Nee, er gaan niet ieder jaar 400 miljoen mensen dood; er sterven wereldwijd ongeveer 60 miljoen mensen per jaar, wat een fractie is van 400 miljoen. Er is een misvatting over het aantal sterfgevallen per jaar; het wereldwijde aantal ligt veel lager dan 400 miljoen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
er gaan ieder jaar 400 miljoen mensen dood
oh nou vond het wel een redelijk getal andersquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, er gaan niet ieder jaar 400 miljoen mensen dood; er sterven wereldwijd ongeveer 60 miljoen mensen per jaar, wat een fractie is van 400 miljoen. Er is een misvatting over het aantal sterfgevallen per jaar; het wereldwijde aantal ligt veel lager dan 400 miljoen.
Dit jaar gaan er wel 400 miljoen dood. Misschien veel meer zelfs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, er gaan niet ieder jaar 400 miljoen mensen dood; er sterven wereldwijd ongeveer 60 miljoen mensen per jaar, wat een fractie is van 400 miljoen. Er is een misvatting over het aantal sterfgevallen per jaar; het wereldwijde aantal ligt veel lager dan 400 miljoen.
Krijg je er dan zelf ook geen zin in?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Terechte klacht. Teveel crematoria gezien dit jaar.
Over 25 jaar misschien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Krijg je er dan zelf ook geen zin in?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Volgend jaar zal er nog meer mensen doodgaan.
Dus geniet nu van deze leventje op Aarde!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk nukes nog dit jaar
Er is een tijd van komen en gaan en de tijd om te gaan is voor bepaalde mensen helaas gekomen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:34 schreef roos94 het volgende:
Kunnen we nou ff kappen.![]()
Genoeg is genoeg!
2025 heeft nu voldoende namen op het lijstje. Klaar.
Ja, maar waarom moet het allemaal tegelijk?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan en de tijd om te gaan is voor bepaalde mensen helaas gekomen...
De dood kent blijkbaar geen tijd of volgorde. Een merkwaardig verschijnsel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:31 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moet het allemaal tegelijk?
3 overlijdens binnen een half jaar die erin hakten. Vooral die van mijn moeder. Wat gebeurt er, godver.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:52 schreef stokj het volgende:
[..]
De dood kent blijkbaar geen tijd of volgorde. Een merkwaardig verschijnsel.
Sterkte Burg!quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:16 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
3 overlijdens binnen een half jaar die erin hakten. Vooral die van mijn moeder. Wat gebeurt er, godver.
Dankje.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Sterkte Burg!
Het hakt er inderdaad wel in.
Ik ken iemand die in een half jaar tijd 7 mensen is verloren. Van zijn neef tot zijn tantes. Ging hij voor één van die tante haar uitvaarten naar het buitenland, komt hij terug is een andere tante overleden. Paar dagen later weer een andere tante in het buitenland.
Nou, ik lees net in de app dat gisteravond persoon nummer 8 (een oom van hem) is overleden. Wel tegen de 90. Het blijft bij hem maar door gaan zo te zien...quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dankje.
Jemig, die kennis krijgt het ook goed om de oren.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, ik lees net in de app dat gisteravond persoon nummer 8 (een oom van hem) is overleden. Wel tegen de 90. Het blijft bij hem maar door gaan zo te zien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |