Slaap lekker zo in je eigen bedquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Ok ik moet opstaan anders lig ik op de bank te pitten
Ben je proffesioneel oppasser voor de mensen op de werkplaats?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik had wel een beetje gehoopt dat ik ze in de werkplaats een beetje kon helpen, maar dat heeft weinig zin. dus het wordt vooral tv kijken denk ik
ja, er moet een toezichthouder zijn voor de veiligheid enz.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je proffesioneel oppasser voor de mensen op de werkplaats?
Goed ideequote:
Ik heb een nog dikkere hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar kijk, even foto van mijn dunste (0,5mm) en dikste (15mm) haaknaald
Die dunne is automatisch scherper
die heb ik niet gezienquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kip uit de Disney film Vaiana
Ik gisteren voor het eerst en ik vond hem echt leukquote:
geinig. Ik vind die llama van fortnite ook wel grappig, maar ik heb nog nooit fortnite gespeeldquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/heihei-43272
dat zijn sets waar ik echt niks mee heb, net als veel van die film sets..quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geinig. Ik vind die llama van fortnite ook wel grappig, maar ik heb nog nooit fortnite gespeeld
ja, de meeste van die film en serie dingetjes vind ik ook niks aan. Op star wars na, maar dat is meer omdat ik de films mooi vind.quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn sets waar ik echt niks mee heb, net als veel van die film sets..
die van wall-E en Eve is wel schattig, maar dat is ook beetje omdat de originele wall-e set een eve set mist
lekker soppen!quote:
Goedemorgen Balliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |