Wel bijzonder dat Koeman Schouten oproept en Veerman niet (zeker gezien de tegenstanders). Al had ik liever gehad dat ie Schouten ook thuis had gelaten, die kan wel wat rust gebruiken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Nu lekker weekje verlof voor de boys
Veerman gaat nooit meer onder Koeman het Nederlands elftal in komen. Zelfs Steijn heeft hem al ingehaald.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat Koeman Schouten oproept en Veerman niet (zeker gezien de tegenstanders). Al had ik liever gehad dat ie Schouten ook thuis had gelaten, die kan wel wat rust gebruiken.
Hopelijk is Pepi over twee weken echt weer de oude en blijft Dest wat langer heel.
Wat een wedstrijd tegen 10 man van Zwolle én een redelijke vrije bal tegen Excelsior wel niet kan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 06:58 schreef Buitendam het volgende:
Was weer een ouderwets avondje goed gevoetbald. Ik ben heel blij dat Ernie z’n poot stijf hield bij Veerman, want wat is het toch een heerlijke speler.
En Yarek is echt een topaankoop.
Nog steeds trots met zijn allen dat je midweeks met maar 0-2 hebt verloren?quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd tegen 10 man van Zwolle én een redelijke vrije bal tegen Excelsior wel niet kan doen.
Dat die volledig door het ijs zakte tegen Leverkusen, Union en Ajax is maar een detail.
Beetje een vicieuze cirkel.
Wat een kinderachtige reactie zeg. Ik begin toch ook niet elke keer over de 1-7 thuis tegen Arsenal. Of de vernederingen thuis tegen Telstar en Union.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog steeds trots met zijn allen dat je midweeks met maar 0-2 hebt verloren?
Ja, tegen 10 man van Zwolle staat Veerman er wel. Tegen 11 misschien ook wel. Maar zou toch graag zien dat hij de stap maakt en er ook staat in de CL als het erom gaat...quote:Op zondag 5 oktober 2025 06:58 schreef Buitendam het volgende:
Was weer een ouderwets avondje goed gevoetbald. Ik ben heel blij dat Ernie z’n poot stijf hield bij Veerman, want wat is het toch een heerlijke speler.
Ging mij niet zozeer om de tegenstander of met hoeveel zij nog op het veld staan, maar de onderdelen van het spelletje wat hij laat zien. Rust aan de bal, overzicht bewaren, dribbelacties, spel verdelen etc. En hij heeft dit met momenten natuurlijk ook al laten zien in de CL.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tegen 10 man van Zwolle staat Veerman er wel. Tegen 11 misschien ook wel. Maar zou toch graag zien dat hij de stap maakt en er ook staat in de CL als het erom gaat...
Ja, dat deed hij gisteren goed. Voor de Eredivisie een uitstekende voetballer. Op een hoger niveau mag hij het nog wel wat vaker laten zien wat mij betreft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging mij niet zozeer om de tegenstander of met hoeveel zij nog op het veld staan, maar de onderdelen van het spelletje wat hij laat zien. Rust aan de bal, overzicht bewaren, dribbelacties, spel verdelen etc. En hij heeft dit met momenten natuurlijk ook al laten zien in de CL.
Leuk voor de eredivisie maar ik vind Veerman nog te licht op international niveauquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat deed hij gisteren goed. Voor de Eredivisie een uitstekende voetballer. Op een hoger niveau mag hij het nog wel wat vaker laten zien wat mij betreft.
Tegen 10 man van een degradatiekandidaat is het natuurlijk wel lekkerder voetballenquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging mij niet zozeer om de tegenstander of met hoeveel zij nog op het veld staan, maar de onderdelen van het spelletje wat hij laat zien. Rust aan de bal, overzicht bewaren, dribbelacties, spel verdelen etc. En hij heeft dit met momenten natuurlijk ook al laten zien in de CL.
Was er een PSVer te vinden die daar trots op was dan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige reactie zeg. Ik begin toch ook niet elke keer over de 1-7 thuis tegen Arsenal. Of de vernederingen thuis tegen Telstar en Union.
Als je nou eerst eens leest voor je reageert, is dat niks?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:18 schreef Adames het volgende:
Tegen 10 man van een degradatiekandidaat is het natuurlijk wel lekkerder voetballen
Als je dan al geen rust aan de bal hebt
Elke keer als het tempo omhoog gaat, lukt dat opeens niet meer
Veerman is zelfs verdedigend ineens aan het werken. Het is ook maar hoe je het allemaal bekijkt. We hebben hem voor 6 miljoen gekocht geloof ik? Fantastische investering.quote:Op zondag 5 oktober 2025 06:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik lees het en ik ben het oneensquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens leest voor je reageert, is dat niks?
Nu vond ik dat tegen Union en Excelsior niet zo mooi, want dat kwam door de totale chaos en gebrek aan verdedigend vermogen achterin. Hij liep 10 km gaten te dichten ipv in zijn eigen spel te komen. Dat was gisteren gelukkig anders.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veerman is zelfs verdedigend ineens aan het werken. Het is ook maar hoe je het allemaal bekijkt. We hebben hem voor 6 miljoen gekocht geloof ik? Fantastische investering.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging mij niet zozeer om de tegenstander of met hoeveel zij nog op het veld staan, maar
Ga maar weer lekker knikkeren, Hans.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen 10 man van een degradatiekandidaat is het natuurlijk wel lekkerder voetballen
Het is natuurlijk wel heel relevant dat het tegen 10 man van een degradatiekandidaat isquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ga maar weer lekker knikkeren, Hans.
Zoals in februari vorig jaar toen ie CL speler van de week was?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel relevant dat het tegen 10 man van een degradatiekandidaat is
Zeggen dat dat niet uit maakt is wel heel absurd. Alsof hij dit dus ook zo volgende keer kan doen tegen Napoli
Grappig wel, dat als hij een keer de tijd en ruimte krijgt en het laat zien, ze hier meteen weer Pirlo waanbeelden krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je dan al geen rust aan de bal hebt
Elke keer als het tempo omhoog gaat, lukt dat opeens niet meer
Anderhalf jaar geleden speelde hij ook een goede wedstrijd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals in februari vorig jaar toen ie CL speler van de week was?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-in-champions-league
Hij heeft het gewoon al op hoog niveau laten zien, ongeacht of ie dit tegen Napoli gaat doen.
Goed zoquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden speelde hij ook een goede wedstrijd.
Ok.
Wat een lange tenen heb je toch omdat iemand niet meegaat met je lofzangquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed zoen ik maar denken dat de tank wel leeg is na CR7. Hemeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |