have funquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het wordt Hercules, heb ik volgens mij nog niet gezien
Meid wat heerlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Halloweenspul gevonden in de berging.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja borstkanker. Vrijdag staat de operatie gepland
Voorlopig niet. Komende tijd weer druk druk druk in de hamstermolen.quote:
Ik las hormonenquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Komende tijd weer druk druk druk in de hamstermolen.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:03 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik ga aan de rijstevlaai beginnen. Hopelijk lukt ie
Je komt er maar op één manier achter.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar even zo'n gembersoepje maken. Ik zat eraan te denken om het in de knoflookpers te doen maar vgs mij is dat in mijn geval meteen het einde van de knoflookpers dan.
Welkom terug in dit gave landquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk thuisnaast de geannuleerde vlucht had de vervangende vlucht natuurlijk vertraging en was het vanaf Schiphol nog lekker file rijden omdat de A13 dicht was bij Rotterdam
hoe lang was de totale reis?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk thuisnaast de geannuleerde vlucht had de vervangende vlucht natuurlijk vertraging en was het vanaf Schiphol nog lekker file rijden omdat de A13 dicht was bij Rotterdam
quote:
Goed weertjes welquote:
Eehm, vliegtuig vertrok gisteren om 16.00 uur en vandaag om 14.30 uur thuis, gaat nog wel een tijdsverschil van 7 uur vanafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |