Maar het miljoenenverhaal gaat juist weer beterquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)zijn-eisen~a257ddc8/
THE INVICIBLESquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:33 schreef peaceman het volgende:
Nog steeds ongeslagen in de competitie
Kan mij niet voorstellen dat hij uberhaupt nog kandidaat is. Zo'n zacht ei als Potter is niet wat dit kneuzenkermis nodig heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan hier instappen en je carrière helemaal om zeep helpen?
En nog steeds going strong, met nu 5 uit 6 wedstrijden correctquote:Op maandag 29 september 2025 07:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
In de veronderstelling dat de mod die vorige keer totaal onnodig mijn voorspellingen verwijderde nu wel kan omgaan met een tot dusver nagenoeg 100% kloppende voorspelling:
Marseille uit - 0 punten
Sparta uit - 1 punt
AZ thuis - 0 punten
Chelsea uit - 0 punten
Twente uit - 0 punten
Galatasaray thuis - 0 punten
Utrecht uit - 0 punten
Volgens mij mis ik daartussen ergens Heerenveen, dat worden 3 punten.
Fijn voor jullie dat Heitinga daarna wel weg zal zijn
Mochten mensen een nadere onderbouwing willen, kan ik die natuurlijk per wedstrijd geven!
Medelijden met die jongen, maar bestuur kan echt niet anders nu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:33 schreef Bofjijff het volgende:
Laten we alsnog hopen op het ontslag van heitinga en de staf.
Oh?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar het miljoenenverhaal gaat juist weer beter
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je bent best een grappige jongenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En nog steeds going strong, met nu 5 uit 6 wedstrijden correct
Dankjewelquote:
Uitstel van executie helaas.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:35 schreef De_Pel het volgende:
Heeft Gloukh toch met meer geluk dan wijsheid Mokerdomme Sjon nog gered
lachen. Die afwijking kan hij ook niks aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je bent best een grappige jongen
Lees dat artikel eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh?
https://nos.nl/artikel/25(...)envallende-transfers
Jij denkt dat het nu weer beter gaat? Afgelopen seizoen 37 miljoen verlies, nu geen een speler die je voor veel kan verkopen en in de CLquote:
Wel goed om erbij te vermelden dat de CL inkomsten van dit seizoen (50 miljoen) en de transfers van Hato (44 miljoen) en Brobbey (20 miljoen), Forbs (6 miljoen) en Traoré (3 miljoen) hier nog niet bij zitten. Dat is bij elkaar toch zo een slordige 123 miljoen euro.quote:
Waarvan je weer voor ruim 50quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel goed om erbij te vermelden dat de CL inkomsten van dit seizoen (50 miljoen) en de transfers van Hato (44 miljoen) en Brobbey (20 miljoen), Forbs (6 miljoen) en Traoré (3 miljoen) hier nog niet bij zitten. Dat is bij elkaar toch zo een slordige 123 miljoen euro.
Dat wordt dus gedekt met het halen van de CL.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarvan je weer voor ruim 50
Miljoen hebt aangekocht.
En Fitz-Jim gewoon transfervrij laten vertrekken, die gast heeft niets bij Ajax te zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef peaceman het volgende:
Klaassen en berghuis gewoon op de bank vanaf nu wmb.
Je vergeet de benen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
"Ik vond dat wij een behoorlijke eerste helft speelden met een GOEDE goal. Zo willen we het graag zien. We WERKTEN HARD en dan is het doodzonde dat je vlak voor rust een ONGELUKKIGE penalty tegen krijgt. Ja, dat dreunt door in de tweede helft. Maar ik moet de JONGENS wel een compliment geven, want ze hebben er alles aan gedaan."
- Sjon
Als je eigen vermogen slinkt kan je niet echt stellen dat je het goed doet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wordt dus gedekt met het halen van de CL.
Blijft er dus toch nog ruim 70 miljoen euro over.
panday had een prima verhaal hierover ook. We zijn financieel weer op de goede wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wordt dus gedekt met het halen van de CL.
Blijft er dus toch nog ruim 70 miljoen euro over.
Want benen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zet je je enige fatsoenlijke aankoop telkens op de bank?
Mijngod wat een onbenul hebben ze bij Ajax aangesteld.
Eerst iemand van die bank af, zodat daar iemand zit die verstandige beslissingen kan nemen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:33 schreef Wotte het volgende:
Alex. Vriend. HAD EEN PAAR BACKS GEKOCHT. DIT IS DRAMA.
quote:"De afgelopen twee transferwindows waren de slechtste uit de geschiedenis van de club'', zegt Kroes in het nieuwe boek Ajax in crisis van Menno de Galan. "Hij noemt Mislintat onder meer een ‘meesteroplichter' en 'een charmante zwendelaar’. "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".
Met het lef om goede spelers op de bank te zetten als het je tactiek beter uitkomt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Caland het volgende:
Mooi om te zien dat Heitinga van dit Ajax een onverslaanbare vechtmachine heeft gemaakt in de eredivisie.
Als je afhankelijk bent van 1 speler is die selectie dus ook matig met hem erbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:50 schreef Tjacka het volgende:
Als je de beste speler op de bank zet heb je inderdaad een matige selectie
True, maar als je die op de bank zet dan doe je het ook zelfquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van 1 speler is die selectie dus ook matig met hem erbij.
Godts mag mee banken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:39 schreef peaceman het volgende:
Maar ik heb hier meerdere keren gelezen dat Moro, die voor veel geld van een Spaanse degradant kwam, ook een topper is. Wanneer gaan we dat een keer zien dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
True, maar als je die op de bank zet dan doe je het ook zelf
Ik zeg al weken dat hij er niks van kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maar ik heb hier meerdere keren gelezen dat Moro, die van een Spaanse degradant kwam, ook een topper is. Wanneer gaan we dat een keer zien dan?
ONVERSLAANBAAR in binnen en binnenlandquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Caland het volgende:
Mooi om te zien dat Heitinga van dit Ajax een onverslaanbare vechtmachine heeft gemaakt in de eredivisie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
"Ik vond dat wij een behoorlijke eerste helft speelden met een GOEDE goal. Zo willen we het graag zien. We WERKTEN HARD en dan is het doodzonde dat je vlak voor rust een ONGELUKKIGE penalty tegen krijgt. Ja, dat dreunt door in de tweede helft. Maar ik moet de JONGENS wel een compliment geven, want ze hebben er alles aan gedaan."
- Sjon
Ja, maar ik zie ook users die zeggen dat dat wel meevalt. Het is niet echt een versterking ofzo. Leuk dat hij bij jong Spanje speelde, maar dat zegt ook vrij weinig blijkt wel vaker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat hij er niks van kan.
Sjon zijn linker hersenhelft is geblesseerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veel blessures aldus Sjon, hier hebben ze bij PSV en Feyenoord wel een mening over
Slaat ook nergens op wat die zegt, je mist Dolberg maar Wout had een prima wedstrijd, je mist Wijndal maar met 10 man is nog beter dan met Wijndal en je mist Itakura, die je wel echt mist maar het verschil met Sutalo is nou ook weer niet zo groot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sjon zijn linker hersenhelft is geblesseerd.
Kroes ook want die kan weer uitstellen (en zijn eigen knuppel in de nek)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je speelt in de eredivisie 8 vd 10 keer tegen gehandicapten maar Sjon vindt al die gelijke spelen natuurlijk prima.
Dit vind ik best een aardig grapje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sjon zijn linker hersenhelft is geblesseerd.
Ik vind het vooral opvallend dat er Ajacieden de illusie hebben dat de selectie beter is dan vorig jaar waar je grotendeels al een gouden pik seizoen had.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maar ik heb hier meerdere keren gelezen dat Moro, die voor veel geld van een Spaanse degradant kwam, ook een topper is. Wanneer gaan we dat een keer zien dan?
Precies maar dat snapt hij nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel goed om erbij te vermelden dat de CL inkomsten van dit seizoen (50 miljoen) en de transfers van Hato (44 miljoen) en Brobbey (20 miljoen), Forbs (6 miljoen) en Traoré (3 miljoen) hier nog niet bij zitten. Dat is bij elkaar toch zo een slordige 123 miljoen euro.
Vorig jaar nog afdoen als een gouden pik seizoenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat er Ajacieden de illusie hebben dat de selectie beter is dan vorig jaar waar je grotendeels al een gouden pik seizoen had.
Staat dus los van de selectie die beter of slechter is momenteel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vorig jaar nog afdoen als een gouden pik seizoen, dat is dus het effect van een capabele coach.
Een capabele coach die een straatlengte voorsprong weggaf tegen kneuzenteams die al klaar waren in de competitie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vorig jaar nog afdoen als een gouden pik seizoen, dat is dus het effect van een capabele coach.
Eigen vermogen aardig gedaald, maar het gaat goed hoor.quote:
Supersub! Lekker laten banken die jongen denkt Sjon nu!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gouden wissel wel van Sjon om Gloukh in te brengen
lees het stuk even ipv zo als een domme teringdebiel wat te roepen gastquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Eigen vermogen aardig gedaald, maar het gaat goed hoor.
Dragende spelers als Wijndal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:42 schreef bbuddybb het volgende:
Sjon zet zijn laatste joker in: "Wil je gaan bouwen, krijgen je van de medische staf te horen dat er weer spelers zijn met spierblessures..."
ok Klaas. en om dan serieus te antwoorden de hoogte van het eigen vermogen zegt geen ene fuck over hoe slecht/goed het gaat met een bedrijf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Inderdaad puur toeval ditquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
Tering het niveau is wel heel laag vandaag hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad puur toeval dit![]()
NWS / Financieel directeur Susan Lenderink vertrekt bij Ajax
net voor de rode cijfers weglopen met bonus.
dat is het al een tijdje, veel feyenoorders dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tering het niveau is wel heel laag vandaag hier.
Gelijk aan het nivo op het veldquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tering het niveau is wel heel laag vandaag hier.
Geloof mij als ik zeg dat ze allemaal gaan uitkomenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je bent best een grappige jongen
Het niveau bij Feyenoord is al enkele seizoenen een behoorlijk stukje hoger dan bij ajax.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het al een tijdje, veel feyenoorders dan krijg je dat.
daarom spelen jullie nu europa league idd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het niveau bij Feyenoord is al enkele seizoenen een behoorlijk stukje hoger dan bij ajax.
Europees ook niets neergezet vorig seizoen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
daarom spelen jullie nu europa league idd.
wat ben jij een debiel zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Europees ook niets neergezet vorig seizoen natuurlijk
Dat ajax alle mazzel van de wereld had met arbitrale dwalingen en het feit dat Feyenoord met vijfduizend blessures een rare trainer verkeerd uit de startblokken kwam vergeten we maar even.
Doei
Die schrijf je wel heel snel af, is toch ook niet makkelijk die overgang van Dames onder 18 naar het eerste.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Fitz-Jim gewoon transfervrij laten vertrekken, die gast heeft niets bij Ajax te zoeken.
Ik ga je hard uitlachen als het niet zo is. Heb je ingezet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geloof mij als ik zeg dat ze allemaal gaan uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |