Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Altijd fijn. Kun je vanavond in een lekker fris bed slapenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Zo, bed ontstoft en weer helemaal schoon
welke dag is het vandaag?quote:
ohwquote:
2 soorten dagen in de week: weekend en geen weekend. Dat houdt het overzichtelijkquote:
Jaquote:
Zie je? Mooi overzichtelijkquote:
wel lastig inschatten zo hoe lang het dan nog is tot het weekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke dag is het morgen?
[..]
Zie je? Mooi overzichtelijk
Ongeveer 2 keer weekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel lastig inschatten zo hoe lang het dan nog is tot het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
friet en snacks zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar friet en snacks uit de airfryer. Echt koken, gaat hem niet worden vandaag...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was zo lekker aan het werk dat ik glad de tijd vergat.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was zo lekker aan het werk dat ik glad de tijd vergat.
hoe is het nu?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar friet en snacks uit de airfryer. Echt koken, gaat hem niet worden vandaag...
Moet ik even zwaaien??quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een verwarmde bureauonderlegger te kijken maar zie door de matten het bos niet meer.
Nog steeds last. hopelijk helpt een goede nachtrust straks.quote:
pijnstilling gehad?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds last. hopelijk helpt een goede nachtrust straks.
spannend!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh. Een aftelklokje. Over ongeveer 7 minuten staat ie voor de deur
ik voel een fles broodjes thuisbezorgings herhaling aankomenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warme douche nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds last. hopelijk helpt een goede nachtrust straks.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
groente gesneden. Winterpeen vast in warm water gezet. Helpt niet echt maar okee. Nu maar even lopen.
Airfryerschotel. Winterpeen, champignons, rode ui, courgette. En wat worstjes.quote:
Aah kijk, gaat het goed met de kilootjes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Airfryerschotel. Winterpeen, champignons, rode ui, courgette. En wat worstjes.
Let er niet dagelijks op, maar eigenlijk wel ja. Nou nog wat energiequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah kijk, gaat het goed met de kilootjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |