deze komt van The Asylum dat zegt eigenlijk alles en dan weet ik genoegquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die zag ik dus voorbij komen of het was iets soortgelijks maar het had een heel slecht cijfer.
Ik vind een 2.5 niet motiverend om het aan te klikken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
deze komt van The Asylum dat zegt eigenlijk alles en dan weet ik genoeg
Alle foto’s van Sacha gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf straks geen reisverslag meer te plaatsen
hmmmmmmmm O_oquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zit er niet eens zo heel ver naast.
ohquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind een 2.5 niet motiverend om het aan te klikken.
Ik ben al blij als ik tegenwoordig een hele film weet te kijken.. dus dan gaat een hele slechte film niet helpen ben ik bang.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
zo slecht dat het leuk wordt, maar kan mij voorstellen dat niet iedereen van hele slechte films houd
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Had een bijna-doodervaring in de Efteling. Morgen meer nieuws
Oeiquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Had een bijna-doodervaring in de Efteling. Morgen meer nieuws
Je weet de spanning wel op te bouwen. Zit op het puntje van m'n stoelquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zit er niet eens zo heel ver naast.
Er was toch ook een Final Destination in een pretpark?quote:
The Asylum Movies, A List Of. <-- een lijstje van hun filmsquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik tegenwoordig een hele film weet te kijken.. dus dan gaat een hele slechte film niet helpen ben ik bang.
Nou die zou ik dan even overslaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was toch ook een Final Destination in een pretpark?
Het plaatje deed mij denken aan uhm kut hoe heet die bekende film.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
The Asylum Movies, A List Of. <-- een lijstje van hun films
vaak low budget films gebaseerd op blockbusters
oh, als ik begin met een film dan maak ik em ook wel af
quote:
Final Destination 3 dan overslaan.quote:Een klas bezoekt een pretpark, om te vieren dat de examens erop zitten. Studente en schoolfotografe Wendy Christensen maakt volop foto's. Ondanks de leuke sfeer voelt Wendy zich onbehaaglijk. De avond zal afgesloten worden met een ritje in Devil's Flight: de enorme achtbaan in het pretpark. Als Wendy in haar karretje zit, krijgt ze een visioen. In het visioen crasht de achtbaantrein, waardoor alle inzittenden omkomen.
Misschien komt mijn angst daar vandaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Final Destination 3 dan overslaan.
The Day After Tomorrow (2004) - Reference View - IMDb ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Het plaatje deed mij denken aan uhm kut hoe heet die bekende film.
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
The Day After Tomorrow (2004) - Reference View - IMDb ?
Dat je die film toch gezien hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien komt mijn angst daar vandaan.
oh, dan kan ik hbo nog eens gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat ze allemaal te zien zijn op hbomax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |