Het gebeurt vaker hier. Krijg vaker post voor de straat hiernaast. Om de paar weken/maanden, steeds dezelfde postbode ookquote:
Verder was het ook een enorme chaos in Den Haag, dus niet alleen dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De FOK! servers aanvallen denk ik
Hij pakt het graag grondig aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder was het ook een enorme chaos in Den Haag, dus niet alleen dat.
Que?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen gisteren?
ook gewoon op de dag van de stempassen... je zou juist zeggen dat je dan extra opletquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker hier. Krijg vaker post voor de straat hiernaast. Om de paar weken/maanden, steeds dezelfde postbode ook![]()
Nu was het iemand anders en deze kwam met een stortvloed aan excuses aan de deur.
dan had je het vast nodigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
Meer dan 12 uur in bed gelegen joh
De normale postdame die hier altijd loopt, doet het samen met haar moeder. Die kun je altijd 3 kwartier vantevoren al horen aankomen want die postdame houdt letterlijk nooit op met praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook gewoon op de dag van de stempassen... je zou juist zeggen dat je dan extra oplet
soms.... denk je... PostNL zou toch beter met het personeel om moeten kunnen gaan...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
De normale postdame die hier altijd loopt, doet het samen met haar moeder. Die kun je altijd 3 kwartier vantevoren al horen aankomen want die postdame houdt letterlijk nooit op met praten.
Moeder kan af en toe 3 woordjes er tussen krijgen.
Dit was een man, ook zonder Post kleding, en de post in een shopper.
Zou me niets verbazen als dit haar vader was ofzo.
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms.... denk je... PostNL zou toch beter met het personeel om moeten kunnen gaan...
en dan denk je..... het is PostNL....
die ligt 4 straten verderopquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Volgens de app krijg ik vandaag ook mijn stempas. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk komt
Hier is ie gisteren binnengekomen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Volgens de app krijg ik vandaag ook mijn stempas. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk komt
ik ookquote:
Strempas.quote:
Och ja, die zwerfpalen waren weer aan het demonstreren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkeerschaos, treinchaos, FOK! lag eruit, politieacties...
Ik snap dat niet. Ik heb nog nooit anders dan 40 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
"Werkweek van rond de dertig uur wint terrein" oftewel, lonen zijn te hoog?
nee, opvang is te duur dus door minder te werken heb je in elk geval nog een break even pointquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
de mijne nog nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |