en dan eet je dat ding op ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
nee je trekt er een soort thee van. Dat kokende water. Dat water drink je dan op na een tijdje.quote:
ahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee je trekt er een soort thee van. Dat kokende water. Dat water drink je dan op na een tijdje.
Bij de Turk mss wel minder maar daar kon ik hem niet vinden.quote:
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderwegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vloog van Atlanta naar Dallas naar Amsterdam en hoefde niets met mijn bagage te doen in Dallas.
Dallas is trouwens ook een kut luchthaven voor overstap trouwens.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
Hoe laat ga je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderweg
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat ook regelmatig in mijn thee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuOh wacht
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijdquote:
je ging dus helemaal terug in de tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Wat voor muffins had je gemaakt? Ik ga straks rijstevlaai maken, of proberen in ieder geval. De vorige keer was ie me wat te droog geworden.quote:
Oh dan slaap ik alquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |