Het is erg stil ja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Ooit waren er tijden dat KSC op zaterdag tot diep in de nacht druk was
toen waren er vast meer mensen wakker...quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Geldt dat niet voor heel het forum??quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Koen66 in GC / [KSC #2.237] Afschaffen die handel!
Mijn eerste KSC post , zie het verschil met nu
quote:Op zondag 5 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
kut schijt fuk neuk Opera
Kan er dan na 30 jaar ontwikkelen niet eens EEN fatsoenlijke browser bestaan?
Volgens mij zijn van die tijd alleen Fles, jij, essie en ik nog actief in de KSC. Natuurlijk zijn Fles en Es, tijdelijk weg geweest. Soms komt er iemand nog even langs, maar dat noem ik niet actiefquote:
Essie is pas iets later uit GRTDOJW overgekomenquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij zijn van die tijd alleen Fles, jij, essie en ik nog actief in de KSC. Natuurlijk zijn Fles en Es, tijdelijk weg geweest. Soms komt er iemand nog even langs, maar dat noem ik niet actief
Okee. Lang geleden ook natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Essie is pas iets later uit GRTDOJW overgekomen
Ik had toen geen (betaald) werkquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:31 schreef Nizno het volgende:
toen waren er nog mensen die niets te doen hadden op het werk
ik wil foto'squote:Op zondag 5 oktober 2025 01:47 schreef LTVDK het volgende:
Zit nu op Atlanta te wachten op overstap, ging wel een stuk soepeler dan verwacht. Dus ieniemini had gelijk
Fijne reis verderquote:Op zondag 5 oktober 2025 01:47 schreef LTVDK het volgende:
Zit nu op Atlanta te wachten op overstap, ging wel een stuk soepeler dan verwacht. Dus ieniemini had gelijk
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
SSss sss ss, ssss ss s ? Sssssss ssss ss ss ssssssss!!!quote:Op zondag 5 oktober 2025 04:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |