Nog niet zo heel lang geleden zei Rens het (ook) tegen Saar of Suus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat ik vooral jammer vind voor demeiden dat ze ook op scouting zo omringd zijn door familieleden. Aan de ene kant zal het veilig voelen, aan de andere kant zal het ook beperkend zijn om echt helemaal jezelf te kunnen zijn.
De nare opmerking over lelijk kind was van Sam, zei AM destijds. ik ga er vanuit dat er nog meer leiding rondloopt en dat er met elkaar gepraat wordt over omgangsvormen en wat je wel/niet zegt tegen kinderen.
AM zegt ook dat haar kinderen alle privacy hebben en dat ze allemaal toestemming geven voor het plaatsen van de beelden. Ik geloof geen woord van wat AM zegt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat ik vooral jammer vind voor demeiden dat ze ook op scouting zo omringd zijn door familieleden. Aan de ene kant zal het veilig voelen, aan de andere kant zal het ook beperkend zijn om echt helemaal jezelf te kunnen zijn.
De nare opmerking over lelijk kind was van Sam, zei AM destijds. ik ga er vanuit dat er nog meer leiding rondloopt en dat er met elkaar gepraat wordt over omgangsvormen en wat je wel/niet zegt tegen kinderen.
Of ze is wel gegaan naar meld het niet. Wat niet weet wat niet deerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:44 schreef NineMilka het volgende:
Debbie heeft van de week die beurs afgezegd. Ik denk dat ze voelde (of hier heeft meegelezen) dat het eens tijd werd een leuke activiteit voor zichzelf af te zeggen om haar geloofwaardigheid een boost te geven.
En ik geloof het hoor. Moeder heeft natuurlijk niet de capaciteiten voor een stabiele opvoeding (of die laat ze in elk geval niet zien) dus achter de tablet is makkelijker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:56 schreef Snaky het volgende:
Als hvk serieus overweegt speelgoed weg te gooien om die reden is ze niet wijs.
Ja dat zou idd kunnen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er over de poly wordt gezegd in de podcast maar ik kan het echt niet opbrengen om er 50 minuten naar te luisteren. Maar ze hebben geen transcript bij hun podcasts en op YouTube staan de ondertitels uit. Transcripts zijn fijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen want je scrollt er zo doorheen. Maar eigenlijk vind ik het irritant/stom van mezelf dat ik er nieuwsgierig naar ben. Irritainment is a bitch 😡quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat de podcast goed beluisterd was, omdat mensen dachten dat ze uit de school zou klappen over de poly
Dat doen ze allemaal. Linkjes delen om het delen (want geld🤑). Niet van producten die ze zelf hebben of kopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:18 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Ik moet wel lachen om Judith die een aff link deelt naar een kleding merk waar ze zelf nooit koopt. Vraag me af of ze sowieso kleding koopt of alles bij elkaar schooit 😊
Ze gaat helemaal niks loslaten over de poly of de break up dan wat we al gehoord hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja dat zou idd kunnen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er over de poly wordt gezegd in de podcast maar ik kan het echt niet opbrengen om er 50 minuten naar te luisteren. Maar ze hebben geen transcript bij hun podcasts en op YouTube staan de ondertitels uit. Transcripts zijn fijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen want je scrollt er zo doorheen. Maar eigenlijk vind ik het irritant/stom van mezelf dat ik er nieuwsgierig naar ben. Irritainment is a bitch 😡
Exact mijn gedachte.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of ze is wel gegaan naar meld het niet. Wat niet weet wat niet deerd
Denk het niet. Too risky om eventueel gespot te worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of ze is wel gegaan naar meld het niet. Wat niet weet wat niet deerd
Misschien wilde ze niet gaan om dat er geen speciale rustkamer was voor haar, waar ze haar matje kon uitrollen om te slapenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:44 schreef NineMilka het volgende:
Debbie heeft van de week die beurs afgezegd. Ik denk dat ze voelde (of hier heeft meegelezen) dat het eens tijd werd een leuke activiteit voor zichzelf af te zeggen om haar geloofwaardigheid een boost te geven.
Dan zou ze met gemak weer iets verzinnen: wonderbaarlijk goede dag en dus toch maar gegaan. Zoiets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Denk het niet. Too risky om eventueel gespot te worden.
Dit! Die weet echt wel dat ze onder de loep ligtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Denk het niet. Too risky om eventueel gespot te worden.
Ik denk dat haar vriendinnen geen zin hebben om met haar op stap te gaan, rolstoel , ketting, oordoppen..en als het nou echt zo zou zijn dat ze dat nodig had zouden ze dat denk ik met liefde doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien wilde ze niet gaan om dat er geen speciale rustkamer was voor haar, waar ze haar matje kon uitrollen om te slapen
Ja, want met haar ‘sloopteam’ gaat toch alles alleen maar kapot en als het weg is hoeft ze minder op te ruimen. Maar als ze er echt nooit mee spelen, hoe kan het dan altijd zo’n ontplofte bedoening zijn bij haar? 😏quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zie HVK er ook echt voor aan om al het speelgoed weg te gooien
Ja dat klopt ook, maar dat is wel haar eigen schuld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie had het nooit goed kunnen doen met die beurs. Gaat ze wel naar die beurs is het niet goed, gaat ze niet dan is het ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |