Je kan een officiele (medische) klacht indienen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:40 schreef vosss het volgende:
Ik ben er schijtziek van. Gister was er ogenschijnlijk niets aan de hand en tijdens die controle laat mijn netvlies opeens los. Ik geloof daar niet in.
Er werd een klein beetje vocht gezien en vervolgens mocht een leerling daar even naar kijken. Die drukte nogal op het oog en lens. Daar is het misgegaan. 100%
Dat was het misschien anders ook wel, maar nu is het maar afwachten hoe of wat. Zal wel veel langer duren dan de vorige keer ook. Denk dat ik zeker 3 of 4 uur onder de pannen ben.
Ergste dag van mijn leven dit.
Godnondejuquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef vosss het volgende:
Operatie gelukt. Wel slecht nieuws erbij gekregen. Er zat heel veel littekenweefsel wat allemaal weggehaald moest worden, plus bij de macula ook het netvlies losgelaten plus een gaatje in de macula.
Netvlies ligt weer op z'n plek, zit nu olie in mn oog wat 3 tot 4 maanden moet blijven zitten.
Arts verwacht dat netvlies spoedig weer los kan gaat laten en er nog meerdere operaties nodig gaan zijn. Vooruitzichten over wat er qua zicht over blijft of en hoe veel onduidelijk voor nu.
Niet waar ik op hoopte. Godverdomme.
Wat ontzettend kut voor je ....quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef vosss het volgende:
Operatie gelukt. Wel slecht nieuws erbij gekregen. Er zat heel veel littekenweefsel wat allemaal weggehaald moest worden, plus bij de macula ook het netvlies losgelaten plus een gaatje in de macula.
Netvlies ligt weer op z'n plek, zit nu olie in mn oog wat 3 tot 4 maanden moet blijven zitten.
Arts verwacht dat netvlies spoedig weer los kan gaat laten en er nog meerdere operaties nodig gaan zijn. Vooruitzichten over wat er qua zicht over blijft of en hoe veel onduidelijk voor nu.
Ik huiver met je mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef vosss het volgende:
Met al dat littekenweefsel wat nu geconstateerd en zo goed mogelijk verwijderd is denk ik dat het toch gewoon stom toeval is geweest.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan een officiele (medische) klacht indienen.
Ik heb gelezen dat je er nu even geen trek in hebt, maar wellicht kan het voor een volgende patient wel schelen dat er gelet wordt op wat een stagiair doet.
Maar van de andere kant zou je zelfs een schadevergoeding kunnen vragen.
Nogmaals sterkte en goede moed gewenst, @vosssquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef vosss het volgende:
Zondag premium nootjes en speciaalbierquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Met al dat littekenweefsel wat nu geconstateerd en zo goed mogelijk verwijderd is denk ik dat het toch gewoon stom toeval is geweest.
Desalniettemin wel wèèr een behoorlijke klap om te verwerken.
Ik loop alleen maar vaster en vaster.
Ik weet niet of ik daar dan zin in heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zondag premium nootjes en speciaalbier
Ja daar heb ik 2 gesprekken mee gehad. 1x om alle kutzooi op tafel te smijten en de tweede keer om extra kutzooi die er in de tussentijd nog extra bij was gekomen op tafel te smijten.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:37 schreef Hyperdude het volgende:
Dit zuigt.![]()
Trek een huisarts/psycholoog aan de jas als je te veel gaat malen.
Gesprekken zijn nuttig, maar nu moet je gewoon dopamine receptoren gaan prikkelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar heb ik 2 gesprekken mee gehad. 1x om alle kutzooi op tafel te smijten en de tweede keer om extra kutzooi die er in de tussentijd nog extra bij was gekomen op tafel te smijten.
We zouden even die mri scan van de hersens en slaapapneu onderzoek afwachten en dan zou mn oog ook weer ok zijn en inhoudelijk gaan hebben over verwerken en meer van dat.
Maargoed, daar kwam dus het herseninfarct en nu deze nieuwe netvliesloslating en nieuw klote nieuws nog eens bij.
Ik weet niet eens meer waar ik nog moet beginnen man....
Vandaag prikkel ik niks meer. Pangaar op de bank liggen zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gesprekken zijn nuttig, maar nu moet je gewoon dopamine receptoren gaan prikkelen.
Wat een rotnieuws!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Vandaag prikkel ik niks meer. Pangaar op de bank liggen zo.
Gelukkig geen houdingadvies vanwege die olie.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:58 schreef vosss het volgende:
Rechtop slapen gisteren na 5 min. dikke faal.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Vandaag prikkel ik niks meer. Pangaar op de bank liggen zo.
Gelukkig geen houdingadvies vanwege die olie.
Begin ermee om eerst even rustig in een stoel te gaan zitten en alles te relativeren. Het is goddomme niet mis wat je hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja daar heb ik 2 gesprekken mee gehad. 1x om alle kutzooi op tafel te smijten en de tweede keer om extra kutzooi die er in de tussentijd nog extra bij was gekomen op tafel te smijten.
We zouden even die mri scan van de hersens en slaapapneu onderzoek afwachten en dan zou mn oog ook weer ok zijn en inhoudelijk gaan hebben over verwerken en meer van dat.
Maargoed, daar kwam dus het herseninfarct en nu deze nieuwe netvliesloslating en nieuw klote nieuws nog eens bij.
Ik weet niet eens meer waar ik nog moet beginnen man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |