Het boek was echt geweldig. Luguber verhaal uiteraard, maar dat is Stephen King.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Dat lijkt me wel wat.
Ik heb maar één boek van hem gelezen. Stephen King schrijft sneller dan ik kan lezen
Ga je kijken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef RedShoe het volgende:
Het eerste verhaal wat ik ooit gelezen heb van Stephen King is verfilmd![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil hem wel zien ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je kijken?
Zag de trailer vorige week al voorbij komen.
Waarom zijn ze hier zo traag mee geweest? Volgens mij zijn er hele hordes an zijn boeken al verfilmdquote:
Is het zijn beste boek?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hier zo traag mee geweest? Volgens mij zijn er hele hordes an zijn boeken al verfilmd
Ik keek dat vaak vroeger...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Hyacinth Bucket is ook niet meer.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hier zo traag mee geweest? Volgens mij zijn er hele hordes an zijn boeken al verfilmd
Hij schreef dat boek onder een andere naam (Richard Bachman).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:28 schreef Soury het volgende:
Dacht al dat boek van King ken ik niet maar het is de marathon. Interessant die film wil ik wel zien.
Je zal maar een president hebben die zich als de Grim Reaper zietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:05 schreef RedShoe het volgende:
Twitter werkt niet op FOK...
TRUMP is ook weer gek bezig.
https://x.com/RpsAgainstT(...)w711f6i_fqOKCbw&s=19
Het wordt steeds gekker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal maar een president hebben die zich als de Grim Reaper ziet
Niet perse gedaan nog eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Via welke site zetten jullie filmpjes hier op het forum?
Postimages vindt dat maar niets.
Is dit weer Maastrichtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |