quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn zelfgebreide wollen piemelwarmer
Was laatst in een talkshow dat iemand zei dat het OM hem niet eens wilde , want te groot en zou alleen maar problemen opleveren.quote:
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst in een talkshow dat iemand zei dat het OM hem niet eens wilde , want te groot en zou alleen maar problemen opleveren.
Dat zie je wel aan Taghi bijv.quote:
Dat soort gasten moet je ook gewoon door een arrestatieteam laten executeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan Taghi bijv.
Ze leveren wel freon.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort gasten moet je ook gewoon door een arrestatieteam laten executeren.
Altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:04 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?
Honger ‘s nachts?
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:04 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?
Honger ‘s nachts?
Meer moemoe om van te houden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:10 schreef moemoe het volgende:
Ik wil helemaal niet eten ‘s nachts om te voorkomen dat ik een bolle moemoe word.
Slapen is altijd een goed idee, als het lukt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:12 schreef KoningWouter het volgende:
Koningwouter is zich aan het bedenken of hij diablo 4, lego of gaat slapen
Lukt dus niet...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is altijd een goed idee, als het lukt.
Succes!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ja denk dat ik nog een half uurtje probeer anders ga ik er maar uit. Tot ooit
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ja denk dat ik nog een half uurtje probeer anders ga ik er maar uit. Tot ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |