quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs dus hij zal me wss niet echt geboeid hebben.
voor jou wel bekende dan? ik heb niet eens gekeken want het was makkelijk te vinden wel weer.quote:
Ik lach omdat jij te pas en te onpas het woord “onwijs” gebruikt. Huig is verder niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
voor jou wel bekende dan? ik heb niet eens gekeken want het was makkelijk te vinden wel weer.
Maar nee heb er dus niks mee?
nouja van mij wel iig, en denk dat het hier ook mag. maargoed die afweging maak je zelf maar.quote:
Dat heeft niks met het beleid van fok te maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja van mij wel iig, en denk dat het hier ook mag. maargoed die afweging maak je zelf maar.
ban. op eigen risico.
Komt wel uit Kattuk en vindt zichzelf nogal belangrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs dus hij zal me wss niet echt geboeid hebben.
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Huig is trouwens een Katwijker.
Slecht voor je bloeddruk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:17 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk vind dus he, dat we hele immigratie moeten stoppen of iig er voor moeten zorgen niet meer hier heen.
Dat klinkt dan zo heel hard.
maar er is geen andere optie? NL is vol en we kunnen t niet betalen meer ook met zijn allen
ben ik dan exreem rechts als ik dat zeg? nee helemaal,aal niet. maar dat pappen en zoethouten en geen oplossingen geven vanuit regering ben ik ook zat.
dar is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen .
Tulp uit z’n gulp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:20 schreef kree het volgende:
ach zal ken ze niet allen. Tinus tulp is legende.
is het ook en kan me daar over opnaaien wel. maar idd, daarom zeg ik het ff wat ik ervan denk, en mogen jullie t zelf ook wel weer bespreken.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook en kan me daar over opnaaien wel. maar idd, daarom zeg ik het ff wat ik ervan denk, en mogen jullie t zelf ook wel weer bespreken.
Het probleem is veel groter dan de ongebreidelde immigratie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:23 schreef kree het volgende:
wat bracht immigratie laatste jaren aan goeds in onze NL maatschappij?
alle dokters enzo en opgeleid personeel?
ja sowieso. maar wat is het grotere probleem volgens jou?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het probleem is veel groter dan de ongebreidelde immigratie.
Geloof je werkelijk dat elke regering van de afgelopen 40 jaar een blinddoek om had?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:25 schreef kree het volgende:
let wel ik ken van collega en ook immigrant. zijn oa zijn diploma staat gelijk aan iets van HBO. niet erkend hier.
oke ga je weer doet bijstand baantje, fuck regering ze hebben een blinddoek om gewoon. en zeker nu met verkiezingen.
nee de laatste jaren is het erger.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geloof je werkelijk dat elke regering van de afgelopen 40 jaar een blinddoek om had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |