Welkom terug in dit gave landquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk thuisnaast de geannuleerde vlucht had de vervangende vlucht natuurlijk vertraging en was het vanaf Schiphol nog lekker file rijden omdat de A13 dicht was bij Rotterdam
hoe lang was de totale reis?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk thuisnaast de geannuleerde vlucht had de vervangende vlucht natuurlijk vertraging en was het vanaf Schiphol nog lekker file rijden omdat de A13 dicht was bij Rotterdam
quote:
Goed weertjes welquote:
Eehm, vliegtuig vertrok gisteren om 16.00 uur en vandaag om 14.30 uur thuis, gaat nog wel een tijdsverschil van 7 uur vanafquote:
Ja dat heet hier Milchreis, kan ik overal kopenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]met deegbodem of zonder?
ik maak 'm altijd zonder.. gewoon de rijstmeuk zo in t blik en dan bakken
You made itquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Blijf je nu wakker tot vanaaf?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, vliegtuig vertrok gisteren om 16.00 uur en vandaag om 14.30 uur thuis, gaat nog wel een tijdsverschil van 7 uur vanaf
Ga het proberen, maar kan niks belovenquote:
You made it also een jaartje ouder, gefeliciteerdquote:
Ja doe rustig, ben net een uurtje thuisquote:
Kitchenaid liefdequote:Op zondag 5 oktober 2025 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat heet hier Milchreis, kan ik overal kopenMaar met bodem
Tijdje terug eindelijk een Kitchenaid mixer gekocht, nu is bakken met deeg dat 10+ minuten gekneed moet worden ook leuk
Mittwoch Mixerdagquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kitchenaid liefde
jammer dat er geen dag van de week met k begint..
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You made it also een jaartje ouder, gefeliciteerd![]()
![]()
En jullie deden ook nog een rondjequote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Er wordt wat af gejoekst elke week.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuesday Turbojoekserdag![]()
Thursday ook
Ja stond een goeie woeiquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jullie deden ook nog een rondje
Hoeveel neem je er?quote:
wordt er nog geturbojoekst?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuesday Turbojoekserdag![]()
Thursday ook
Echt hequote:
Geen idee, ik hou geen lijstje bijquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Had ik @:kwiwi nou al gefeliciteerd?![]()
Bij dezen: gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |