Nu moet er ook een Cuatro Comas Tequila komen, sorry Russquote:
Het grootste deel van zijn vermogen zit uiteraard in aandelen, maar grote banken zijn bereid hem tientallen miljarden dollars te lenen, waarbij die aandelen als onderpand dienen. Met deze beursgang heeft hij 75 miljard dollar aan liquide middelen opgehaald. Dat vormt een enorme oorlogskas om SpaceX nog verder vooruit te helpen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:03 schreef LXIV het volgende:
Hij is oprichter/eigenaar van een aantal zeer succesvolle bedrijven. Dat triljoen heeft geen relatie meer tot consumptie of iets dergelijks.
Musk is naar het schijnt juist vrij ascetisch, heeft ook geen extreem duur jacht of meer van dat soort speeltjes.
https://www.reuters.com/w(...)35-share-2026-06-11/quote:De beursgang bracht een recordbedrag van 75 miljard dollar op met de verkoop van 555,56 miljoen aandelen, waarmee de ruimte-, satelliet- en AI-aanbieder werd gewaardeerd op 1,77 biljoen dollar. Dat is een recordwaardering voor een beursintroductie. Reuters meldde vorige week dat het bedrijf de uitgifteprijs had vastgesteld op 135 dollar per aandeel.
De stad New York heeft dit jaar een begroting van 115,9 miljard dollar. En dan hebben we het over een gemeente met ongeveer 8,6 miljoen inwoners. De Amerikaanse techgiganten beschikken over meer liquide middelen dan de grootste stad van de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Zou hij ook aan goede doelen schenken?
Ik vermoed dat hij daar ruimschoots te intelligent voor is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Zou hij ook aan goede doelen schenken?
LOL, welke bijdrage heeft hij volgens jouw exact bijgedragen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
Mooi dit. Maar ik kan mij zo voorstellen dat niet alle mensen hier blij mee zijn. Met name het BlueSky en #TaxTheRich voetvolk zal hier wel even over staan te schuimbekken. Nu is de man die zij verachten nog rijker geworden dan hij al was.
Musk heeft dit echter toch slim gespeeld en zijn bijdrage aan de ruimtevaart en wereld van tech is echt bewonderenswaardig.
Vergeet tweakers niet, man man man wat een deugkneuzen zijn dat zegquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
Mooi dit. Maar ik kan mij zo voorstellen dat niet alle mensen hier blij mee zijn. Met name het BlueSky en #TaxTheRich voetvolk zal hier wel even over staan te schuimbekken. Nu is de man die zij verachten nog rijker geworden dan hij al was.
Musk heeft dit echter toch slim gespeeld en zijn bijdrage aan de ruimtevaart en wereld van tech is echt bewonderenswaardig.
Zonder musk was de elektrische auto nog lang niet zo populair en ook de ruimtevaart was weinig vooruit gekomenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL, welke bijdrage heeft hij volgens jouw exact bijgedragen dan?
Musk is gewoon ingestapt bij Tesla, en bij SpaceX draagt hij behalve een zak geld 0,0 bij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder musk was de elektrische auto nog lang niet zo populair en ook de ruimtevaart was weinig vooruit gekomen
Hij profiteert gewoon van een wereld die hardstikke maf is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:38 schreef vosss het volgende:
Die lul heeft genoeg geld om ALLE mensen op aarde 60 euro te geven.
Waanzin. Niemand zou zo veel geld moeten mogen bezitten en kom aub niet aan met dooddoeners als hij heeft er heel hard voor gewerkt en hij is degene die z'n nek uitgestoken heeft en meer van dat soort bullshit.
Bovendien is het ook nog eens een bijzonder naar heerschap.
Net even gekeken daar… wat een kudde dieren. En als iemand zelfstandig nadenkt krijgt hij de wind van vorenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 05:51 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vergeet tweakers niet, man man man wat een deugkneuzen zijn dat zeg
Als je leest wat hij daar allemaal gedaan heeft dan weet je dat hij veel meer dan dat gedaan heeft. Bijvoorbeeld de manier waarop hij fsd in de tesla geïmplementeerd heeft.. hij werkt niet als ingenieur, dat klopt en is ook logisch. Maar hij heeft exceptioneel visie welke technieken er verder ontwikkeld moeten worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Musk is gewoon ingestapt bij Tesla, en bij SpaceX draagt hij behalve een zak geld 0,0 bij.
quote:Ja Musk is een slimme zakenman, maar dan houd het wel zo een beetje op, en wat betreft Ruimtevaart komt dat vooral omdat Nasa zo log is, niet omdat Musk nou zo een vernieuwer is.
Nee hij heeft geen visie, hij is al helemaal geen engineer, hij weet op zijn best wat slimme mensen om zich heen te verzamelen. Sterker nog hij is alles wat een engineer niet is, sterker nog hij is precies het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je leest wat hij daar allemaal gedaan heeft dan weet je dat hij veel meer dan dat gedaan heeft. Bijvoorbeeld de manier waarop hij fsd in de tesla geïmplementeerd heeft.. hij werkt niet als ingenieur, dat klopt en is ook logisch. Maar hij heeft exceptioneel visie welke technieken er verder ontwikkeld moeten worden.
[..]
Mensen die Elon geweldig vinden moet ik altijd hartelijk om lachen, de man doet zich voor als een geniaal persoon terwijl hij alleen dank zij zijn pappies blood money groot geworden is, maar goed dat mensen als jij dat soort personen geweldig vinden verbaast me dan ook weer niets.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Toch wel weer keihard moeten gieren om een paar uitkeringtrekkers op FOK die de meest succesvolle ondernemer allertijden uitmaken voor hansworst.
Het is een cadeau wat blijft geven deze site.
Hij heeft nauwelijks geld gekregen van zijn vader. Hou toch eens op met die leugens uit het extreemlinkse kamp.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 06:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die Elon geweldig vinden moet ik altijd hartelijk om lachen, de man doet zich voor als een geniaal persoon terwijl hij alleen dank zij zijn pappies blood money groot geworden is, maar goed dat mensen als jij dat soort personen geweldig vinden verbaast me dan ook weer niets.
De Ironie is dat Tesla alleen gegroeit is door extreem linkse subsudies van Pro mensjes, lol.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:36 schreef LXIV het volgende:
Het zijn typisch die PRO-vrouwtjes en hun mannelijke tegenhangers die bij denken op het niveau van een huishoudboekje als het over deze bedragen gaat.
Het is niet zo dat Musk dit geld op zijn rekening heeft staan en er ook voor kan kiezen dit aan kindjes in achterstandssituaties te geven.. hij heeft gewoon een heel succesvol ruimtevaartbedrijf opgebouwd dat nu hoog gewaardeerd wordt.
Zijn vader heeft wel degelijk geinvesteerd in zijn eerste bedrijf, en mij nou extreemlinks noemen, dit zijn gewoon feiten erkent door zijn vaderquote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft nauwelijks geld gekregen van zijn vader. Hou toch eens op met die leugens uit het extreemlinkse kamp.
Ook dat hij alleen maar is ingestapt bij Tesla. Toen hij instapte was Tesla niet meer dan een idee om elektrische auto’s te gaan bouwen. Ze moesten toen nog een prototype gaan ontwikkelen.
Echt, dom gelul dit.
Ja, 28.000 dollar. Dat is wat ik schijf: nauwelijks geld gekregen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn vader heeft wel degelijk geinvesteerd in zijn eerste bedrijf, en mij nou extreemlinks noemen, dit zijn gewoon feiten erkent door zijn vader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What's next ga je nu ook beweren dat hij een geniale developer en engineer is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een leugen. Ja, het heeft geholpen, maar het is ook gewoon een goed product. Eerste zelfrijdende auto. Vanaf gisteren ook in België.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Ironie is dat Tesla alleen gegroeit is door extreem linkse subsudies van Pro mensjes, lol.
Nee dat is het niet, en nee ik ga niet de discussie weer overdoen die al een miljoen miljard keer is gevoert in dat andere Musk topic.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog een leugen. Ja, het heeft geholpen, maar het is ook gewoon een goed product. Eerste zelfrijdende auto. Vanaf gisteren ook in België.
Sommige liberalen hier denken dat als ze de multi-miljardairs en Musk als buitenklasse niet verdedigen, dat er geen miljonairs meer kunnen bestaan en zichzelf uiteindelijk in de vingers snijden als liberaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn vader heeft wel degelijk geinvesteerd in zijn eerste bedrijf, en mij nou extreemlinks noemen, dit zijn gewoon feiten erkent door zijn vader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What's next ga je nu ook beweren dat hij een geniale developer en engineer is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |