abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218938443
pi_218938652
Ik heb een gedeelte van de wedstrijd tegen Sparta via de radio gevolgd. Ik begrijp steeds minder van Heitinga. Gloukh is je beste speler, scoort regelmatig ook in K wedstrijden en hij laat hem op de bank. Waarom? Nota bene de enige die zich kan onderscheiden. Volgens de commentator die had rondgevraagd verwachtte Sjonnie dat Gloukh niet geschikt zou zijn bij het mogelijk fysiekere spel van Sparta, dus begon ie met Moro. Juist toen Gloukh kwam begon het weer te draaien! En ik begrijp theoretisch wel waarom hij een man meer op het middenveld wilde dan Sparta (Mokio stond op papier linksachter maar moest doorschuiven) maar het is daardoor wel te druk om iets te doen. Zucht

Wegworst was na de wedstrijd aan het zeuren dat we allemaal zo gemeen doen tegen Sjonnie. Zal best, maar feit blijft dat hij niet goed genoeg zijn tegenstander laat analyseren en dat hij te langzaam op reageert op fouten en onverwachte gebeurtenissen. Zal een top assistent zijn, maar of ik nu gemeen ben of niet, ik vind hem te licht voor het vak van hoofdtrainer.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218938662
Nijhuis haalt hard uit naar Heitinga na woedeuitbarsting: 'Kappen nu'

Nijhuis geeft geel aan Heitinga na woedeuitbarsting
Bas Nijhuis was tijdens het duel tussen Sparta en Ajax (3-3) even helemaal klaar met het gedrag van trainer John Heitinga. In de 75e minuut liet de trainer van de Amsterdammers zich volledig gaan tegen de vierde official, wat Heitinga op een gele kaart kwam te staan.

Bij een stand van 3-2 besloot arbiter Nijhuis niet te fluiten voor een tackle van Sparta-middenvelder Lance Duijvestijn. Heitinga was het daar aan de zijlijn totaal niet mee eens er sprintte op de vierde official af. Nijhuis liep direct naar de kant en sprak klare taal tegen de trainer van de Amsterdammers. "Kappen nu, anders zit je daar", waarbij de scheidsrechter wees richting de tribune.

Heitinga nam de gele kaart in ontvangst, maar liet daarna nog wel zijn onvrede blijken. "Het is echt ongelooflijk", klonk het vanaf de zijlijn. Ajax wist zaterdag nog wel iets te doen aan de 3-2 achterstand. In de 97e minuut maakte Oscar Gloukh de gelijkmaker, waardoor de Amsterdammers toch een punt meenamen uit Rotterdam.

https://www.voetbalprimeu(...)oedeuitbarsting.html

:G _O- _O-
pi_218938821
Farioli ondertussen ongeslagen. Kroes toch.
pi_218938830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
Heitinga ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:53:15 #8
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218938852
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Heitinga ook
Dinsdag niet gekeken?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_218939177
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218939179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ga je hard uitlachen als het niet zo is. Heb je ingezet?
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd _O-
pi_218939306
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd _O-
Hoeveel stond er op
Groot fan van User Wotte
pi_218939346
quote:
Met dat penaltymoment ook. Ja, er zijn heel veel scheidsrechters die hem ook niet geven. _O- _O- _O-
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_218939394
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
pi_218939421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Dat doelpuntje van Gloukh zorgt ervoor dat Sjonnie mag blijven. Jullie hadden misschien beter kunnen verliezen vandaag.
pi_218939427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
Dit dus. Hij ziet het niet of wil het niet zien, beiden zijn even erg.

Dat je Gloukh na die pot tegen PSVmet droge ogen op de bank durft te zetten ten gunste van Klaassen. Mooi dat die jongen nog sportief revanche neemt maar mijn god....

En dat je dan beargumenteert dat Gloukh zijn man liet lopen tegen NAC, terwijl Klaassen en Berghuis dat ook doen maar wel krediet krijgen

[ Bericht 9% gewijzigd door TheVulture op 04-10-2025 23:57:30 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218939435
quote:
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218939629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
pi_218939800
quote:
Jij denkt echt nog dat hij in de zomer heeft besloten verder te kijken omdat hij geen 17 koks mocht meenemen? :')

Die was allang weg no matter joh, hij is zich een hoedje geschrokken over de mogelijkheden binnen de club en wist niet hoe snel hij weer weg moest wezen. Hij hoopte Ajax te gebruiken als mooie opstap, net als wat hij nu met Porto doet.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218939813
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
pi_218939886
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
En dat terwijl het Nederlands voetbal al de schlemiel van Europa is, waar Go Ahead Eagles de eer moet redden :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218940207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoeveel stond er op
Tientje dat zeg ik net
  zondag 5 oktober 2025 @ 07:49:33 #22
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218940472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 23:43 schreef papert het volgende:

[..]
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
Vooral die engnek van een Valentijn Driessen. Dat eeuwige gejank van die man..
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 5 oktober 2025 @ 08:58:46 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218940727
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
pi_218940831
Waarom is Heitinga nog niet ontslagen
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:14:49 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218940836
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Dat weet je ook wel.
pi_218940898
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is. ;(
pi_218940989
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden :)
pi_218940999
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is. ;(
Als je het seizoen verloren beschouwt als je niet mee doet om het kampioenschap, was het seizoen al verloren voor het gestart was

Dat geldt ergens ook voor de tweede plek.

De selectie van ajax is gewoon niet zo goed.
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:49:07 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218941061
Weghorst al meer goals dan Brobbey vorig seizoen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218941063
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hem nu ontslaan zou goed leiderschap zijn en zijn fout van de aanstelling niet tenietdoen maar wel voorwaardelijk maken imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')