Ik heb van de week vilt (?) gekocht om bloemen mee te maken. Zag dat ergens in een winkel, en dat zag er zo leuk uit dat ik het zelf ook wilde proberen. Heb jij daar wel eens iets mee gemaakt?quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die 15mm is echt absurd groot
Maar 2,5 - 6 mm zijn veel gebruikelijkere maten
Ik heb die bloemen met 1,5mm gehaakt en dat is al erg fijn. En nog dunner is echt heel erg fijn priegelwerk.
En dikker is weer compleet anders
nou ja, rond deze tijd ben ik normaal ook nog wakker.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met de nachtwaker van Foqueville?
Tot hoe laat is je dienst?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, rond deze tijd ben ik normaal ook nog wakker.
na ER maar eens mn avondeten opwarmen
Wol om zelf te vilten? Of stukken vilt om te knippen enzo?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb van de week vilt (?) gekocht om bloemen mee te maken. Zag dat ergens in een winkel, en dat zag er zo leuk uit dat ik het zelf ook wilde proberen. Heb jij daar wel eens iets mee gemaakt?
Oh bij nader inzien had ik de wol waarschijnlijk moeten kopen voor wat ik wilde makenquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wol om zelf te vilten? Of stukken vilt om te knippen enzo?
Ja spring straks nog even onder de douche en dan naar bedquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk straks een beetje normaal slapen. Dan zit je sneller weer in het ritme van hier
Nee, maar zie het weleens op handwerkmarkten enzo. Ziet er altijd leuk uit maar heb er nog nooit iets mee gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb van de week vilt (?) gekocht om bloemen mee te maken. Zag dat ergens in een winkel, en dat zag er zo leuk uit dat ik het zelf ook wilde proberen. Heb jij daar wel eens iets mee gemaakt?
Wel vers bedje?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja spring straks nog even onder de douche en dan naar bed
en benen scheren?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel vers bedje?
Lekker de reis van je afspoelen
Ook uiteraardquote:
Zo goed als, 1 half nachtje op geslapen voor de vakantiequote:Op zondag 5 oktober 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel vers bedje?
Lekker de reis van je afspoelen
Wat heb je allemaal op de planning staan om wakker te blijven?quote:
Acceptabelquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo goed als, 1 half nachtje op geslapen voor de vakantie
Ja geen puf om vandaag nog een bed op te gaan maken hoorquote:
Ja dat is wel begrijpelijkquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen puf om vandaag nog een bed op te gaan maken hoor
nou ja, ik had wel een beetje gehoopt dat ik ze in de werkplaats een beetje kon helpen, maar dat heeft weinig zin. dus het wordt vooral tv kijken denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op de planning staan om wakker te blijven?
Hmmquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik had wel een beetje gehoopt dat ik ze in de werkplaats een beetje kon helpen, maar dat heeft weinig zin. dus het wordt vooral tv kijken denk ik
Slaap lekker zo in je eigen bedquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Ok ik moet opstaan anders lig ik op de bank te pitten
Ben je proffesioneel oppasser voor de mensen op de werkplaats?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik had wel een beetje gehoopt dat ik ze in de werkplaats een beetje kon helpen, maar dat heeft weinig zin. dus het wordt vooral tv kijken denk ik
ja, er moet een toezichthouder zijn voor de veiligheid enz.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je proffesioneel oppasser voor de mensen op de werkplaats?
Goed ideequote:
Ik heb een nog dikkere hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar kijk, even foto van mijn dunste (0,5mm) en dikste (15mm) haaknaald
Die dunne is automatisch scherper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |