Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien ontstaan er steeds nieuwe buitjes op de Noordzee.
Je hartslag gaat waarschijnlijk toch wel omhoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog sporten vandaag. Gaat niet meer lukken 20 minuten voor F1 kwali
gewoon kwali terugkijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog sporten vandaag. Gaat niet meer lukken 20 minuten voor F1 kwali
Nooit.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Dat wordt spannend dan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondje
quote:
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwakquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Vanochtend al bedsport gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
Ik had geen excuus om het niet voor F1 gedaan te hebben, maar F1 voor alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
slapen is geen sportquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanochtend al bedsport gedaan
Dat bedoel ik ook nietquote:
dat is het enige wat je moet doen in je bedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |