abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2025 @ 23:33:44 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218915625
Berichten van insiders stellen dus dat PVV niet aanwezig zal zijn bij het 19 oktober debat...
Zal SP, GL-PvdA, JA21, VVD, D66 en CDA.

Benieuwd naar de reden. Vorig TV debat won hij juist veel zetels.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218915684
Hij wil lekker thuis voor de buis Tweets de wereld ingooien met commentaar op het debat.
pi_218915699
17 oktober zit hij al bij VandaagInside, hij denkt vast daar zijn doelgroep beter aan te kunnen spreken.
pi_218915802
Oh ja het 19 oktober debat. Duidelijk.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 05:47:36 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218916275
Hij snapt ook wel dat hij niet meer weg gaat komen met: "Mevrouw heeft NU het geld nodig. Nu, nu, nu!"

Alhoewel, dit blijft Nederland natuurlijk en "eR iS gEwOoN geEn gOeD aLteRnaTiEf!!!1!11"
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218916418
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 05:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij snapt ook wel dat hij niet meer weg gaat komen met: "Mevrouw heeft NU het geld nodig. Nu, nu, nu!"

Alhoewel, dit blijft Nederland natuurlijk en "eR iS gEwOoN geEn gOeD aLteRnaTiEf!!!1!11"
Dit ja. Hij is te laf om mee te doen en rekent op de domheid van het kutvolk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_218916450
Dat is de PVV. Alleen aanwezig op Twitter, niet bij een debat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218917544
Debatten met lijsttrekkers
quote:
Vrijdag 10 oktober (14:00-16:30): NOS Radiodebat, te luisteren op Radio 1

Zondag 12 oktober (vanaf 21:30): Eerste RTL Verkiezingsdebat

Zondag 19 oktober (vanaf 21:30): Tweede RTL Verkiezingsdebat

Dinsdag 21 oktober (19:45-21:30): ND Verkiezingsdebat met Henri Bontenbal (CDA), Mirjam Bikker (CU) en Chris Stoffer (SGP)

Donderdag 23 oktober (nnb): SBS - Debat van Nederland

Zondag 26 oktober (19:00-19:41): NOS Jeugdjournaaldebat

Maandag 27 oktober (vanaf 18:15): EenVandaag Verkiezingsdebat

Dinsdag 28 oktober (19:03-19:51 en 20:33-22:08): Slotdebat NOS
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 07:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is de PVV. Alleen aanwezig op Twitter, niet bij een debat.
Bij talkshows mogen ze nooit aanschuiven en nu moeten ze ineens op komen draven?
pi_218917582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:02 schreef Nober het volgende:

[..]
Bij talkshows mogen ze nooit aanschuiven en nu moeten ze ineens op komen draven?
Nee, dat is helemaal niet waar. Geert Wilders krijgt wel degelijk uitnodigingen maar zegt zelf juist Nee. Wilders weigert om in publieke omroep-talkshows te verschijnen.
pi_218917609
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee, dat is helemaal niet waar. Geert Wilders krijgt wel degelijk uitnodigingen maar zegt zelf juist Nee. Wilders weigert om in publieke omroep-talkshows te verschijnen.
Ik zou ook geen zin hebben in een talkshowtafel vol hyenas.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 11:18:11 #11
503714 SebbeSwensje
pi_218917665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:11 schreef Nober het volgende:

[..]
Ja, wat is het nou?
Appears.
pi_218917743
quote:
81s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ja, wat is het nou?
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten, Paternotte, Timmermans, Klaver.

Wilders kan beter aanschuiven bij Wierd Duk podcast en/of NieuwRechts podcast of bij LighthouseTV, De Nieuwe Wereld. Genoeg opties op internet.
pi_218917759
Ik denk dat Wilders misschien een beetje bang is.
pi_218917774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:27 schreef EnzoItaliano het volgende:
Ik denk dat Wilders misschien een beetje bang is.
Voor de ruim zestig zetels die hij moet gaan bemannen?
pi_218917782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten, Paternotte, Timmermans, Klaver.

Wilders kan beter aanschuiven bij Wierd Duk podcast en/of NieuwRechts podcast of bij LighthouseTV, De Nieuwe Wereld. Genoeg opties op internet.
Ik ben zo klaar met mensen die doen alsof rechtse partijen harder worden aangepakt bij de NPO dan linksen. Dat is gewoon niet waar.

Als jij vindt van wel, toon het maar aan.

Niemand is verbaasd dat Geert al zn pijlen zet op het sbs debat, dat liegt lekker een eind weg. En zal de presentator nog iets zeggen als. "Maar meneer Timmermans u bent een paar jaar weggeweest uit Nederland. Terwijl Geert hier vocht als een leeuw voor de hardwerkende Nederlander".

En "het volk" zal er weer intrappen.
pi_218917791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:29 schreef Nober het volgende:

[..]
Voor de ruim zestig zetels die hij moet gaan bemannen?
Non ci credi nemmeno tu, pizzaiolo? Dat gaat echt niet gebeuren!
pi_218917845
quote:

[..]

Dus eerst beweer je dat ze nooit worden uitgenodigd en nu beweer je dat ze 'nooit de rode loper krijgen'.

Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je er met je eerste opmerking letterlijk naast zat? Een fout toegeven is niet erg; sterker nog, je wordt er zelf alleen maar beter van.

Van fouten maken leer je namelijk. Dit in tegenstelling tot je fout gewoon negeren en doen alsof je dat helemaal niet gezegd hebt; daar leer je helemaal niks van.
pi_218917982
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dus eerst beweer je dat ze nooit worden uitgenodigd en nu beweer je dat ze 'nooit de rode loper krijgen'.

Waarom kun je niet gewoon toegeven dat je er met je eerste opmerking letterlijk naast zat? Een fout toegeven is niet erg; sterker nog, je wordt er zelf alleen maar beter van.

Van fouten maken leer je namelijk. Dit in tegenstelling tot je fout gewoon negeren en doen alsof je dat helemaal niet gezegd hebt; daar leer je helemaal niks van.
Is het openbaar wie redacties van talkshows benaderen om aan te schuiven?
  donderdag 2 oktober 2025 @ 11:57:59 #19
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218918001
Ik zou ook niet in debat gaan met die marginale flutpartijen
Want het wetboek ken ik ook
  donderdag 2 oktober 2025 @ 12:00:16 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218918022
Die heeft gratis SBS 6 Derksen propaganda. Dus waarom zou hij naar een debat gaan waar het om de inhoud gaat?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218918052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:56 schreef Nober het volgende:

[..]
Is het openbaar wie redacties van talkshows benaderen om aan te schuiven?
Nee.

Maar wat heeft dat te maken met jouw voorgaande reacties?
pi_218918063
Wipders heeft een uiterst beperkt vocabulaire, vooral bestaande uit ophitsende en platte hyperbolen. Daarmee scoort ie misschien goed op de feesboek en op x (en bij VI) maar in een echt debat of dialoog zakt ie keihard door het ijs.
pi_218918130
Hij komt gewoon niet omdat de beveiligingskosten te hoog zijn. Hij gaat wel naar Vandaaginside zag ik ergens verschijnen. Dan kan die lekker zijn eigen verhaal gaan vertellen tussen andere extreem rechtse gekkies zoals weird duk.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 12:16:00 #24
503714 SebbeSwensje
pi_218918133
quote:

[..]

Lijkt me voor iedereen verstandiger inderdaad.
Appears.
pi_218918147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:15 schreef EnzoItaliano het volgende:
Hij komt gewoon niet omdat de beveiligingskosten te hoog zijn. Hij gaat wel naar Vandaaginside zag ik ergens verschijnen. Dan kan die lekker zijn eigen verhaal gaan vertellen tussen andere extreem rechtse gekkies zoals weird duk.
Die kosten betaalt hij niet zelf dus dat is irrelevant.
pi_218918258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Nee.

Maar wat heeft dat te maken met jouw voorgaande reacties?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Is dus maar de vraag waarom het er niet van komt.

Maar goed, beter bij alternatieve media aanschuiven ipv het voorspelbare msm tribunaal.
pi_218919068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Die kosten betaalt hij niet zelf dus dat is irrelevant.
Dat klopt inderdaad, dat is geld wat ik en de rest van de belastingbetalers betalen. En dat mag wat mij betreft stoppen.
pi_218920807
quote:
Dat is kolder, dat weet je zelf ook wel. Gasten die het nodig achten worden voorzien door de publieke omroep. Dan is het argument kosten niet eens een bespreekpunt. Wilders is ook wel ooit bij de publieke omroep geweest, bij buitenhof. Echter is bij de PVV de drang om de publieke omroep te saneren dusdanig dat hij eerder om die reden niet meer daar aanschuift. De reden daarvan laat zich raden.

Overigens zijn beide televisie-studios van Vandaag Inside en Nieuwsuur op mediapark Hilversum. Slechts honderden meters van elkaar verwijderd. Dus vergeet dat slappe gelul van beveiliging.

[ Bericht 4% gewijzigd door spectrumanalyser op 02-10-2025 20:34:10 ]
pi_218921086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is kolder, dat weet je zelf ook wel. Gasten die het nodig achten worden voorzien door de publieke omroep. Dan is het argument kosten niet eens een bespreekpunt. Wilders is ook wel ooit bij de publieke omroep geweest, bij buitenhof. Echter is bij de PVV de drang om de publieke omroep te saneren dusdanig dat hij eerder om die reden niet meer daar aanschuift. De reden daarvan laat zich raden.

Overigens zijn beide televisie-studios van Vandaag Inside en Nieuwsuur op mediapark Hilversum. Slechts honderden meters van elkaar verwijderd. Dus vergeet dat slappe gelul van beveiliging.
Die beveiliging heeft volgens schattingen de afgelopen 20 jaar bijna 100 miljoen euro gekost. Ik zeg stoppen met die shit want het is allemaal belastinggeld die beter gebruikt kan worden.
pi_218921689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:37 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Die beveiliging heeft volgens schattingen de afgelopen 20 jaar bijna 100 miljoen euro gekost. Ik zeg stoppen met die shit want het is allemaal belastinggeld die beter gebruikt kan worden.
Bron?

Ik ben het totaal niet eens met de standpunten van Wilders, maar als hij met beveiliging zijn democratische taken kan uitvoeren, dan is het goed besteed. Altijd.
pi_218926442
quote:

[..]
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten,
Jetten ging gisteren tegenover een demonstrant zitten vol onderbuikrage, een gesprek dat hij alleen maar kan verliezen. Met je rodeloper :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218926805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 12:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Jetten ging gisteren tegenover een demonstrant zitten vol onderbuikrage, een gesprek dat hij alleen maar kan verliezen. Met je rodeloper :')
Pauw vs. Faber gezien? Bekeerling Davey gezien bij Beau?
pi_218926934
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:38 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Bron?

Ik ben het totaal niet eens met de standpunten van Wilders, maar als hij met beveiliging zijn democratische taken kan uitvoeren, dan is het goed besteed. Altijd.
Het vervelende is alleen dat als een ander ook beveiliging nodig heeft voor de zelfde reden dan is Wilders daar weer heel erg tegen. Voor zichzelf gelden andere normen dan voor een ander (die van een andere partij is).

Ik vraag me oprecht af in hoeverre er nog steeds een uitzondering positie met zware bewaking nodig is voor die man. Juist zijn adepten hebben wat minder moeite om anderen te bedreigen. Zie hier op het forum maar eens.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218928216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:37 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Dat zijn kosten die er zijn dankzij de bedreigers, niet dankzij Wilders.

Wat mij betreft haalt de PVV het liefst 0 zetels de komende verkiezingen, maar het beveiligen van bedreigde volksvertegenwoordigers mag nooit een bezuinigingspost zijn. Of het nu gaat om Kaag of om Wilders die bedreigd wordt. Als één volksvertegenwoordiger wordt bedreigt, wordt de hele democratie bedreigd. Als je één volksvertegenwoordiger beschermt, bescherm je de hele democratie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:25:06 #35
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218928249
quote:
Oh, kun je even uitleggen waarom de beveiligingskosten daar ineens wel betaalbaar zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218928254
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wat mij betreft haalt de PVV het liefst 0 zetels de komende verkiezingen, maar het beveiligen van bedreigde volksvertegenwoordigers mag nooit een bezuinigingspost zijn. Of het nu gaat om Kaag of om Wilders die bedreigd wordt. Als één volksvertegenwoordiger wordt bedreigt, wordt de hele democratie bedreigd. Als je één volksvertegenwoordiger beschermt, bescherm je de hele democratie.
Beveiliging niet voor mensen die heel de wereld provoceren en beledigen wat mij betreft. Dan heb je die situatie zelf gecreerd en vervolgens ga je zelf verschuilen dat je politicus bent en beveiliging moet krijgen op kosten van de belastingbetaler.

NEE.
pi_218928273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:25 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Beveiliging niet voor mensen die heel de wereld provoceren en beledigen wat mij betreft. Dan heb je die situatie zelf gecreerd en vervolgens ga je zelf verschuilen dat je politicus bent en beveiliging moet krijgen op kosten van de belastingbetaler.

NEE.
En jij bepaalt wie er provoceert? Vraag het hier rond en de helft zal zeggen Wilders en de andere helft Kaag.

Er mag gewoon geen onderscheid zijn op inhoud, je blijft gewoon van volksvertegenwoordigers af en als er mensen zijn die dat niet kunnen zorg je dat er beveiliging is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:31:57 #38
236264 crew  capricia
pi_218928304
quote:

[..]

NEE.
Pas je op dat je Wilders zijn punt niet gaat bewijzen?

Er zijn nu eenmaal groeperingen die erg snel geprovoceerd zijn, sommige al door cartoons.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:34:00 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218928326
Waarom?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:37:35 #40
438527 MissButterflyy
pi_218928351
quote:

[..]

NEE.
Ik ben geen fan van Wilders, maar dit is onzin natuurlijk.
Hij mag zeggen wat hij wil, en je kunt als je vindt dat hij over de schreef gaat aangifte doen. Of hem negeren natuurlijk.
Maar geweld is ten alle tijden iets wat we niet mogen willen. Zo leg je mensen juist het zwijgen op.

Het gaat nog niet eens om Wilders, meerdere politici worden bedreigd. Dan kost het maar geld aan beveiliging.
Een vermoorde politici gaat veel meer kosten.
pi_218928356
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:06 schreef Farenji het volgende:
Wipders heeft een uiterst beperkt vocabulaire, vooral bestaande uit ophitsende en platte hyperbolen. Daarmee scoort ie misschien goed op de feesboek en op x (en bij VI) maar in een echt debat of dialoog zakt ie keihard door het ijs.
Als hij zo beperkt is werd hij niet meermaals verkozen tot beste debater.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:41:53 #42
438527 MissButterflyy
pi_218928380
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Als hij zo beperkt is werd hij niet meermaals verkozen tot beste debater.
Door wie? SBS 6 kijkers?
pi_218928554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
En jij bepaalt wie er provoceert? Vraag het hier rond en de helft zal zeggen Wilders en de andere helft Kaag.

Er mag gewoon geen onderscheid zijn op inhoud, je blijft gewoon van volksvertegenwoordigers af en als er mensen zijn die dat niet kunnen zorg je dat er beveiliging is.
Kaag heeft volgens mij niet doelbewust mensen beledigd en geprovoceerd anders hoor ik graag de voorbeelden.

Wilders heeft Fitna gemaakt en expres doelbewust teklsten en Cartoons de wereld in geslingerd om meer dan 1 miljard moslims te beledigen.

Daarmee heeft hij niet alleen zijn eigen veiligheid op het spel gezet, maar ook de veiligheid van Nederland. In die periode was er dus echt een gevaar :N ontstaan dat er een aanslag op Nederland en onschuldige burgers gepleegd zou worden.

Tel uit je winst als je zo iemand in het land hebt, :N
pi_218928564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh, kun je even uitleggen waarom de beveiligingskosten daar ineens wel betaalbaar zijn?
Die kosten worden ook gewoon door de belastingbetaler betaalt.

Maar hij gaat daar gewoon naar toe denk ik omdat hij daar vrij spel heeft en zijn propaganda praatje kan houden.
pi_218928579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:58 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Kaag heeft volgens mij niet doelbewust mensen beledigd en geprovoceerd anders hoor ik graag de voorbeelden.

Wilders heeft Fitna gemaakt en expres doelbewust teklsten en Cartoons de wereld in geslingerd om meer dan 1 miljard moslims te beledigen.

Daarmee heeft hij niet alleen zijn eigen veiligheid op het spel gezet, maar ook de veiligheid van Nederland. In die periode was er dus echt een gevaar :N ontstaan dat er een aanslag op Nederland en onschuldige burgers gepleegd zou worden.

Tel uit je winst als je zo iemand in het land hebt, :N
Ik ben het met je eens dat Wilders provoceert en Kaag niet, maar er zullen er hier velen zijn die zeggen dat Wilders eindelijk eens de waarheid zegt en Kaag juist aan het provoceren was. Kortom: je kunt geen onderscheid maken op inhoud, als je dat al zou moeten willen.

Ik zou dat zelfs niet eens willen. Voor strafbare feiten is er de rechtbank. We gaan hier niet mensen voor hun eigen rechter laten spelen, ieder die bedreigd wordt verdient bescherming en dat geldt zeker voor onze volksvertegenwoordigers.
pi_218928614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat Wilders provoceert en Kaag niet, maar er zullen er hier velen zijn die zeggen dat Wilders eindelijk eens de waarheid zegt en Kaag juist aan het provoceren was. Kortom: je kunt geen onderscheid maken op inhoud, als je dat al zou moeten willen.

Ik zou dat zelfs niet eens willen. Voor strafbare feiten is er de rechtbank. We gaan hier niet mensen voor hun eigen rechter laten spelen, ieder die bedreigd wordt verdient bescherming en dat geldt zeker voor onze volksvertegenwoordigers.
Mijn antwoord blijft daarop post #36

Jij vind je buurman misschien een klootzak maar dat ga jij hem niet vertellen want.... Ik vind 100 miiljoen aan beveiliging gewoon teveel van het goede voor iemand die eigenlijk helemaal niets toegevoegd heeft aan de Nederlandse samenleving.
pi_218928640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:07 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Mijn antwoord blijft daarop post #36

Jij vind je buurman misschien een klootzak maar dat ga jij hem niet vertellen want.... Ik vind 100 miiljoen aan beveiliging gewoon teveel van het goede voor iemand die eigenlijk helemaal niets toegevoegd heeft aan de Nederlandse samenleving.
Ik vind 100miljoen aan beveiliging voor de democratie niet teveel.

Ik vind de miljoenen aan salaris en onkostenvergoedingen die aan Wilders, deels via zijn partij, zijn uitgedeeld wel echt weggegooid geld, aangezien er in al die tijd 0 serieuze plannen voor zijn kiezers zijn voorgesteld. Maar blijkbaar zien zijn kiezer, verblind door holle leugens, dat anders.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:11:44 #48
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218928642
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dit, je kan je nog zo als een lul met vingers opgesteld hebben. Het is onze taak als land om politici te beschermen tegen idioten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218928758
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Door wie? SBS 6 kijkers?
Door het Nederlands Debat Instituut.
pi_218929141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dit, je kan je nog zo als een lul met vingers opgesteld hebben. Het is onze taak als land om politici te beschermen tegen idioten.
Daar heb je helemaal gelijk in. Tegelijkertijd is het ook onze taak als land om vluchtelingen en asielzoekers op goede manier op te vangen en te beschermen.
pi_218929181
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:02 schreef Nober het volgende:
Niet liegen Nober. Wilders wil zelf niet aanschuiven.
pi_218929196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Niet liegen Nober. Wilders wil zelf niet aanschuiven.
Dat heeft ook geen zin zie Faber bij Pauw, Lidewij's interview bij de volkskrant.

https://archive.ph/XwgPC
pi_218929235
Dit is precies hoe hij de democratie ondermijnt: niet op komen dagen bij het debat, net zoals hij eerder uit de regering wegliep toen het moeilijk werd. En ook dáárvoor al. Steeds hetzelfde patroon: verantwoordelijkheid ontlopen, maar wél blijven roepen dat anderen de schuld zijn. Zo ondergraaf je het fundament van onze democratie, want zonder debat is er geen echte keuze. Zijn kiezers zien het niet, maar dit is geen strategie meer, dit is actieve sabotage van het democratisch proces.
Groot fan van User Wotte
pi_218929503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:38 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat heeft ook geen zin zie Faber bij Pauw, Lidewij's interview bij de volkskrant.

Het is sowieso al raar hoe Lidewij ineens in de kamer zit, net als Gideon.
Forum doet alsof ze een pool van 3 zetels hebben waarin ze rouleren met FvD'ers die de zetels bezetten. Dat is niet hoe democratie werkt en opmerkelijk dat ze daarmee wegkomen.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:41:32 #55
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218929774
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:27 schreef Farenji het volgende:

[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Tegelijkertijd is het ook onze taak als land om vluchtelingen en asielzoekers op goede manier op te vangen en te beschermen.
Oh absoluut, maar het een zou het ander niet moeten uitsluiten.

Het voelt stom, zeker nadat dit kabinet alvast een opzetje heeft gegeven tot een nog grotere opvangcrisis met 85% bezuinigingen op COA en IND vanaf 2028
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:42:22 #56
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218929786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:38 schreef Nober het volgende:

[..]

Ligt misschien ook aan de complete waanideeën van beide politici
pi_218929905
Ongeacht wie er wint, de deep state wint altijd.

Meer EU, meer onderdrukking, minder vrijheden en minder inkomen (want Navo-Rutte is oorlogsgeil en het klimaat moet zogenaamd gered worden). Woningen en boodschappen worden nog duurder en onbetaalbaar. Nederland stemt er ook helaas zelf voor.

De PVV heeft ook laten zien dat ze niets kunnen doen, of misschien zelfs niets willen doen. Want Geert lijkt eerder voor de Knesset te werken dan voor Nederland (Geert is Israhel first, onderzoek eens wat Tikun Olam betekent). Ze hebben nota bene Deepstate Dickie Schoof tot premier gemaakt, want het was toch al duidelijk dat de deep state hier alles runt (ook in corona tijd, NCTV/Navo en gedragsbeinvloeding - een hele militaire operatie), maak ze dan maar direkt premier!

Ja, dan kun je net zo goed thuis blijven voor de buis en je katten aaien en chips vreten toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door InzolVC op 03-10-2025 19:59:15 ]
pi_218930215

Wilders en de pvv hebben niets bereikt, zelfs de Telegraaf zegt het
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:21:04 #59
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218930275
Jammer dat hij nooit komt opdagen, om een keer uitleg te geven over de parade complete randdebielen en hun functioneren.

Neem Tony van Dijck.

Deze man zit al 6883 dagen in de Tweede Kamer, bijna 19 jaar. Dan heb je 2-2.5 miljoen euro verdiend. Dan weet je als het goed is ook wel een beetje hoe politiek werkt.

En dan dien je deze motie in, zodat je partijleider hem kan delen op Twitter.

Notabene consultant geweest bij EY, dan kan je opzich wel twee getallen van elkaar aftrekken.

Wilders er lekker mee pronken, het eencellige deel van zn aanhang ermee pronken. Als je geen tergende domme halve tamme bent, dan kan het toch alleen maar dat je dit doet om je eigen stemmers voor te liegen?

@Nober, zonde dat ze geen kansen krijgen om dit uit te leggen bij PVV en FVD he?
pi_218930299
pi_218932597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:11 schreef Nober het volgende:

[..]
Maar je zeurt wel dat Timmermans niet met Duk aan een tafel wil :')
pi_218932631
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 23:51 schreef DJKoster het volgende:
17 oktober zit hij al bij VandaagInside, hij denkt vast daar zijn doelgroep beter aan te kunnen spreken.
Vanuit de pvv lijkt mij dat idd een betere keuze ja.
pi_218932645
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:21 schreef Fretwork het volgende:
Jammer dat hij nooit komt opdagen, om een keer uitleg te geven over de parade complete randdebielen en hun functioneren.

Neem Tony van Dijck.

Deze man zit al 6883 dagen in de Tweede Kamer, bijna 19 jaar. Dan heb je 2-2.5 miljoen euro verdiend. Dan weet je als het goed is ook wel een beetje hoe politiek werkt.

En dan dien je deze motie in, zodat je partijleider hem kan delen op Twitter.
[ afbeelding ]

Notabene consultant geweest bij EY, dan kan je opzich wel twee getallen van elkaar aftrekken.

Wilders er lekker mee pronken, het eencellige deel van zn aanhang ermee pronken. Als je geen tergende domme halve tamme bent, dan kan het toch alleen maar dat je dit doet om je eigen stemmers voor te liegen?

@:Nober, zonde dat ze geen kansen krijgen om dit uit te leggen bij PVV en FVD he?
Een groot deel van die moties is al een wassen neus. Vooral idd om dit soort twitter rommel te posten.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:53:33 #64
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218934323
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Maar je zeurt wel dat Timmermans niet met Duk aan een tafel wil :')
Ik denk oprecht dat het moeilijk is iemand te vinden die er nog meer uitziet als een hyena :P

pi_218934767
Prachtig hoe dat "Wij willen verandering!"-volk opnieuw op de PVV gaat stemmen. veel succes ermee hoor.
pi_218934819
quote:

[..]

Want Wilders moet alleen maar een rode loper behandeling krijgen? Alleen maar ja-knikkers om hem heen?

Lijkt me toch dé taak van een journalist om kritisch te zijn.

Een goede politicus komt daar zelfs sterker uit en kan daar in dat geval zelfs mensen voor zich winnen.

Punt is dat Wilders geen goed verhaal heeft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218935057
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Want Wilders moet alleen maar een rode loper behandeling krijgen? Alleen maar ja-knikkers om hem heen?

Lijkt me toch dé taak van een journalist om kritisch te zijn.

Een goede politicus komt daar zelfs sterker uit en kan daar in dat geval zelfs mensen voor zich winnen.

Punt is dat Wilders geen goed verhaal heeft.
Punt is dat de andere partijen er zelf wel voor zorgen dat PVV stemmen krijgt middels hun eigen uitspraken.

Voorbeelden:
Timmermans: 300 azc's erbij!

Als u moet kiezen, XR of Farmer Defence Force?

Bontenbal: XR

Eerdmans wil wel in een middenkabinet met VVD en D66
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:09:59 #68
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218959387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:42 schreef Tjacka het volgende:
Dit is precies hoe hij de democratie ondermijnt: niet op komen dagen bij het debat, net zoals hij eerder uit de regering wegliep toen het moeilijk werd. En ook dáárvoor al. Steeds hetzelfde patroon: verantwoordelijkheid ontlopen, maar wél blijven roepen dat anderen de schuld zijn. Zo ondergraaf je het fundament van onze democratie, want zonder debat is er geen echte keuze. Zijn kiezers zien het niet, maar dit is geen strategie meer, dit is actieve sabotage van het democratisch proces.
Voorlopig heeft hij de grootste partij dus blijkbaar weet hij z'n kiezers te bereiken.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')