Sowieso vind ik status ontlenen aan geld nogal goedkoop, als er iets wel makkelijk is het om rijk te worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sommige liberalen hier denken dat als ze de multi-miljardairs en Musk als buitenklasse niet verdedigen, dat er geen miljonairs meer kunnen bestaan en zichzelf uiteindelijk in de vingers snijden. Maar zelfs groepen miljonairs wensen eerlijkere belastingen, omdat ze ook wel weten dat hun kroost in de toekomst met steeds rijker wordende multimiljardairs en de eerste biljoenair, met de tijd mee dichter bij armoede staan dan bij succes.
Het bekende idee van dat de draak in zn eigen staart begint te bijten en de Musks en Bezosjes van 2050 de stofzuiger uiteindelijk ook op miljonairs zetten.
Puur het idee van de machtigste aap op de rots.
Dat snap ik, want ook toen viel je keihard door de mand met jouw leugens uit de extreemlinkse hoek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, en nee ik ga niet de discussie weer overdoen die al een miljoen miljard keer is gevoert in dat andere Musk topic.
Natuurlijk, supersimpel. Daarom falen de meesten ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso vind ik status ontlenen aan geld nogal goedkoop, als er iets wel makkelijk is het om rijk te worden.
Ga nou met lekker Muskie pijpen total loser.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat snap ik, want ook toen viel je keihard door de mand met jouw leugens uit de extreemlinkse hoek.
Hier op fok is vrijwel iedereen miljonair maar daarbuiten blijft dat voor veel mensen toch knap lastig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sowieso vind ik status ontlenen aan geld nogal goedkoop, als er iets wel makkelijk is het om rijk te worden.
Fatsoenlijke mensen zijn helemaal niet met geld bezig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk, supersimpel. Daarom falen de meesten ook.
Dat hoeft ook niet, want de gast die het in handen heeft heeft zonet de grens van 500 miljard aangetikt. Maar sure user Raptorix van Forum FOK!, het zal geen goed product zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, en nee ik ga niet de discussie weer overdoen die al een miljoen miljard keer is gevoert in dat andere Musk topic.
Kun je misschien quoten waar ik dat beweer?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, want de gast die het in handen heeft heeft zonet de grens van 500 miljard aangetikt. Maar sure user Raptorix van Forum FOK!, het zal geen goed product zijn
Ach, gelijk een peuter die tegenslag ontmoet gaat hij wild om zich heen slaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga nou met lekker Muskie pijpen total loser.
Jij zet me als extreem links weg, terwijl ik een hoop ben, maar zeker niet links.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, gelijk een peuter die tegenslag ontmoet gaat hij wild om zich heen slaan.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen zijn helemaal niet met geld bezig.
Ik zeg niet dat geld niet belangrijk is, maar goed nadenken of quoten is kennelijk niet je sterkste punt, alleen maar mensen aanvallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Vandaar dat er ook vrijwel geen loten verkocht worden door de staatsloterij/postcodeloterij/etc.
Want al die fatsoenlijke mensen kunnen ook makkelijk rijk worden, maar dat willen ze pertinent niet.
Echt, wat heb jij gezopen vannacht?
De ironie dat juist die mensen vinden dat een ander het niet heeft verdiendquote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Toch wel weer keihard moeten gieren om een paar uitkeringtrekkers op FOK die de meest succesvolle ondernemer allertijden uitmaken voor hansworst.
Het is een cadeau wat blijft geven deze site.
Ja die auto's zijn leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je leest wat hij daar allemaal gedaan heeft dan weet je dat hij veel meer dan dat gedaan heeft. Bijvoorbeeld de manier waarop hij fsd in de tesla geïmplementeerd heeft.. hij werkt niet als ingenieur, dat klopt en is ook logisch. Maar hij heeft exceptioneel visie welke technieken er verder ontwikkeld moeten worden.
[..]
Geschiedenis heeft juist uitgewezen dat 't nooit zo'n goed idee is als 1 persoon zoveel geld (en daarmee macht) krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ironie dat juist die mensen vinden dat een ander het niet heeft verdiend
Zelf ondertussen maximaal toeslagen en uitkeringen vangen
Ik ken SpaceX onvoldoende, maar ik denk dat er aanzienlijke kans is dat het besluit van de Deense pensioenfondsen ideologisch gedreven is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geschiedenis heeft juist uitgewezen dat 't nooit zo'n goed idee is als 1 persoon zoveel geld (en daarmee macht) krijgt.
Deense pensioenfondsen hebben ook gewaarschuwd SpaceX niet op te willen nemen vanwege de risico's voor pensioenen (van iedereen).
Je moet je afvragen waar de grenzen zijn.
Nee, want Tesla aandelen enzo zijn prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken SpaceX onvoldoende, maar ik denk dat er aanzienlijke kans is dat het besluit van de Deense pensioenfondsen ideologisch gedreven is.
Jawel, je hebt een beetje kritiek op de heilige ketajunk, dus dan moet je wel een extreemlinkse steuntrekker zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij zet me als extreem links weg, terwijl ik een hoop ben, maar zeker niet links.
Nee, dat schrijf ik helemaal niet. Ik schrijf dat je leugens uit extreemlinkse hoek gebruikt. Dat is iets totaal anders.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij zet me als extreem links weg, terwijl ik een hoop ben, maar zeker niet links.
O, nu gaan we de doelpalen verzetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat geld niet belangrijk is, maar goed nadenken of quoten is kennelijk niet je sterkste punt, alleen maar mensen aanvallen.
Elon Musk heeft tot op heden juist vooral geen geld onttrokken aan zijn bedrijven en is juist bezig geweest met ontwikkelen van zijn bedrijven.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, want Tesla aandelen enzo zijn prima.
Je kan er op Google veel over vinden. Hier is een artikel
https://www.latimes.com/b(...)ould-crash-your-401k
Het gaat niet alleen om SpaceX zelf, maar ook de regelgeving die onlangs versoepelt is.
In feite kan Elon Musk zo op deze manier geld ontrekken vanuit de samenleving (de pensioenen) voor eigen gewin.
Daarom zeg ik ook: waar zijn de grenzen? Hebben we straks mensen die meer geld hebben dan een heel continent? Wat doet dat met de machtsverhoudingen, en wat als deze mensen oud en seniel worden (bijvoorbeeld).
Had hij maar inhoudelijke kritiek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel, je hebt een beetje kritiek op de heilige ketajunk, dus dan moet je wel een extreemlinkse steuntrekker zijn.
Dat zou kunnen. Er zijn best wel wat onderontwikkelde continenten, en het Europese continent geeft haar geld uit aan goene maatregelen en opvang asielzoekers.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: waar zijn de grenzen? Hebben we straks mensen die meer geld hebben dan een heel continent? Wat doet dat met de machtsverhoudingen, en wat als deze mensen oud en seniel worden (bijvoorbeeld).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |