Oehhhquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oftewel iedereen z'n gedachten als ze een post van jou lezen.
Ja tot 1 novemberquote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
@:capuchon_jongen kunnen mensen nog steeds stemmen?
Jij mag blijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:35 schreef Fushia2 het volgende:
1. Beste topic-opener @:jigggy
2. Slechtste topic-opener @:vogeltjesdans
3. Beste KLB-reactie-user @:flippingcoin
4. Slechtste KLB-reactie-user @:epicbeardman
5. Beste KLB-moderator: nvt
6. Beste niet-KLB-moderator die actief is in KLB geen mod, maar gelukkig is @:yvonne er
7. Slechtste KLB-moderator: allemaal bagger
8. Slechtste niet-KLB-moderator die actief is in KLB @:netsplitter @:CoolGuy
9. Vriendelijkste KLB-user @:jigggy
10. Onvriendelijkste KLB-user @:rozevla
11. Slimste KLB-user nvt
12. Domste KLB-user @:uitkeringsgenieter
13. Meest onverstaanbare user @:hiddendoe
14. Meest verstaanbare user @:solotovski
Dit is een Nederlandse verkiezing.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:44 schreef epicbeardman het volgende:
Zie hier de circlejerk actief, de e-vriendjes verkiezingen waar iedereen lekker door de mand valt.
Iedereen weet dat ik de beste ben.
Jij bent een van de meest trieste usersquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:44 schreef epicbeardman het volgende:
Zie hier de circlejerk actief, de e-vriendjes verkiezingen waar iedereen lekker door de mand valt.
Aww wat lief ben je voor me. Misschien krijg je wat +1tjes van je e-vrientjes en is je dag ook weer goed.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij bent een van de meest trieste users
Terwijl je zelf online bent sikkeltjequote:Op zondag 19 oktober 2025 14:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aww wat lief ben je voor me. Misschien krijg je wat +1tjes van je e-vrientjes en is je dag ook weer goed.
Niet zo boos worden Beardy! Misschien wilt iemand wel een mooie tekening voor je maken, en dan kan jij er ook weer eentje voor iemand anders makenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aww wat lief ben je voor me. Misschien krijg je wat +1tjes van je e-vrientjes en is je dag ook weer goed.
Donder op dan achterlijke opgebakken hoer dat je bent.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:44 schreef epicbeardman het volgende:
IK DACHT DAT IK DAT WAS?quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij bent een van de meest trieste users
quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Donder op dan achterlijke opgebakken hoer dat je bent.
Nee, jij bent een vervelende act maar @epicbeardman is echt treurig en triestquote:
Know your place, manlet. Er zijn altijd grotere alphas in de concrete jungle.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vervelende act maar @:epicbeardmen is echt treurig en triest
Dat wij het ooit nog een keer eens zouden worden, wat een gekke tyde deze tyde!quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vervelende act maar @:epicbeardmen is echt treurig en triest
quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:08 schreef Näsenbar het volgende:
Besef: je bent iemand die deze verkiezing stom vindt en dan kom je alsnog telkens hier om te lurken en te posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |