Geen dacht ikquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef FlyingFish het volgende:
Welke spice girl was pumpkin spice ook alweer?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef FlyingFish het volgende:
Welke spice girl was pumpkin spice ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen. Maar tegenwoordig is het Old Spice .
Hou je ook niet van koek- of speculaaskruiden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:20 schreef amaranta het volgende:
Ik kan me niks voorstellen bij pumpkin Spice. Lijkt me oprecht niet lekker.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]Of bedoelde je de Pumpkin Spice Girl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen. Maar tegenwoordig is het Old Spice .
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ehm. Wel van speculaasquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hou je ook niet van koek- of speculaaskruiden?
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of bedoelde je de Pumpkin Spice Girl?
Pumpkin Spice latte?? Zo ja, heb je een receptje??quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:41 schreef exode het volgende:
Vanavond is onze Jura opgehaald voor een onderhoudsbeurt en reparatie van melkschuim gedoe. Kan verloofde daarna thuis weer Pumkin Spice maken, ding is een week weg dus maar even aan de vakantie nespresso de komende week.
Wij hebben pakken speculaas in het voorraadhok liggen op mijn werk. Ik vermijd dat hok expres...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik zit nu aan de speculaas, gewoon de simpelste, die vind ik nog het lekkerst![]()
Oooh, en de mcD heeft tijdelijk de mini apple pieZei zoon gisteravond dus dat was, foep, naar de mcD
Wat is het verschil tussen speculaaskruiden en pumpkin spice?quote:
Deze wordt voor mij gemaakt: https://uitpaulineskeuken.nl/recept/starbucks-pumpkin-spice-lattequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Pumpkin Spice latte?? Zo ja, heb je een receptje??
Allebei lekker in dingen, maar niet in mijn koffie. Ril.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen speculaaskruiden en pumpkin spice?
Het belangrijkste verschil is dat speculaaskruiden over het algemeen een breder scala aan specerijen bevatten en kruidiger zijn door de toevoeging van kardemom en peper, terwijl pumpkin spice een zachtere, zoetere en mildere kruidenmix is met kaneel, gember en nootmuskaat als de belangrijkste componenten, hoewel de samenstelling per merk kan variėren.
Kut zegquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:34 schreef Tink89 het volgende:
Een lieve vriendin bleek bij het eerste bevolkingsonderzoek helemaal vol te zitten in haar rechterborst en oksel. Niks van te voelen, maar nu toch in chemo nummer 3 van de 16. Kaal ondanks icecap en hondsberoerd.
Oehh ziet er goed uit. Thnx. Ik ga m zeker proberen. We hebben m 1x gemaakt met pompoenpuree uit een potje babyvoeding. Volgens mij heeft A zelf Spice gemaakt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:02 schreef exode het volgende:
[..]
Deze wordt voor mij gemaakt: https://uitpaulineskeuken.nl/recept/starbucks-pumpkin-spice-latte
Geen pompoen uit blik maar verse, ik kook een hele pompoen en vries het in porties in. De kruidenmix kan je kopen, van Verstegen volgens mij.
Oh ja, ik las dit als "mij lijkt de specerijenmix niets", niet als "die koffie lijkt me goor".quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Allebei lekker in dingen, maar niet in mijn koffie. Ril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |