niet iedereen met je eens, ik wel. het is prut. het herhaalt vooral populaire meningen wat het meest gezegd is. waarheid is ver te zoeken.quote:
En mensen daardoor gigantisch te irriteren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:26 schreef kree het volgende:
eigenlijk ben ik anarchist. hou ervan om tegen alles aan te schoppen. LOL
haha ja denk het wel, maargoed, eigenlijk meen ik het toch nog wel. en is allemaal niet persoonlijk. maarja dat ik tegen AI ben mag wel duidelijk zijn denk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen daardoor gigantisch te irriteren.
Het verandert het menselijk denken. Waar je eerst veel moeite moest doen om punten, komma's en -dt fouten te spotten en te corrigeren hoef je dat nu niet meer. Het is dus een intelligentie-enhancer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk het wel, maargoed, eigenlijk meen ik het toch nog wel. en is allemaal niet persoonlijk. maarja dat ik tegen AI ben mag wel duidelijk zijn denk?
mss beetje om te helpen met wat zoeken. maar het verpest mensen hun eigen denk vermogen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zoveel info op een ochtend.
My head hurt(s)
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het verandert het menselijk denken. Waar je eerst veel moeite moest doen om punten, komma's en -dt fouten te spotten en te corrigeren hoef je dat nu niet meer. Het is dus een intelligentie-enhancer.
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:30 schreef kree het volgende:
naja we gaan het zien he, tot nu toe heeft alle AI niet zoveel goeds gebracht iig. niet voor mij en niet voor de wereld.
(AI drones)
kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft @:Paul ook gedaan en die vond het heel leuk.
Naast de vele nadelen heeft het ook zeker z'n voordelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.
gaat alleen maar erger worden door AI zorg clientnten die er verpest door worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |