En die dan ‘s ochtends vroeg de boel mag schoonmakenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
Flash is de man die net de feestzaal heeft verlaten als de strippers komen.
Ze hebben natuurlijk het liefst dat je hun duurste pakket afneemt zonder breaks. Dat de goedkopere kijkers een mindere ervaring hebben: jammer danquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er gaat steeds wat mis met reclames of niet? Halve reclames, de analyse die halverwege is als de reclamebreak afgelopen is
Het is geloof ik zó: op de stream (voor abonnees) zit geen reclame dus daar loopt de analyse door. Op Viaplay TV plempen ze er reclame inquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er gaat steeds wat mis met reclames of niet? Halve reclames, de analyse die halverwege is als de reclamebreak afgelopen is
Aan timing doen ze niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dr_Fluffquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:46 schreef Szura het volgende:
[..]
En die dan ‘s ochtends vroeg de boel mag schoonmaken
ik zit op de betaalstreamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is geloof ik zó: op de stream (voor abonnees) zit geen reclame dus daar loopt de analyse door. Op Viaplay TV plempen ze er reclame in
Ook als je een abo hebt gooien ze bijvoorbeeld reclames door de F1-race heenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is geloof ik zó: op de stream (voor abonnees) zit geen reclame dus daar loopt de analyse door. Op Viaplay TV plempen ze er reclame in
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook als je een abo hebt gooien ze bijvoorbeeld reclames door de F1-race heen
quote:
Beflikkering. Pure.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook als je een abo hebt gooien ze bijvoorbeeld reclames door de F1-race heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |