quote:BREAKING:
@nicksortor describes his incident with antifa and the CORRUPT Police in Portland. He was trying to get help from police, but instead, they put him in CUFFS
"So, they threw multiple punches at me. They broke my camera by hitting that. So, I was on the ground at that point and tried to swing. I missed and saw the opportunity to get up and get away."
"That is when I went to the police officers, whom I thought might help me. But no, they threw me into handcuffs. This will backfire and already is. Somebody knew something out here was corrupt."
"The police take the side of the violent criminals every single day. The only thing I saw was an assault on a journalist."
"A reporter comes in and tries to embed deep within the chaos that is going on out here, and he is the one who gets arrested??"
Ja echt ernstige rellen allemaal daar of nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:
De politie aldaar weigert in te grijpen vanwege demonstratierecht. Dat de omwonenden daar al 100 dagen lang geterroriseerd worden daar geeft de burgermeester niets om.
Ernstig genoeg om de national guard in te zetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja echt ernstige rellen allemaal daar of nietin elk geval volgens Fox
Aldus Trump. Maar wat ik ervan heb gezien stelt t weinig voor. Portland werkt in extreemrechtse kringen als een rode lap op een stier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ernstig genoeg om de national guard in te zetten.
Wokewappies beginnen al te schreeuwen en te janken zodra een willekeurig persoon gewoon rechtop staat met één gestrekte arm. Gewoon staan. Dit kunnen linkswappen al niet verdragen. Doe dus maar niet zo stoer. Antifa zijn niets meer dan onverdraagzame kinderen die altijd hun zin krijgen. Want zodra ze echte klappen krijgen zijn het zachte eitjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:57 schreef Starhopper het volgende:
Jamaar Antifa
Ga janken ofzo. Aandachtshoer. Geen bewijs. Niets. Maar wel vingertje wijzen naar antifa![]()
Tja niet iedereen is er van gediend dat antifa al 100 dagen lang aan het protesteren is met geweld en intimidatie tegenover de omwonenden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aldus Trump. Maar wat ik ervan heb gezien stelt t weinig voor. Portland werkt in extreemrechtse kringen als een rode lap op een stier.
[x] https://x.com/magavoice/s(...)ct5U5kKJcDXT1q1Ow[x]quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:38 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Wokewappies beginnen al te schreeuwen en te janken zodra een willekeurig persoon gewoon rechtop staat met één gestrekte arm. Gewoon staan. Dit kunnen linkswappen al niet verdragen. Doe dus maar niet zo stoer. Antifa zijn niets meer dan onverdraagzame kinderen die altijd hun zin krijgen. Want zodra ze echte klappen krijgen zijn het zachte eitjes.
Jij volg elk narratief ook maar blind hè.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
Als iemand die rechts en conservatief is volg ik toch de nodige conservatieve influencers, maar ik heb geen idee wie dit is.
Hoe dan ook erg vervelend dat deze man is aangevallen door Antifa. Het is bekend dat deze terreurgroepering vrij spel krijgt in sommige Amerikaanse staten en zekert in Oregon. Tijd om het leger eens in te zetten tegen deze extremisten.
Welk narratief heb je het hier precies over?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij volg elk narratief ook maar blind hè.Respect.
Een conservatief-rechts twitter-influencertje, zeg maar een Amerikaanse els_rechts.quote:
Over een terreurbeweging die halve staten lam legt bijvoorbeeld. Ik vind het oprecht mooi dus voel je alsjeblieft niet aangevallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welk narratief heb je het hier precies over?
Ik heb nergens gezegd dat Antifa halve staten lam heeft gelegd. Alhoewel, tijdens de rellen in de zomer van 2020 kwam men overigens behoorlijk dicht in de buurt. Ik stelde dat Antifa in bepaalde staten in de VS vrij spel krijgt, wat ook zo is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over een terreurbeweging die halve staten lam legt bijvoorbeeld. Ik vind het oprecht mooi dus voel je alsjeblieft niet aangevallen.
Op het ene moment zijn het bloedgevaarlijke terroristen die een dusdanige bedreiging vormen dat het leger ingezet moet worden, op het andere moment zijn het zachte eitjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:38 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Wokewappies beginnen al te schreeuwen en te janken zodra een willekeurig persoon gewoon rechtop staat met één gestrekte arm. Gewoon staan. Dit kunnen linkswappen al niet verdragen. Doe dus maar niet zo stoer. Antifa zijn niets meer dan onverdraagzame kinderen die altijd hun zin krijgen. Want zodra ze echte klappen krijgen zijn het zachte eitjes.
Het lijkt Nederland wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:
De politie aldaar weigert in te grijpen vanwege demonstratierecht. Dat de omwonenden daar al 100 dagen lang geterroriseerd worden daar geeft de burgermeester niets om.
Eens. Overigens ook weer zeer eenzijdig weergegeven. De kant van de politie wordt achterwege gelaten. Hij is tegelijkertijd met 2 demonstranten in de boeien geslagen vanwege 'verstoring van de openbare orde', aldus het politie rapport. Van die andere 2 zat er vanmorgen nog één vast terwijl deze dramaqueen alweer vrij was om te jammeren op z'n socials.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:43 schreef recursief het volgende:
Nick Sortor is geen journalist maar een influencer. Verder snap ik niet wat dit in NWS doet.
Als zo'n communistisch kutjoch een bierfles probeert stuk te slaan op Thierry Baudet zijn gezicht, dan is die persoon inderdaad levensgevaarlijk bezig. Kinderen kunnen bij wijze ook de trekker van een vuurwapen overhalen, maar zodra ze worden gepakt, beginnen ze natuurlijk keihard te janken. En dit is precies de 'Antifa'quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Op het ene moment zijn het bloedgevaarlijke terroristen die een dusdanige bedreiging vormen dat het leger ingezet moet worden, op het andere moment zijn het zachte eitjes.
Hmm...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |