Boeiend. PSV voor de zoveelste keer rood mee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:30 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord staat achter, 8 min extra tijd
Feyenoord op voorsprong, 4 min extra tijd
Bij 8 minuten stond Feyenoord ook voor, gekkie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:30 schreef PSVCL het volgende:
Je bent iets op het spoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:30 schreef PSVCL het volgende:
Dat was al gespeeld.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. PSV voor de zoveelste keer rood mee.
Wist je dat Ueda nog maar 1 gele kaart heeft gepakt sinds hij bij Feyenoord zit. (en die is vast nog onterecht ook)quote:
Harde kern van West Ham heeft er nog nachtmerries van.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Benside blijft een eeuwig aandoenlijk gezicht.
Sevilla - Barcelona is leukerquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed waarom ik AZ - Telstar aan heb staan.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
LEVE FEYENOORD EEN
Ik ook niet, ik las net in het ajaxtopic dat de derde plek al vast stond want AZ en Utrecht zijn COMPLEET ingestortquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed waarom ik AZ - Telstar aan heb staan.
Complete onzin om nu al teams af te gaan schrijven natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik las net in het ajaxtopic dat de derde plek al vast stond want AZ en Utrecht zijn COMPLEET ingestort
AZ staat virtueel een punt achter ajax en heeft al tegen de nummer één van de eredivisie gespeeld, maargoed.
Clubs die penalty's vieren voordat ze gescoord zijn, verdienen alle karma van de wereld. Hup Telstar.quote:
Sektes*quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Clubs die penalty's vieren voordat ze gescoord zijn, verdienen alle karma van de wereld. Hup Telstar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |