ik las vandaag iets en ik moest aan
@TS denken.
iemand melde dat hij gecensureerd werd op facebook. uiteraard lag het aan facebook en niet aan hem. en er werd in die thread hier en daar wat doorgevraagd en nu bleek dat hij verwijderd was met een referentie naar een van zijn comments. in de thread ging het over de golf van Mexico/golf van America en zijn reactie in die thread was in de trend van, ik hoop dat Trump lekker verdrinkt in die golf. een doodsverwensing dus aan een zitten president van het land. op een medium wiens hoofdkantoor in dat land staat.
naja, het ging een beetje heen en weer maar het heerschap kwam niet veel verder dan dat hij de opmerking zag als "niet heel smaakvol" maar nee, er zat geen fout in. op de vraag of wellicht een zittend president doodwensen gezien zou kunnen worden als een dreigement en uberhaupt onfatsoenlijk om mensen maar dood te wensen als een mening je niet aanstaat dat was allemaal nicht im frage. hij zat niet fout, hij deed niets fout, hij overtrad geen TOS, nee, facebook, die zat fout en censureerde hem!
lol.