Die komen bij de pitstopquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Max beter is op afgeragde hards...
Heb je weinig aan in Singapore die buien ontstaan daar in een paar minuten vlak voor de kustquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef vul_maar_in het volgende:
hoe zit het met de weersvoorspelling?
downshiftsquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
Any change with the ..... Max?
- it's really shit
lijkt me wel logischquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef Donna het volgende:
Moet Norris nou een nieuwe neus alsie pit?
Down shift issuequote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
- it's really shit
nee, schade is niet groot genoegquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef Donna het volgende:
Norris niet, ieder ander welquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef Donna het volgende:
ik bedoel wie weet zien ze de wolken aankomen vanuit de booth oidquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je weinig aan in Singapore die buien ontstaan daar in een paar minuten vlak voor de kust
Denk dat ze hem gewoon weer naar buiten sturen.quote:
Downshifts (terugschakelen).quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:20 schreef HiDiHo het volgende:
- it's really shit
@Zipportal graag een pop gereed houden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Het zou goed voor de sport zijn als Russell zichzelf in rondje +/- 20 in de muur rijdt en voor een safety car zorgt
Terwijl de Red Bull het zo goed doet op mediums dit seizoen..quote:
Kost extra tijd toch? Denk niet dat ze dat doen als het niet hoeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |