Nouja ik mag niet plat liggen. Zo rechtop als mogelijk. De vorige keer was de zwaartekracht mijn vijand, nu mijn vriend. Dus op m'n kop gaan staan of handstand doen mag nu niet. Komt goed uit want dat kan ik ook niet. Dus dat is mooi.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:22 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ga uit solidariteit ook rechtop slapen.
Hoe moet dat?
Iemand een plank op je rug vast laten binden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:22 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ga uit solidariteit ook rechtop slapen.
Hoe moet dat?
Dat noemen we hier SM.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iemand een plank op je rug vast laten binden.
En dan iets schuin tegen de muur leunen
Alleen als ze je in de kelder zetten 😱quote:
Ik ben blij dat je er een positieve kijk op hebt. Je ziet het helemaal goed zoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik mag niet plat liggen. Zo rechtop als mogelijk. De vorige keer was de zwaartekracht mijn vijand, nu mijn vriend. Dus op m'n kop gaan staan of handstand doen mag nu niet. Komt goed uit want dat kan ik ook niet. Dus dat is mooi.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor oogartsen?
Dan zal ik verkeerd kijken.
Maar daarnaast, ik lul hier wel, maar ik zou zelf evengoed niet ergens anders heen gaan, ik denk dan toch "ze zullen wel weten wat ze doen". En dat zal ook wel.
Ik denk dat ze wel weten wat ze doen als ik dit lees van hun site.quote:In 85-90% is een netvliesoperatie direct succesvol. Bij sommige mensen is een tweede, derde of meerdere operatie noodzakelijk. Het uiteindelijke succespercentage is 96-98%.
De resultaten van de Universiteitskliniek voor Oogheelkunde Maastricht liggen boven de internationale norm.
Ons centrum heeft een erkende top-expertise voor deze aandoening en er wordt voortdurend wetenschappelijk onderzoek verricht om het ontstaan beter te begrijpen en de resultaten verder te verbeteren.
Jaarlijks publiceren onze medewerkers in internationale top-tijdschriften wetenschappelijke artikelen over dit onderwerp en zijn er academische promoties met deze aandoening als onderwerp.
Ja niks doe ik daarmee! Ik heb mijn eigen vrouw thuis zitten. Bovendien denk ik dat ik voorlopig soberzo even niks van dat wil zegmaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef flipsen het volgende:
En wie weet is er wel een leuk zustertje dat een oogje op je heeft, je weet maar nooit. Kijk maar wat je ermee doet.
Dat lijkt er wel een beetje op he?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze wel weten wat ze doen als ik dit lees van hun site.
Dit is zo ontzettend kut ...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:10 schreef vosss het volgende:
Waar ik me ook zorgen om maak is dat nu het netvlies wel loskomt van de macula. Dat verkloot de kans op redelijk succesvol herstel aanzienlijk.
Sinds ik thuis ben wordt het zicht steeds slechter van bovenaf naar beneden toe in mn zichtveld. Dus in mn oog van beneden naar boven toe steeds verder los aan het laten.
En dan duurt het dus nog heel lang voordat ze die shit gaan regelen.
Ik ben oprecht bang dat ik blind raak.
Dat kan ik me voorstellen. Dus zoek afleiding, dingen die je nog wel kunt doen op dit moment. Een podcast luisteren, een film kijken?, afleiding. Dan gaat de tijd sneller! Of ga ergens buurten. Gewoon eruit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:11 schreef vosss het volgende:
Ik vind het niet meer leuk. Dat was het ook niet, maar toch, ik weet niet meer wat ik nou moet doen. Vooral ook omdat ik niks kan doen behalve afwachten.
Nouja ik kan niks. Moet me vooral zo rustig mogelijk houden. Ergo in een stoel rechtop en stil zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Dus zoek afleiding, dingen die je nog wel kunt doen op dit moment. Een podcast luisteren, een film kijken?, afleiding. Dan gaat de tijd sneller! Of ga ergens buurten. Gewoon eruit.
Ook geen podcast luisteren?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik kan niks. Moet me vooral zo rustig mogelijk houden. Ergo in een stoel rechtop en stil zitten.
Ik weet niet hoe dat moet en ga me er nu niet in verdiepen. Ik wil even slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |