergeten vandaag het licht aan te zetten buiten? Grauwe donkere bende
Ja joh, je grilt er beestje leven meequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij stond op de grond tussen de prullenbak en de muur. Ik wil hem oppakken. Die knop stond richting de prullenbak gedraaid, dus ik pak hem op, druk daarbij per ongeluk die knop tegen de prullenbak en BZZZZZT. Ik vloeken en denk 'wtf'. Doe het nog een keer.
Gaat nog best hard.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij stond op de grond tussen de prullenbak en de muur. Ik wil hem oppakken. Die knop stond richting de prullenbak gedraaid, dus ik pak hem op, druk daarbij per ongeluk die knop tegen de prullenbak en BZZZZZT. Ik vloeken en denk 'wtf'. Doe het nog een keer.
Gaat nog best hard.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de afgelopen tien minuten bedoel je?
over het algemeen zit er in dat gezegde.... de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen
Gerrie is dus geen ezel
Nee die stoot zich nog wel veel vakerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen
Gerrie is dus geen ezel
en niet alleen aan een steenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die stoot zich nog wel veel vaker
omdat we hier stopcontacten hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Op vakantie had ik een draadloze oplader voor de telefoon gekocht, waarom heb ik dat nooit eerder gedaan
Deze is met usb-Cquote:
Best nog een hoop zon gezien vandaag eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Was trouwens iemand vergeten vandaag het licht aan te zetten buiten? Grauwe donkere bende
Ik snap die niet helemaal. Had, toen ik deze telefoon kocht, een een draadloze oplader bij gekocht. Volgens de website waren deze compatibel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Op vakantie had ik een draadloze oplader voor de telefoon gekocht, waarom heb ik dat nooit eerder gedaan
Ik heb een kabeltje die extra lang is.. en past gewoon op een adaptertje voor in het stopcontact.quote:
Ja ik ben ook een beetje een kneusje met zulke dingen, daarom had ik er ook nog geenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die niet helemaal. Had, toen ik deze telefoon kocht, een een draadloze oplader bij gekocht. Volgens de website waren deze compatibel.
Kan mijn telefoon erbij houden, gebeurt niks. Bij instellingen staat dat draadloos opladen mogelijk is.
Ben te dom voor zulke dingen.
Deze zit ook gewoon in een opladertje in het stopcontactquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een kabeltje die extra lang is.. en past gewoon op een adaptertje voor in het stopcontact.
nog een mooie hoekdinges ook aan de usbckant zodat de kabel niet kapot wiebelt.
enig nadeeltje... er zit een groen lampjedinges aan dat in t donker iets te veel van de kamer verlicht.
ja dat had ik ook. Samsung X-cover 5. Maar schijnt dat dat draadloos opladen alleen bij een corporate versie kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die niet helemaal. Had, toen ik deze telefoon kocht, een een draadloze oplader bij gekocht. Volgens de website waren deze compatibel.
Kan mijn telefoon erbij houden, gebeurt niks. Bij instellingen staat dat draadloos opladen mogelijk is.
Ben te dom voor zulke dingen.
Het is niet de bedoeling dat je haar in je mond stopt.quote:
Voel je de drang om bijvoorbeeld aarde, haar, steentjes en munten te eten? Dan heb je wellicht de eetstoornis pica.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je haar in je mond stopt.
telt chocolademunten ook?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voel je de drang om bijvoorbeeld aarde, haar, steentjes en munten te eten? Dan heb je wellicht de eetstoornis pica.
Ik heb wel een pikaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voel je de drang om bijvoorbeeld aarde, haar, steentjes en munten te eten? Dan heb je wellicht de eetstoornis pica.
Snotverquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als die pika verkouden is
[ afbeelding ]
alleen als fles die kan vindenquote:
je bent zelfquote:
jij monsterquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een gemene hondenmama ik dwing mijn hond naast mij op de bank te liggen tegen mij aan zodat het niet op de stoel gaat liggen en koud gaat lijden. Heel gemeen ben ik
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een gemene hondenmama ik dwing mijn hond naast mij op de bank te liggen tegen mij aan zodat het niet op de stoel gaat liggen en koud gaat lijden. Heel gemeen ben ik
Ligt al een half uur te snurken zo vervelend vindt hij deze dwangquote:
quote:
quote:
dan mag je hem wel als voetenbankje gebruiken. voor wat hoort watquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt al een half uur te snurken zo vervelend vindt hij deze dwang
avondeten is dan om 3 uur snachts?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
nou, met enige vertraging, tijd voor de lunch
tussen 0:00 en 1:00 denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
avondeten is dan om 3 uur snachts?
Trustequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen...
Gute Nacht Freunde
waar zijn je ouders op vakantie geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Haags het volgende:
Moet vannacht even mijn ouders ophalen van Schiphol. Dat wordt een gebroken nachtje.
Waar zijn ze geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:07 schreef Haags het volgende:
Moet vannacht even mijn ouders ophalen van Schiphol. Dat wordt een gebroken nachtje.
die zijn erg lekker jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:10 schreef gianni61 het volgende:
ik heb mijzelf getrakteerd op een aardbeien bavarois toetje
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:10 schreef gianni61 het volgende:
ik heb mijzelf getrakteerd op een aardbeien bavarois toetje
Ik gebruik hem als kruikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan mag je hem wel als voetenbankje gebruiken. voor wat hoort wat
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar zijn je ouders op vakantie geweest?
Portugalquote:
bestaat ook https://www.amazon.co.uk/(...)Boots/dp/B0838LVWH8/quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je net zo goed doorzichtige schoenen dragen
Nou vooruit. Mooi grasquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe regenlaarzen
Mosgroene rok
Taupe trui
Legergroene jas
Niets matchte met elkaar en het silhouet was ook vreselijk.
Heerlijk
En geen hambar in beeldquote:
Demo gespeeld, leuke game.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb van de vakantie ook eindelijk deze game kunnen scoren in een GameStop
[ afbeelding ]
Ja lijkt me een fascinerende game, maar ik wil mijn games altijd fysiek en dat was met deze vrij lastig omdat die alleen in Noord-Amerika is gereleased op schijfquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Demo gespeeld, leuke game.
hoe vaak is vaak genoeg?quote:
Vaak vaagquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop dat ik donderdag kan werken.
Wel bijna drie weken vrij
De laatste tijd niet veel eigenlijk. Ik volg een beetje wat er voor spellen zijn en speel ze vervolgens niet.quote:
ook jij moet wel eens slapen..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |