Was verdiend hoor, Feyenoord creëerde nauwelijks iets, de niet gegeven strafschop voor hands van Yarek vond ik wel wat twijfelachtig, maar misschien heeft de VAR betere beelden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Weet je wat het allermooiste is van Feyenoord terecht verslaan in de Kuip zonder controversiële scheidsrechters beslissingen?
Geen trolletjes in dit topic. Heerlijk. Niks om over te klagen, ze weten gewoon dat ze op waarde zijn geklopt en zitten jankend onder hun steen.
Prachtig. Heerlijk.
Noem die kans van Valente maar niks.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was verdiend hoor, Feyenoord creëerde nauwelijks iets, de niet gegeven strafschop voor hands van Yarek vond ik wel wat twijfelachtig, maar misschien heeft de VAR betere beelden.
Het is een complot, je bent iets op het spoor.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Noem die kans van Valente maar niks.
Het zal best z’n schouder zijn geweest, maar wel opvallend dat er geen beter beeld naar buiten is gekomen.
Héél opvallend.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Het zal best z’n schouder zijn geweest, maar wel opvallend dat er geen beter beeld naar buiten is gekomen.
@CR7 heeft zichzelf van de tribune afgegooid na de 1-2.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Héél opvallend.
@:CR7 graag duiding over de overduidelijke handsbal!
Ik dacht in eerste instantie ook dat het de bovenarm was. Maar het beeld wat vertoond was liet duidelijk zien dat het inderdaad de borst/schouder was. Ook al was het beeld geen UHD 8K, het was wel duidelijk te zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:29 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Indirect natuurlijk om Ajax te helpen, want anders loopt Feyenoord te ver uit. KNJB speelt 3D schaak, je weet toch.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook dat het de bovenarm was. Maar het beeld wat vertoond was liet duidelijk zien dat het inderdaad de borst/schouder was. Ook al was het beeld geen UHD 8K, het was wel duidelijk te zien.
Nog even afgezien van dat een complot om PSV te helpen wel erg vergezocht is...
Dit is o zo waar. Iedere keer als Feyenoord een draai om de oren krijgt vind ik dat leuk omdat je dan weet de er bepaalde trollen zijn die dan weer even afzondering kiezen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Weet je wat het allermooiste is van Feyenoord terecht verslaan in de Kuip zonder controversiële scheidsrechters beslissingen?
Geen trolletjes in dit topic. Heerlijk. Niks om over te klagen, ze weten gewoon dat ze op waarde zijn geklopt en zitten jankend onder hun steen.
Prachtig. Heerlijk.
Terwijl van Persie zijn hele veldbezetting bij balverlies opofferde om Schouten maar niet te laten opbouwenquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is o zo waar. Iedere keer als Feyenoord een draai om de oren krijgt vind ik dat leuk omdat je dan weet de er bepaalde trollen zijn die dan weer even afzondering kiezen.
Helaas is het feest vaak weer snel voorbij... Dat dan weer wel. Dus ergens morgen verwacht ik hier weer te lezen dat Schouten nauwelijks het niveau van Woudestein aankan.
Had Van Persie maar beter geluisterd naar Zever7, want dan had hij geweten dat je hem gewoon vrij moet laten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Terwijl van Persie zijn hele veldbezetting bij balverlies opofferde om Schouten maar niet te laten opbouwen
quote:
Naar aanleiding van dit doek:quote:Turned the lights out. Did we entertain you?
Aidshoven vond ik smakeloos, hier zie ik het probleem in de basis verder niet zo van. Ja, behalve dan dat er feitelijk weinig van bleek te kloppen, maar da's hun probleem.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van dit doek:
https://www.rijnmond.nl/nieuws/2097074/live-feyenoord-psv (Efkes naar beneden scrollen)
Op (a)sociale media strooien de Feyenoord supporters met verwijten aan de KNVB. Tijdrekken belonen, penalty’s niet gegeven, alle beslissingen tegen Feyenoord. Je zou het bijna Calimero gedrag noemenquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is o zo waar. Iedere keer als Feyenoord een draai om de oren krijgt vind ik dat leuk omdat je dan weet de er bepaalde trollen zijn die dan weer even afzondering kiezen.
Helaas is het feest vaak weer snel voorbij... Dat dan weer wel. Dus ergens morgen verwacht ik hier weer te lezen dat Schouten nauwelijks het niveau van Woudestein aankan.
Zo’n doeken zijn altijd leuk, die krijg je altijd een keer terug om de oren. Die van Aidshoven is met terugwerkende kracht geniaal, dat zakje met poen erbij zoquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aidshoven vond ik smakeloos, hier zie ik het probleem in de basis verder niet zo van. Ja, behalve dan dat er feitelijk weinig van bleek te kloppen, maar da's hun probleem.
Ik heb het niet over een complotquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een complot, je bent iets op het spoor.
Verder was het gewoon duidelijk zijn schouder. En zelfs als het dat niet was vangt hij zijn val op met zijn arm, dat kun je hem onmogelijk verwijten. Absoluut geen onnatuurlijke houding op dat moment.
Penalties nog wel. Nou ja, het waren er terecht 0 ende generlei. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op (a)sociale media strooien de Feyenoord supporters met verwijten aan de KNVB. Tijdrekken belonen, penalty’s niet gegeven, alle beslissingen tegen Feyenoord. Je zou het bijna Calimero gedrag noemen
Ik vond het wel een leuk doek. Weinig mis mee, goede reactie ook vanuit PSV. Beetje plagen over en weer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van dit doek:
https://www.rijnmond.nl/nieuws/2097074/live-feyenoord-psv (Efkes naar beneden scrollen)
Waren vooral met de tegenstander bezig en hoe ze die moesten ontregelen. Pure angst. Kwamen helemaal niet toe aan hun eigen spel.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:21 schreef Solispolar het volgende:
Relatief makkelijke overwinning. Feyenoord vond ik een beetje tandeloos om eerlijk te zijn. Ja leuk, een klutsgoal en een bevlieging van die jongen van Groningen. Maar als team? Mwoah.
Ja, als ze vol vooruit hadden gespeeld was het helemaalquote:Op maandag 27 oktober 2025 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waren vooral met de tegenstander bezig en hoe ze die moesten ontregelen. Pure angst. Kwamen helemaal niet toe aan hun eigen spel.
En dat in eigen huis.
Het grappigste moment vond ik wel dat ze nog aan het juichen waren voor de 1-1 en de 1-2 er alweer in lag. Dat was wel dodelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waren vooral met de tegenstander bezig en hoe ze die moesten ontregelen. Pure angst. Kwamen helemaal niet toe aan hun eigen spel.
En dat in eigen huis.
Er waren eigenlijk nog veel meer mensen bij die 3-3 kans van Valente aan het juichen aan mijn kant van het stadion. Dat was nog moeilijker om hem naast te krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappigste moment vond ik wel dat ze nog aan het juichen waren voor de 1-1 en de 1-2 er alweer in lag. Dat was wel dodelijk.
Ik had het meer over de spelers.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren eigenlijk nog veel meer mensen bij die 3-3 kans van Valente aan het juichen aan mijn kant van het stadion. Dat was nog moeilijker om hem naast te krijgen.
Op 20 jarige leeftijd de beste verdediger van de Eredivisie, dan ben je een grote.quote:Op maandag 27 oktober 2025 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens @:CR7, die gisteravond nadat zijn cluppie Feyenoord kansloos had verloren huilend in slaap is gevallen, een kansloze aankoop van PSV die er niets van kan![]()
De Spaanse Pool heeft zo zijn momentjes ja, maar als je die seizoen of 3 kan houden booooh.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dest is geen rechtsbuiten en Man heeft het de afgelopen wedstrijden goed gedaan.
Inbrengen van verse flanken was logisch, want met hun snelheid dwingen ze de verdediging meer naar achteren, waardoor ze minder druk kunnen zetten als geheel.
Nou, dat ging inderdaad nog bijna fout met Driouech aan het einde. Je zou die 3-3 nog maar om je oren krijgen. Maar goed, uiteindelijk goed afgelopen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En die Bjarakolvarit heeft weliswaar weinig rendement, maar er gebeurt wel altijd wat als hij aan de bal komt. Gister ook prima invalbeurt met wat dreigende momenten. Maakt toch dat Feyenoord niet all-in op de aanval kan dat laatste deel.
Geldt ook ook voor Driouch. Kan er geen kut van in de kleine ruimte, maar krijgt hij wel ruimte kan hij nog wel eens verrassende dingen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |