SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-10-2025 06:34:00 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom man, het is goed dat je dit doet hoor. En achteraf kom je thuis en zit je weer in een leeg huis en kom je er achter dat het toch wel heel fijn was. Zo had ik dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja t komt wel goed, en echt zou er spijt van hebben als ik t niet deed dit.![]()
![]()
Ja, want overdoen gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom man, het is goed dat je dit doet hoor. En achteraf kom je thuis en zit je weer in een leeg huis en kom je er achter dat het toch wel heel fijn was. Zo had ik dat.Zou echt zonde zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hoop soort van dit, mss is het ook wel aanleiding om wat meer alleen te gaan reizen met groepen. Maar geen idee hoe het gaat tot nu toe dus nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom man, het is goed dat je dit doet hoor. En achteraf kom je thuis en zit je weer in een leeg huis en kom je er achter dat het toch wel heel fijn was. Zo had ik dat.Do what you love, love what you do!![]()
Ja die kans zit er goed in dat het je bevalt. Goede eerste stappen man, ben trots op je!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop soort van dit, mss is het ook wel aanleiding om wat meer alleen te gaan reizen met groepen. Maar geen idee hoe het gaat tot nu toe dus nog.![]()
![]()
Nice, gelijk de drukste dag.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen dingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dan ga je met je gezin op vakantie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen ding
Of bedoel je dat je dan dat je liever helemaal in je uppie gaat?![]()
heb geluk want vandaag is in Duitland dag van de arbeid, alles is daar dicht dus vandaag is "D-Day", drukker dan een koopzondag of zaterdagquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
awh lief ik hoop het echt ook. want alleen voor werk kan ik hele verhalen over vertellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die kans zit er goed in dat het je bevalt. Goede eerste stappen man, ben trots op je!
Het reizen is dan niet zo mijn vrees dus. maar voor iets sociaals op reis zijn, en vakantie, niet heel veel van gehad. zeg t maar eerlijk.
Do what you love, love what you do!![]()
Dan zal het wel druk zijn of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu nog in mn uppie, Jyske i nog te klein voor vakantiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan ga je met je gezin op vakantie.
Of bedoel je dat je dan dat je liever helemaal in je uppie gaat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zelf ook hoor. Hou ook niet van die georganiseerde reizen waar je op bepaalde tijdstippen naar bepaalde plaatsen gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik moet t nog uitvinden denk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen dingDo what you love, love what you do!![]()
Is toch niet erg. Eens moet je eerste keer zijn. Dat doe je nu en dan ga je fijn met je moeder en zus zodat je daar op terug kunt vallen. Gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
awh lief ik hoop het echt ook. want alleen voor werk kan ik hele verhalen over vertellen.
Het reizen is dan niet zo mijn vrees dus. maar voor iets sociaals op reis zijn, en vakantie, niet heel veel van gehad. zeg t maar eerlijk.![]()
Vandaag, vrijdag 3 oktober 2025, is het de Dag van de Duitse eenheid (Tag der Deutschen Einheit)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb geluk want vandaag is in Duitland dag van de arbeid, alles is daar dicht dus vandaag is "D-Day", drukker dan een koopzondag of zaterdag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben voor een project naar Curacao geweest 8 weken alleen en dat vond ik echt een drama. Ik zou dus sowieso met een groep gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nu nog in mn uppie, Jyske i nog te klein voor vakantie![]()
jaaaaaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Eens moet je eerste keer zijn. Dat doe je nu en dan ga je fijn met je moeder en zus zodat je daar op terug kunt vallen. Gaat helemaal goed komen.. toch nog zenuwachtig ff, maar komt wel goed.
Do what you love, love what you do!![]()
ja, komt op hetzelfde neer, geloof dat dag vd arbeid 1 november is ofzo.. ze hebben zoveel feestdagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag, vrijdag 3 oktober 2025, is het de Dag van de Duitse eenheid (Tag der Deutschen Einheit)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat dacht Nathalee Holloway ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben voor een project naar Curacao geweest 8 weken alleen en dat vond ik echt een drama. Ik zou dus sowieso met een groep gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nee niet zo'n drama. Maar toen stak ik slecht in mijn vel, had problemen met drank. Dus dat liep allemaal niet zo soepeltjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht Nathalee Holloway ook.
Zou het niet snel weer doen, maar misschien juist ook wel omdat ik nu wel echt anders in elkaar steek als toen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: