abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221026442
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Sommige liberalen hier denken dat als ze de multi-miljardairs en Musk als buitenklasse niet verdedigen, dat er geen miljonairs meer kunnen bestaan en zichzelf uiteindelijk in de vingers snijden. Maar zelfs groepen miljonairs wensen eerlijkere belastingen, omdat ze ook wel weten dat hun kroost in de toekomst met steeds rijker wordende multimiljardairs en de eerste biljoenair, met de tijd mee dichter bij armoede staan dan bij succes.

Het bekende idee van dat de draak in zn eigen staart begint te bijten en de Musks en Bezosjes van 2050 de stofzuiger uiteindelijk ook op miljonairs zetten.

Puur het idee van de machtigste aap op de rots.
Sowieso vind ik status ontlenen aan geld nogal goedkoop, als er iets wel makkelijk is het om rijk te worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221026452
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee dat is het niet, en nee ik ga niet de discussie weer overdoen die al een miljoen miljard keer is gevoert in dat andere Musk topic.
Dat snap ik, want ook toen viel je keihard door de mand met jouw leugens uit de extreemlinkse hoek.
pi_221026459
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Sowieso vind ik status ontlenen aan geld nogal goedkoop, als er iets wel makkelijk is het om rijk te worden.
Natuurlijk, supersimpel. Daarom falen de meesten ook.
pi_221026468
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat snap ik, want ook toen viel je keihard door de mand met jouw leugens uit de extreemlinkse hoek.
Ga nou met lekker Muskie pijpen total loser.
pi_221026470
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hier op fok is vrijwel iedereen miljonair maar daarbuiten blijft dat voor veel mensen toch knap lastig.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_221026472
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk, supersimpel. Daarom falen de meesten ook.
Fatsoenlijke mensen zijn helemaal niet met geld bezig.
pi_221026478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee dat is het niet, en nee ik ga niet de discussie weer overdoen die al een miljoen miljard keer is gevoert in dat andere Musk topic.
Dat hoeft ook niet, want de gast die het in handen heeft heeft zonet de grens van 500 miljard aangetikt. Maar sure user Raptorix van Forum FOK!, het zal geen goed product zijn _O-
pi_221026480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet, want de gast die het in handen heeft heeft zonet de grens van 500 miljard aangetikt. Maar sure user Raptorix van Forum FOK!, het zal geen goed product zijn _O-
Kun je misschien quoten waar ik dat beweer?
pi_221026493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ga nou met lekker Muskie pijpen total loser.
Ach, gelijk een peuter die tegenslag ontmoet gaat hij wild om zich heen slaan.
pi_221026495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, gelijk een peuter die tegenslag ontmoet gaat hij wild om zich heen slaan.
Jij zet me als extreem links weg, terwijl ik een hoop ben, maar zeker niet links.
pi_221026497
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Fatsoenlijke mensen zijn helemaal niet met geld bezig.
Dat zal het zijn.

Vandaar dat er ook vrijwel geen loten verkocht worden door de staatsloterij/postcodeloterij/etc.

Want al die fatsoenlijke mensen kunnen ook makkelijk rijk worden, maar dat willen ze pertinent niet.

Echt, wat heb jij gezopen vannacht?
pi_221026510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat zal het zijn.

Vandaar dat er ook vrijwel geen loten verkocht worden door de staatsloterij/postcodeloterij/etc.

Want al die fatsoenlijke mensen kunnen ook makkelijk rijk worden, maar dat willen ze pertinent niet.

Echt, wat heb jij gezopen vannacht?
Ik zeg niet dat geld niet belangrijk is, maar goed nadenken of quoten is kennelijk niet je sterkste punt, alleen maar mensen aanvallen.
pi_221026519
:')

Wat de gek ervoor geeft.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 10:59:49 #214
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221026537
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Toch wel weer keihard moeten gieren om een paar uitkeringtrekkers op FOK die de meest succesvolle ondernemer allertijden uitmaken voor hansworst.

Het is een cadeau wat blijft geven deze site.
De ironie dat juist die mensen vinden dat een ander het niet heeft verdiend :')
Zelf ondertussen maximaal toeslagen en uitkeringen vangen :')
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:02:35 #215
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221026553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 06:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je leest wat hij daar allemaal gedaan heeft dan weet je dat hij veel meer dan dat gedaan heeft. Bijvoorbeeld de manier waarop hij fsd in de tesla geïmplementeerd heeft.. hij werkt niet als ingenieur, dat klopt en is ook logisch. Maar hij heeft exceptioneel visie welke technieken er verder ontwikkeld moeten worden.
[..]

Ja die auto's zijn leuk.

Maar zijn maatschappelijk impact is ook groot. Door het behoud van X als plein waar je mag zeggen wat je wil is ten dele de vrije pers gewaarborgd gebleven. Figuren zoals Starmer, Macron, maar ook in Nederland willen maar wat graag af van dat verschrikkelijke X. Niet omdat daar illegale of criminele zake gebeuren, maar daar wordt nog aan de orde gesteld dat asielzoekers in grote Europese steden zich misdragen, andere mensen en hulpverleners toetakelen. Een groot deel van de Europese elite vindt dat openbaren een vorm van haatzaaien dat verboden moet worden.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:11:30 #216
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221026626
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De ironie dat juist die mensen vinden dat een ander het niet heeft verdiend :')
Zelf ondertussen maximaal toeslagen en uitkeringen vangen :')
Geschiedenis heeft juist uitgewezen dat 't nooit zo'n goed idee is als 1 persoon zoveel geld (en daarmee macht) krijgt.

Deense pensioenfondsen hebben ook gewaarschuwd SpaceX niet op te willen nemen vanwege de risico's voor pensioenen (van iedereen).

Je moet je afvragen waar de grenzen zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:13:21 #217
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221026641
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Geschiedenis heeft juist uitgewezen dat 't nooit zo'n goed idee is als 1 persoon zoveel geld (en daarmee macht) krijgt.

Deense pensioenfondsen hebben ook gewaarschuwd SpaceX niet op te willen nemen vanwege de risico's voor pensioenen (van iedereen).

Je moet je afvragen waar de grenzen zijn.
Ik ken SpaceX onvoldoende, maar ik denk dat er aanzienlijke kans is dat het besluit van de Deense pensioenfondsen ideologisch gedreven is.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:15:02 #218
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221026651
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ken SpaceX onvoldoende, maar ik denk dat er aanzienlijke kans is dat het besluit van de Deense pensioenfondsen ideologisch gedreven is.
Nee, want Tesla aandelen enzo zijn prima.

Je kan er op Google veel over vinden. Hier is een artikel
https://www.latimes.com/b(...)ould-crash-your-401k

Het gaat niet alleen om SpaceX zelf, maar ook de regelgeving die onlangs versoepelt is.

In feite kan Elon Musk zo op deze manier geld ontrekken vanuit de samenleving (de pensioenen) voor eigen gewin.

Daarom zeg ik ook: waar zijn de grenzen? Hebben we straks mensen die meer geld hebben dan een heel continent? Wat doet dat met de machtsverhoudingen, en wat als deze mensen oud en seniel worden (bijvoorbeeld).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 11:15:08 #219
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221026652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jij zet me als extreem links weg, terwijl ik een hoop ben, maar zeker niet links.
Jawel, je hebt een beetje kritiek op de heilige ketajunk, dus dan moet je wel een extreemlinkse steuntrekker zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221026690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, dat schrijf ik helemaal niet. Ik schrijf dat je leugens uit extreemlinkse hoek gebruikt. Dat is iets totaal anders.
pi_221026734
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat geld niet belangrijk is, maar goed nadenken of quoten is kennelijk niet je sterkste punt, alleen maar mensen aanvallen.
O, nu gaan we de doelpalen verzetten.

Jij schrijft eerst dat rijk worden makkelijk is.

Vervolgens schrijf ik dat de meeste mensen daar echter in falen, hetgeen suggereert dat het toch een tikje lastiger is dan jij denkt.

En dan is jouw comeback dat fatsoenlijke mensen niet met geld bezig zijn. Wat in de context lastig anders te begrijpen is dan: daarom worden de meeste mensen niet rijk, omdat ze er niet mee bezig zijn.

Nou, snuggere, het kopen van loten is bezig zijn met rijker worden (de verkeerde, maar dat terzijde).

Overigens: ik val jouw mening aan. Jij mij persoonlijk. Dus ook daar sla je de plank nogal mis.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:27:26 #222
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221026739
Ik mag hem niet vind hem een naar mannetje.
Maar ik kan niet ontkennen dat hij een enorme impact heeft gehad op de tech sector en de wereld een schop naar de toekomst heeft gebracht.

Je hoeft iemand niet aardig te vinden om zijn prestaties te erkennen.
pi_221026742
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Nee, want Tesla aandelen enzo zijn prima.

Je kan er op Google veel over vinden. Hier is een artikel
https://www.latimes.com/b(...)ould-crash-your-401k

Het gaat niet alleen om SpaceX zelf, maar ook de regelgeving die onlangs versoepelt is.

In feite kan Elon Musk zo op deze manier geld ontrekken vanuit de samenleving (de pensioenen) voor eigen gewin.

Daarom zeg ik ook: waar zijn de grenzen? Hebben we straks mensen die meer geld hebben dan een heel continent? Wat doet dat met de machtsverhoudingen, en wat als deze mensen oud en seniel worden (bijvoorbeeld).
Elon Musk heeft tot op heden juist vooral geen geld onttrokken aan zijn bedrijven en is juist bezig geweest met ontwikkelen van zijn bedrijven.

Dus waar komt die angst ineens vandaan?
pi_221026754
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jawel, je hebt een beetje kritiek op de heilige ketajunk, dus dan moet je wel een extreemlinkse steuntrekker zijn.
Had hij maar inhoudelijke kritiek.

Verder heb ik hem dus niet extreemlinks genoemd. Is Nederlands leren tegenwoordig optioneel op school ofzo?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:30:27 #225
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221026758
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Er zijn best wel wat onderontwikkelde continenten, en het Europese continent geeft haar geld uit aan goene maatregelen en opvang asielzoekers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')