Hangt van de functie af natuurlijk. Ik heb er gewoon geen nodig, dus waarom zou ik?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zonder telefoon gaat niet bij ons. Ik heb ook geen kantoorbaantje maar ben gewoon 50% op de werkvloer en moet dan wel bereikbaar zijn voor de mensen die wel 100% kantoorbaan hebben en dus vaak thuis werken. Liefst ga ik gewoon ff langs als er wat is.
Lees even wat je zegt: in je vrije tijd niet beschikbaar zijn voor werk zal een gesprek tot gevolg hebben?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 04:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zal per werknemer verschillen. De een kan zich meer permitteren dan de ander.
Sommige mensen kunnen niks verkeerd doen, bij anderen zal dit gedrag een gesprek tot gevolg hebben.
Ik laat deze even voorbijgaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:51 schreef ACT-F het volgende:
Je weet dat een overeenkomst theorie is? We leven in de praktijk waar je te maken hebt met verschillen waarbij je onderhandelingspositie bepaalt in hoeverre theorie en praktijk van elkaar verschillen. Dat er een personeelstekort is betekent niet dat werkgevers niet kieskeurig zijn. Ze hebben liever een onvervulde vacature dan een werknemer met de flexibiliteit van een hark.
Misschien, maar je kunt ook niet alleen maar leuk moeten zijn voor je vrienden en elk probleem slechts met een psycholoog bespreken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:31 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja of gewoon samen leuke dingen doen. Dat zijn we ook allemaal verleerd nu we de hele dag lekker in ons eentje zitten te doomscrollen.
Mentale problematiek bij m.n. jonge meisjes wordt ook steeds meer in verband gebracht met het feit dat we steeds meer leren om lekker te traumadumpen bij de ander onder het mom van bonding & coping.
Hier hetzelfde. Ik doe ook wel eens wat buiten werktijd als het echt nodig is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:29 schreef raptorix het volgende:
Ik ben zelf vrij flexibel, maar de mensen waar ik voor werk ook, die gaan me niet storen voor een wissewasje buiten werktijd, maar als er een serieus probleem is ben ik eventueel bereikbaar, en altijd op best effort basis, als ik in de bar sta te drinken moeten ze maar even wachten, en als ze het heel belangrijk vinden tuigen ze maar een officiële standby regeling op waar je gewoon een vergoeding voor krijgt.
Succes ermee!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik laat deze even voorbijgaan.
Op zulke onzin ga ik niet inhoudelijk reageren.
Het gaat niet goed met de maatschappijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal wel hypernerveuze reacties.
Die hadden geen social media, tv en files. Die hadden wel sociaal contact met de buurt en namen genoegen met hetgeen ze hadden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met de maatschappijHoe deden mijn voorouders het toch met een zevendaagse werkweek van minimaal 12 uur per dag en 6 kinderen.
Dat zeg ik: trek de stekker eruit voordat iedereen uit zijn stekker gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hadden geen social media, tv en files. Die hadden wel sociaal contact met de buurt en namen genoegen met hetgeen ze hadden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik: trek de stekker eruit voordat iedereen uit zijn stekker gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |