😆quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dan is peppi wel jouw type denk. Zijn rug zit goed vol 🫣
Dat overcomsumeren vind ik zo pijnlijk om te zien. Gewoon dingen, die je nauwelijks zult gebruiken, kopen puur om het kopen. Het is gewoon een soort verslaving, waarbij iets bestellen je een prettig gevoel geeft (maar tegelijkertijd een keuze die zoveel impact geeft qua grondstoffen, uitbuiting e.d.).quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Babyvoetjes moeten gewoon lekker vrij kunnen bewegen.
De overconsumptie die zij en andere influencers laten zien vind ik verschrikkelijk.
Eh.....NEEEEE, totaal niet mijn type en bovendien val ik op mannen met hersens!quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dan is peppi wel jouw type denk. Zijn rug zit goed vol 🫣
Dan wordt het idd meteen heel moeilijk. Kijk maar naar bijv. mamas_meisje die regelmatig deelt hoe lastig het is en hoeveel moeite ze moet doen voor veel bereik omdat ze haar kinderen alleen onherkenbaar in beeld brengt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:50 schreef Maretakje het volgende:
Misschien een idee voor de momfluencers en familievloggers. Begin metingen stoppen van je kinderen in beeld brengen.
Sla een nieuwe weg in.
Tip “een beter milieu begin bij jezelf”
Kunnen ze allemaal beginnen met ontspinnen, geen samenwerkingen meer voorkleding, eten, speelgoed en andere meuk.
Zouden ze dan nog relevant zijn? Ik denk 90% niet. Die moeten dan allemaal een betaalde baan bij een bedrijf gaan zoeken. Wel goed voor het personeelstekort wat ik vaak lees.
En die geeft dan relatie advies 🫣quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:42 schreef Donna het volgende:
Haha Ellen (terugnaarliefde) was van die 7 relaties zelfs 2x getrouwd. Oh boy.![]()
En het huwelijk met vader van haar kind was pas in 2024 voorbij. Wat is zij extreem snel gegaan met Koen toen.
Ik hoop dat ze daar echt beter over nadenkt in de toekomst, voor haar kind.
Jahoor. Over de zooi in huis heb ik haar een keer een pb gestuurd dat het leerzaam, nuttig en nodig is dat kinderen zelf opruimen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hvk zeurt dat de kinderen alles in de schuur gooien. Maar heeft niemand haar verteld dat het haar taak is om de kinderen te leren om op te ruimen? En ze daar ook aan te herinneren? Dat is onderdeel van de opvoeding 🤓
En dat geldt ook voor boos zijn dat ze alleen maar tablet willen. Een simpele ‘nee’ kan dan ook.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hvk zeurt dat de kinderen alles in de schuur gooien. Maar heeft niemand haar verteld dat het haar taak is om de kinderen te leren om op te ruimen? En ze daar ook aan te herinneren? Dat is onderdeel van de opvoeding 🤓
Huh? Hoe weet je dat van dat 2 x getrouwd zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:42 schreef Donna het volgende:
Haha Ellen (terugnaarliefde) was van die 7 relaties zelfs 2x getrouwd. Oh boy.![]()
En het huwelijk met vader van haar kind was pas in 2024 voorbij. Wat is zij extreem snel gegaan met Koen toen.
Ik hoop dat ze daar echt beter over nadenkt in de toekomst, voor haar kind.
Deelt ze in haar stories vanochtend. Of gisteren. Ik zag het vanochtend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:13 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet je dat van dat 2 x getrouwd zijn?
Ik vind trouwens dat Zumba filmpje (5e reel) zo cringe! Sorry maar ik zou nooit zo’n filmpje durven plaatsen waarop ik zo dansend op sta. En dan is die tekst helemaal om te gillen ‘Mijn naam is Ellen en ik schaam me er niet voor’ 😂
Eens! Afschuwelijk om te zien. Net als al die shit die Debbie in huis haalt. Zoveel mensen in mijn omgeving die ook zo zijn. Het is niet uniek voor influencers maar bij influencers denk ik wel eens van je kunt ook nee zeggen he, op al die samenwerkingen en gratis/gekregen meuk...quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:51 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat overcomsumeren vind ik zo pijnlijk om te zien. Gewoon dingen, die je nauwelijks zult gebruiken, kopen puur om het kopen. Het is gewoon een soort verslaving, waarbij iets bestellen je een prettig gevoel geeft (maar tegelijkertijd een keuze die zoveel impact geeft qua grondstoffen, uitbuiting e.d.).
Zelfde met geld verdienen: je hebt geld nodig om te leven, maar hoeveel geld heb je daadwerkelijk nodig en is het nodig om daar opofferingen voor te doen?
Daarom vond ik die @ zegmaarfem wel leuk die ik ben gaan volgen. Zij laat wel veel samenwerkingen enzo zien, dat wel. Maar goed opgenomen, dus geen debbiestylequote:Op zondag 5 oktober 2025 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan wordt het idd meteen heel moeilijk. Kijk maar naar bijv. mamas_meisje die regelmatig deelt hoe lastig het is en hoeveel moeite ze moet doen voor veel bereik omdat ze haar kinderen alleen onherkenbaar in beeld brengt.
🙋🏻♀️ Ik heb een poging gedaan maar het is niet te doen. Het gaat van de hak op de tak, halve verhalen, Iris onderbreekt Michelle en ze steken vooral veel veren in hun eigen reet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wie offert zich op om de nieuwe aflevering van MB en Iris te luisteren 🫣
Tenzij iedereen dat zou doen, dan zou dat 'het nieuwe normaal' zijn en zouden bedrijven geen keuze meer hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan wordt het idd meteen heel moeilijk. Kijk maar naar bijv. mamas_meisje die regelmatig deelt hoe lastig het is en hoeveel moeite ze moet doen voor veel bereik omdat ze haar kinderen alleen onherkenbaar in beeld brengt.
Judith heeft alleen oog voor haar eigen visie. Kritisch kijken naar zichzelf kan ze niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:58 schreef Ballerina888 het volgende:
Gezien de reactie van Judith op de kritische noot begrijpt ze echt niet hoe mensen dat bedoelen.
Natuurlijk kan een kind roepen dat hij clubkampioen wil worden. Maar als ouder is dan je taak om vooral het plezier te stimuleren.
Volgens mij presenteerde Juud zichzelf toch altijd als iemand die openstaat voor kritiek? Ze blokkeert je niet, dat klopt. Maar verder is ze totaal niet in staat om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken dan haar eigen tunnelvisie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Judith heeft alleen oog voor haar eigen visie. Kritisch kijken naar zichzelf kan ze niet.
Zij stimuleert competitief gedrag, omdat ze zelf competitief is.
Thanxquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Deelt ze in haar stories vanochtend. Of gisteren. Ik zag het vanochtend.
Deze aflevering heeft een transcript maar zelfs dat is niet te doen 😂quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
🙋🏻♀️ Ik heb een poging gedaan maar het is niet te doen. Het gaat van de hak op de tak, halve verhalen, Iris onderbreekt Michelle en ze steken vooral veel veren in hun eigen reet.
Het enige wat interessant was, is dat Iris aangaf al vanaf het begin af aan te hebben gezegd dat die relatie met 3 personen niet ging werken. En de ouders van Michelle vinden haar naïef omdat ze alleen maar het goede in mensen ziet.
Ik heb net even geluisterd, maar dat onduidelijke geratel, hak op de tak en de hele tijd ‘schat’ is echt teveel voor mijn oren 🫣quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
🙋🏻♀️ Ik heb een poging gedaan maar het is niet te doen. Het gaat van de hak op de tak, halve verhalen, Iris onderbreekt Michelle en ze steken vooral veel veren in hun eigen reet.
Het enige wat interessant was, is dat Iris aangaf al vanaf het begin af aan te hebben gezegd dat die relatie met 3 personen niet ging werken. En de ouders van Michelle vinden haar naïef omdat ze alleen maar het goede in mensen ziet.
Klopt, maar het niet blokkeren is dan ook t enige.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens mij presenteerde Juud zichzelf toch altijd als iemand die openstaat voor kritiek? Ze blokkeert je niet, dat klopt. Maar verder is ze totaal niet in staat om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken dan haar eigen tunnelvisie.
Ik heb het nog een keer geprobeerd. Niet te doen. Weer van de hak op de tak, onafgemaakte zinnen, klemtonen die verkeerd worden gelegd en beiden zijn heel vol van zichzelf.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:22 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Deze aflevering heeft een transcript maar zelfs dat is niet te doen 😂
Je mag competitief zijn, daar is niks mis mee. Maar als haar zoon eens ‘minder’ presteert laat ze dat ook zien en wordt er altijd een excuus gezocht waarom dat zo is. Heel naar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:49 schreef Odonata het volgende:
Ik vond het wel verfrissend, iemand die er gewoon voor uit komt dat ze competatief is. Altijd maar "meedoen is belangrijker dan winnen" en "het gaat om de lol" alsof presteren iets vies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |