Ik ga straks een zolpi pakken. Als je nou wat dichterbij woonde…quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Moet morgen maar ff achter m'n pillen aan
Bij mij in de familie was roti als ontbijt ook niet vreemdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee. Ook niet als ontbijt.
Ach ik regel morgen ff die pillen. Is ook geen ramp een nachtje brak slapen, heb morgen toch geen reet te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga straks een zolpi pakken. Als je nou wat dichterbij woonde…
Nou en? Heb je er van genoten? Juist ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij in de familie was roti als ontbijt ook niet vreemd.
Zal ik je een geheimpje opbiechten?
Ik at al een aantal jaren geen vlees meer en pas geleden ben ik toch eenmalig gezwicht.
Weet je wat het was? Zo’n pittige Surinaamse kipworst. Dat was altijd 1 van mijn favorieten.
Om eerlijk te zijn was het in mijn gedachten lekkerderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou en? Heb je er van genoten? Juist ja.
Doe je het vanuit ideologische overtuigingen dat vega zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het in mijn gedachten lekkerder.
Ik had wel een mooi “houvast” om geen vlees meer te eten, maar er dan toch vanaf gestapt.
Misschien dat zoiets in de toekomst weer zal gebeuren, maar ik denk het niet. Denk ik.
Ja, de laatste keer dat ik je sprak zei je dat je geen vlees meer at. Was je toevallig ergens waar ze die verkochten en kon je de verleiding niet weerstaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij mij in de familie was roti als ontbijt ook niet vreemd.
Zal ik je een geheimpje opbiechten?
Ik at al een aantal jaren geen vlees meer en pas geleden ben ik toch eenmalig gezwicht.
Weet je wat het was? Zo’n pittige Surinaamse kipworst. Dat was altijd 1 van mijn favorieten.
Dit is wel herkenbaar trouwens. Ik eet ook steeds minder vlees omdat ik het niet meer lekker vind.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het in mijn gedachten lekkerder.
Ik had wel een mooi “houvast” om geen vlees meer te eten, maar er dan toch vanaf gestapt.
Misschien dat zoiets in de toekomst weer zal gebeuren, maar ik denk het niet. Denk ik.
Nachtje niet slapen trek ik niet. Vroeger niet en nu nog minder. Ja, alleen met een beetje hulp, maar als ik minder dan 3 uur heb geslapen voel ik me de hele dag kut.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ik regel morgen ff die pillen. Is ook geen ramp een nachtje brak slapen, heb morgen toch geen reet te doen.
Alleen moet ik nu wel even wat rekening gaan houden aan volgende week als ik dat technical assessment heb.
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar trouwens. Ik eet ook steeds minder vlees omdat ik het niet meer lekker vind.
Carnivore diet!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.
Ja ik vind het ook niet prettig hoor, maar is nu even niets aan te doen. Ik had maandag al mailtje gestuurd voor die pillen maar kreeg geen reactie. Vandaag gebeld, ja hij is nu pas op kantoor. Dus tja, vandaag maar bellen anders slaap ik gerust een week niet zonder die crap.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nachtje niet slapen trek ik niet. Vroeger niet en nu nog minder. Ja, alleen met een beetje hulp, maar als ik minder dan 3 uur heb geslapen voel ik me de hele dag kut.
Vooral varkensvlees hoef ik niet meer. Ben wel meer vis gaan eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Echt, ik merk op dat ik elk jaar meer vlees eet. Kan zo onderhand niet meer stoppen met het eten van vlees zo veel.
Jawel, vanuit een bepaalde overtuiging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe je het vanuit ideologische overtuigingen dat vega zijn?
Dat is wel ernstig. Ik zou helemaal gek worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet prettig hoor, maar is nu even niets aan te doen. Ik had maandag al mailtje gestuurd voor die pillen maar kreeg geen reactie. Vandaag gebeld, ja hij is nu pas op kantoor. Dus tja, vandaag maar bellen anders slaap ik gerust een week niet zonder die crap.
Naja dan ben je gewoon even een dagje part-time vega geweest toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, vanuit een bepaalde overtuiging.
Waarover ik overigens nog steeds nadenk van tijd tot tijd.
Heb een keer 2 weken niet geslapen. Dat was echt drama, werd zo manisch als de pieten. Zat met de voetjes op het bureau op mijn werk te fluiten. Scheelde niet veel of ik was doorgedraaid.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Ik zou helemaal gek worden.
Dat is wel heel heftig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer 2 weken niet geslapen. Dat was echt drama, werd zo manisch als de pieten. Zat met de voetjes op het bureau op mijn werk te fluiten. Scheelde niet veel of ik was doorgedraaid.
Mijn moeder had een grote portie meegebracht voor haarzelf en toen was het ineens verdwenenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik je sprak zei je dat je geen vlees meer at. Was je toevallig ergens waar ze die verkochten en kon je de verleiding niet weerstaan?
Ello dearquote:
Ik vind de gedachte aan vlees nog steeds lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar trouwens. Ik eet ook steeds minder vlees omdat ik het niet meer lekker vind.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is ook geen rampquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja dan ben je gewoon even een dagje part-time vega geweest toch?
Vriend van me eet ook vegetarisch omdat zijn vriendin vega is. Vond die tofu wel even wennen hoor toen ik daar at.
Twee weken is wel heel langquote:Op donderdag 2 oktober 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer 2 weken niet geslapen. Dat was echt drama, werd zo manisch als de pieten. Zat met de voetjes op het bureau op mijn werk te fluiten. Scheelde niet veel of ik was doorgedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |