Lekker laten lullen. PSV heeft een lastige seizoenstart en ineens komen er weer trollen onder de stenen vandaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goed zoen ik maar denken dat de tank wel leeg is na CR7. Hemeltje.
Zo'n mening over Veerman heeft toch niets met trollen te maken, af en toe laat hij echt leuke dingen zien, met de nadruk op af en toe, die conclusie kan je na 5? jaar PSV toch wel trekken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker laten lullen. PSV heeft een lastige seizoenstart en ineens komen er weer trollen onder de stenen vandaan.
Het gaat mij niet om iedere vorm van kritiek. Meer om de CR7 stijl waarbij overduidelijk trollen het doel is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n mening over Veerman heeft toch niets met trollen te maken, af en toe laat hij echt leuke dingen zien, met de nadruk op af en toe, die conclusie kan je na 5? jaar PSV toch wel trekken.
Ik denk niet dat er een PL team is die het middenveld op Joey Veerman gaat inrichten, dat is een heel ander spelletje en een tempo of drie te hoog voor hem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om iedere vorm van kritiek. Meer om de CR7 stijl waarbij overduidelijk trollen het doel is.
Veerman is gewoon een speler die relatief veel afhankelijk is van zijn medespelers. Niet de absolute top. Maar bij Feyenoord en Ajax zou hij zonder meer tot de beste 3 spelers behoren, als hij al niet de beste zou zijn.
Was hij beter geweest, dan was hij ook al lang verkocht.
Overigens denk ik dat hij in het juiste team ook in de PL hoge ogen kan gooien.
Ik heb het niet over het middenveld inrichten op Veerman.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een PL team is die het middenveld op Joey Veerman gaat inrichten, dat is een heel ander spelletje en een tempo of drie te hoog voor hem.
Lijkt me ook moeilijk, Serie A misschien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een PL team is die het middenveld op Joey Veerman gaat inrichten, dat is een heel ander spelletje en een tempo of drie te hoog voor hem.
Serieus!?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om iedere vorm van kritiek. Meer om de CR7 stijl waarbij overduidelijk trollen het doel is.
Veerman is gewoon een speler die relatief veel afhankelijk is van zijn medespelers. Niet de absolute top. Maar bij Feyenoord en Ajax zou hij zonder meer tot de beste 3 spelers behoren, als hij al niet de beste zou zijn.
Was hij beter geweest, dan was hij ook al lang verkocht.
Hier ben ik het opzich wel mee eens. Met middenvelders als bijvoorbeeld Reijnders, Gravenberch, De Jong, Simons e.d. om hem heen denk ik dat die wel meekan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met Ziyech ging dat ook niet goed. Zelfde soort net iets te langzame balmagier.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reageer zelden op je, maar dit vind ik een serieus grappige post.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hier ben ik het opzich wel mee eens. Met middenvelders als bijvoorbeeld Reijnders, Gravenberch, De Jong, Simons e.d. om hem heen denk ik dat die wel meekan.
Ik zeg niet dat de PL de beste competitie is voor hem, ik neem de PL omdat hij een transfer naar de PL kon maken. Wat de beste keuze voor hem is hangt simpelweg van meerdere factoren af, waarvan de competitie er maar 1 is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:07 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Serieus!?
Ik denk dat de PL van de Europese topcompetities nou juist degene is waarbij hij het allerminst tot zijn recht gaat komen. Middenmotor/subtopper Spanje en Italië veel geschikter
Tegen 11 man van Leverkussen was ie ook een van de beste. Maar dat zien ze dan weer niet, of willen ze niet zien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat gezeik op Veerman altijd. De tering. Voor 6 miljoen een speler gekocht die al jaren de ene na de andere geweldige pass verstuurt in de Eredivisie. Nee, het is geen Pirlo en internationaal valt ie wel eens door de mand vanwege een gebrek aan handelingssnelheid.
Het is wat het is. Gisteren heb ik van hem genoten, meer dan van alles wat er bij Ajax al twee jaar rondloopt.
Okee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de PL de beste competitie is voor hem, ik neem de PL omdat hij een transfer naar de PL kon maken. Wat de beste keuze voor hem is hangt simpelweg van meerdere factoren af, waarvan de competitie er maar 1 is.
Weet op wie je reageert. Zijn clubje heeft nota bene in de kelderklasse van Europa welgeteld 0 punten tot dusver.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat gezeik op Veerman altijd. De tering. Voor 6 miljoen een speler gekocht die al jaren de ene na de andere geweldige pass verstuurt in de Eredivisie. Nee, het is geen Pirlo en internationaal valt ie wel eens door de mand vanwege een gebrek aan handelingssnelheid.
Het is wat het is. Gisteren heb ik van hem genoten, meer dan van alles wat er bij Ajax al twee jaar rondloopt.
Woestquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Weet op wie je reageert. Zijn clubje heeft nota bene in de kelderklasse van Europa welgeteld 0 punten tot dusver.
Ik reageer helemaal niet op hem. Ik reageer op driekwart van dit topic.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Weet op wie je reageert. Zijn clubje heeft nota bene in de kelderklasse van Europa welgeteld 0 punten tot dusver.
Die Salah - Eddine valt me sowieso heel erg mee, had 'm slechter verwacht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Schouten lekker achterin laten staan, naast de Spaans-Poolse muur. Dan heb je veel meer voetbal vanuit achteruit ,en Schouten kan vaker het middenveld indribbelen, dat ligt hem veel beter. Mauro dan op het middenveld voor extra energie/duelkracht... dan kan Salah-Edinnen ook mooi blijven staan , die speelt als een soort exta middenvelder, echte Boszball speler. #27 @:PeterBosz
Ik vind dit nogal een understatement.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die Salah - Eddine valt me sowieso heel erg mee, had 'm slechter verwacht.
Het is ook nog een beetje ongeloof denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een understatement.
Ik herinner me hem vooral als een blind paard dat domme kaarten pakt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is ook nog een beetje ongeloof denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |