je bent afgekeurd he?!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ook (eindelijk) als het gaat mijn nieuwe bril op halen
rijst met sperzienbonen, gehakt en paprika.quote:
poffertjes... jammer jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hij vond het allemaal goed.
Ik vind mijn leidinggevende heel aardig maar ik mis haar eigenlijk niet als ze er niet is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let er niet dagelijks op, maar eigenlijk wel ja. Nou nog wat energieZou leuk zijn.
Na 3 weken terug op werk komen terwijl mijn directe collega ziek is en mijn teammanager een paar dagen op MT-kamp.. Not my idea of fun. Maar goed, we hebben het ermee te doen.
Onze leidinggevende is per april weg. Het is niet alsof we sindsdien niks meer gedaan hebben of weten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind mijn leidinggevende heel aardig maar ik mis haar eigenlijk niet als ze er niet is.
Krijg je geen nieuwe?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze leidinggevende is per april weg. Het is niet alsof we sindsdien niks meer gedaan hebben of weten.
Ik de mijne wel. En ik ben bang dat ze echt serieus ziek is want als ze half gekund had was ze er graag bij geweest om bij te praten en zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind mijn leidinggevende heel aardig maar ik mis haar eigenlijk niet als ze er niet is.
Ze was toch op kamp?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik de mijne wel. En ik ben bang dat ze echt serieus ziek is want als ze half gekund had was ze er graag bij geweest om bij te praten en zo
Nee, leidinggevende van andere vestiging komt nu regelmatig naar ons.quote:
Oh dacht dat je op eten zat te wachten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rijst met sperzienbonen, gehakt en paprika.
En dan staat de PVV stiekem bovenaan zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel fijn dat ik met beide extremen niks heb.
hehe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan staat de PVV stiekem bovenaan zeker
Nee. Stond in de spoiler.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht dat je op eten zat te wachten.
Nee dat is een hij. Die mis ik wat minder. Maar in afwezigheid van haar had hij best nuttig kunnen zijn.quote:
Heb je lekker veel aan ja, zo'n advies.quote:
bovenstaan stond CDA met 70%.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan ja, zo'n advies.
Medechristenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bovenstaan stond CDA met 70%.
Deze stonden allemaal halverwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |