quote:
Hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Er zijn trouwens planten die naar zaad ruiken. Tenminste dat vind ik. Vaak in het voorjaar ruik ik ze buiten ben.
Ja heb even Tempeh opgezocht, kan het zijn dat ik dat een keer bij een Indonesisch restaurant heb gegeten? Volgens mij vond ik het toen wel lekker.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp.
Ik houd zelf niet heel erg van tofu, liever iets als tempeh.
[..]
Twee weken is wel heel lang.
Vandaag de docuserie van Tygo over flakka gekeken, die mensen doen dat met gemak.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp.
[..]
In India weten ze lekker vegan eten klaar te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp.
[..]
Herkenbaar? Kan natuurlijk ook zijn dat het een homo ontmoetingsplaats is waar ik niet van op de hoogte ben.quote:
Haha nee niet herkenbaar, maar vind het wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Herkenbaar? Kan natuurlijk ook zijn dat het een homo ontmoetingsplaats is waar ik niet van op de hoogte ben.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In India weten ze lekker vegan eten klaar te maken.
Ja dat ga ik dus nooit doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:02 schreef moemoe het volgende:
Ik herinner me opeens dat ik 1 maand nauwelijks/niet heb geslapen om dit spel te kunnen winnen.
Ik heb 2 uur geleden nog avondeten gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:53 schreef moemoe het volgende:
Ello dear.
Je hoeft geen honger te hebben, alleen kaas nuttigen is prima voor dit topic.
Hij heeft er wel een volledige dagtaak aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus nooit doen.
Snap niet dat Justin dit nog steeds wil winnen. Maar iedereen zo zijn ding.
Ja, kan heel goed! Is een normaal onderdeel van een rijsttafel geloof ikquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb even Tempeh opgezocht, kan het zijn dat ik dat een keer bij een Indonesisch restaurant heb gegeten? Volgens mij vond ik het toen wel lekker.
Oh, klinkt wel interessant. Ik wist niet dat hij nog programma’s maakte.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag de docuserie van Tygo over flakka gekeken, die mensen doen dat met gemak.
tofu heeft weinig smaak en de textuur is ook niet erg aangenaam (behalve in soep). Dus veel marineren en voor bakken zoveel mogelijk vocht eruit zien te krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:59 schreef moemoe het volgende:
Ja van 's ochtends vroeg tot middernacht zo'n beetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een volledige dagtaak aan.
Hij is wel heel goed in dit soort series. Deze staat sinds gister op NPO. En ja, heeft even een lastige periode gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, kan heel goed! Is een normaal onderdeel van een rijsttafel geloof ik.
[..]
Oh, klinkt wel interessant. Ik wist niet dat hij nog programma’s maakte.
Koriander vind ik heerlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee niet herkenbaar, maar vind het wel opmerkelijk.
Koriander heb ik dat mee maar dat smaakt naar zeepsop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Koriander vind ik heerlijk!dolletje? Oxycodin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know rightquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In India weten ze lekker vegan eten klaar te maken.
1,5 minuut van mijn leven zijn zojuist verloren gegaanquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus nooit doen.
Snap niet dat Justin dit nog steeds wil winnen. Maar iedereen zo zijn ding.
Oh ja, ik was even het tijdsverschil vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur geleden nog avondeten gehadHoop sperziebonen
Als ik een oxy neem ben ik de volgende dag niet vooruit te branden en voel me dan ook zwaar depri.quote:
Was die lastig om te winnen moemoe ?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know right.
[..]
1,5 minuut van mijn leven zijn zojuist verloren gegaan.
[..].
Ik ken je (nog) niet zo heel goed, maar een aantal jaren geleden was de winnaar geen uitgemaakte zaak. Misschien had je het toen wel leuk gevonden om een kansje te wagen op de winst.
[..]
Oh ja, ik was even het tijdsverschil vergeten.
Ik dacht dat je lekker wilde mee snacken ‘s nachts.
Dat was het voordat Justin kwam ook niet haha. Maar Justin heeft alle spelregels herschreven op dag 1 haalt hij al meer punten dan de meesten in de hele maand doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 03:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know right.
[..]
1,5 minuut van mijn leven zijn zojuist verloren gegaan.
[..].
Ik ken je (nog) niet zo heel goed, maar een aantal jaren geleden was de winnaar geen uitgemaakte zaak. Misschien had je het toen wel leuk gevonden om een kansje te wagen op de winst.
[..]
Oh ja, ik was even het tijdsverschil vergeten.
Ik dacht dat je lekker wilde mee snacken ‘s nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |