Hier was ook een bepaalde alternatieve tekst op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat we hier vroeger zongen, heb ik vaak genoeg verteld

Moest er ook net aan denkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier was ook een bepaalde alternatieve tekst op.

Dit is 10 miljoen keer vermakelijker dan Shalala.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Tussle266 het volgende:
Stel je moet kiezen: Waterboarding of We Like To Party?

Kan je nagaan hoe ontspannend waterboarding dan gaat voelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is 10 miljoen keer vermakelijker dan Shalala.

Waterboarding is wel 1 van Eddy Wally's bestequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Tussle266 het volgende:
Stel je moet kiezen: Waterboarding of We Like To Party?

quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Zitten jullie ook op het Bløf-forum?

Niets van ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:

wel ooit op een wie is de mol-forum gezetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:

Ik vind dit vocaal werkelijk weerzinwekkend. De achtergrondmuziek is wel prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is toch mooi man.
Al kan ik me ook voorstellen dat je dit niks vindt als je geboren bent vóór 1990.

Het heeft wel een beetje de Guus Meeuwis-ziekte, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit vocaal werkelijk weerzinwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |